Ai että mua nyppii ihmiset, jotka eivät voi tunnustaa olevansa väärässä!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Siis semmoset jotka väittää, väittää ja väittää... Ja vaikka todistaisit hänen luulonsa ihan vääriksi, niin ei hän usko vaan on silti mielestään oikeassa. Ajatellaan että on joku asia, mistä löytyy vaikka kirjoista ja netistä hirveästi todisteita puolesta, mutta ei yhtään vastaan. Tämä ihminen ei silti usko, ei vaikka olisi miten tieteellisesti todistettu että hän on väärässä. Ei jumalauta mutta semmonen on rasittavaa!!!!!!

nimim.elän sellaisen kanssa.

Esimerkki oli vain esimerkki. Se ei muista lupauksiaan tai sanomisiaan eikä myönnä sanoneensa vaikka ne olisi mulla puhelimen muistissa hänen lähettämänä tekstiviestinä.

Käryää taas muutenkin melko pahasti |O

s065.gif

:hug: juu tiedän muutamankin tapauksen. kyllähän se koville voi ottaa myöntää virheensä, mutta pitäisi aikuisen ihmisen siihen kyetä.

appiukko on ihan huippu siinä asiassa, oikea jästipää :kieh: (ja mä joka kerta toivon että sillä olisi kurkku kipeä kun nähdään ettei koko aikaa papattaisi omia totuuksiaan)

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
:kieh: tiedän tasan mistä puhut!

Siis semmonen että ihminen voi vaikka tuulesta temmata jonkun jutun minkä luulee kuulleensa jossain. Ja vaikka hän ois ainut maailmassa kuka on sitä mieltä, niin hänen mielestään kaikki muut ovat väärässä.

Rupesi soimaan päässä toi "viisaus, ei asu meissä..." :xmas:

Hmm... puhutkohan sä nyt mun työkaverista.... Joo on tosi ärsyttävää ei kykene yhteistyöhön ja kun on jotain saanut päähänsä on se ainoa oikea vaikka kuinka yrittäis vakuuttaa että ei mene noin. Noin sadannen kerran jälkeen ehkä uskoo ja kääntää asian niin että hän olikin oikeassa ja minä(tai joku muu) väärässä. Itse on niin täydellinen että osaa ja tietää kaiken eikä tietenkään tee virheitä ja kun on niin hyvä niin sittenhän voi muiden tekemisiä kytätä ja huomautella. Ja jos joskus joku on pystynyt todistamaan että hän on virheen tehnyt tai kritisoinut hän tekemisään tekee työpaikalla sitten tälle kaverille liriset oltavat.

Yks hyvä esimerkki tuli mieleen... Tossa yhdessä tietokoneohjelmassa on merkki "mikro" siis se että jos on vaikka yksikkö nimeltä mikrometri, niin se merkitään niin että m:n eteen tulee se mikroa tarkoittava merkki. Mä tiedän tämän sattumoisin nyt tuoreeltaan, koska luen kuitenkin fysiikkaa ja käytän noita melko aktiivisesti..

No tämä yksi väittää sitten että ei todellakaan ole mikään mikron merkki, vaan u. No mikron merkkihän on vähän kuin u, mutta ihan täysin päinvastoin, ja niin että pidempi sakara alhaalta tuleekin siis tonne vasemmalle. Ne on vähän samantyylisiä, mutta peilikuvia ja mikrossa vielä pidempi sakara. Niin ei toi************** myönnä virhettään, kun kyllä se kuulemma on u. Tiedä sitten että missä helvetissä se oli kun aakkosia opeteltiin... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Hmm... puhutkohan sä nyt mun työkaverista.... Joo on tosi ärsyttävää ei kykene yhteistyöhön ja kun on jotain saanut päähänsä on se ainoa oikea vaikka kuinka yrittäis vakuuttaa että ei mene noin. Noin sadannen kerran jälkeen ehkä uskoo ja kääntää asian niin että hän olikin oikeassa ja minä(tai joku muu) väärässä. Itse on niin täydellinen että osaa ja tietää kaiken eikä tietenkään tee virheitä ja kun on niin hyvä niin sittenhän voi muiden tekemisiä kytätä ja huomautella. Ja jos joskus joku on pystynyt todistamaan että hän on virheen tehnyt tai kritisoinut hän tekemisään tekee työpaikalla sitten tälle kaverille liriset oltavat.

Kuulostaa tutulta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sellanenki on tosi ärsyä jos itsellä on menny joku juttu huonosti tai on murheita ni aina sillä toisella menee vielä huonommin!!!

Näinpä... Ja usein he ovat semmosia ketkä myös toisinpäin tekevät tota samaa... Eli jos sanon vaikka...hmm...no vaikka että ostin uudet sohvat, niin tämä kysyy että mitäs maksoit ja vastaan että 1000e. Niin sitten tämä toinen tokaisee että "mäpäs ostinkin 2500e:n sohvakalustot ja katoin kaupassa noita tonnin kalustoja - v*ttu että oli rumia" :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
No eipä! Aina oikeassa-tyypit nostaa verenpaineen aika sukkelasti :kieh:

Mä olen vähän semmosta tyyppiä, mutta mä en väitä ellen mä tiedä olevani oikeassa. Siis todellakin tiedä.
Ja jos mä luulen jotain ja joku todistaa luuloni vääräksi, niin en mä todellakaan ala väittämään vastaan ilman jotain kunnon tietolähteitä :D

Jos mä olisin sitä mieltä että maapallo on pannukakku, ja joku saattaisi löytää vähän päinvastaista tietoa jostain, niin kyllä sitä virheensä osaa siinä vaiheessa myöntää - varsinkin jos suunnilleen jokainen on eri mieltä kuin itse :D

meillä on asiakkaista osa tommosia..se on vaan jännä,että sit ku huomaavat olevansa väärässä,niin asia jää siihen..ei kuulu pahoittelua siitä,että on koko kansan kuulleen huutanu ja haukkunu työntekijän..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
meillä on asiakkaista osa tommosia..se on vaan jännä,että sit ku huomaavat olevansa väärässä,niin asia jää siihen..ei kuulu pahoittelua siitä,että on koko kansan kuulleen huutanu ja haukkunu työntekijän..

Käsittämätöntä. Mä olen sitä mieltä että yläkamarissa on jotain vinossa, jos ei tajua... Siis oikesti mulla on puhelimessa tallennettu tekstiviestinä yksi viesti minkä sain, lähettäjä ei silti myönnä semmoista laittaneensa. Ei kuulemma kukaan muukaan. Mutta milläs helvetillä se viesti on mun puhelimeen hänen numerostaan tullut? No, ei hänkään tiedä - yllätys.

Rasittavaa. Mulla palaa aivottomien kanssa hermot aika herkästi.

Erittäin ärsyttävä lause on "asiakas on aina oikeassa" Ja paskat sanon mä. Jos mä teen baarissa asiat lain mukaan ja asiakas inttää, että ei kun haluaa tuplat yms. niin kukahan siinä on silloin väärässä? :kieh: Eli asiakas ei ole aina oikeassa vaan hänen annetaan luulla olevansa oikeassa :whistle: :laugh:

Yhteistyössä