AHTERIT YLÖS PENKISTÄ JA ULOS!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa mietin, että jos mahollisuus olis niin viettäsin koko päivän ulkona.Aivan mahtava ilma.Meillä kuopus kuumeessa ja flunssassa joten sisähommiksi menee. Onneksi pääsin äsken käymään kaupassa ja kirjastossa ku isovanhemmat oli lapsia katsomassa. Kadehdin teitä kaikkia ulkoilevia.

Lasten kanssa kyllä käyn, mutta en muuten voi sietää ollenkaan lämmintä enkä varsinkaan kuumaa. Löytyykö muita?
Eli en tod omin päin ulos pakkaudu tällaisella ilmalla.

olenki ollut tänään jo monta tuntia ulkna. Ja muiden lasten äidit vaan istuu sisällä.

naapurilakin 3 viikon ikäinen vauva ja muut lapset on aamusta iltaan pihalla, ei jaksa katsoa muita lapsia.
Tämä äiti tuli mulle huutamankun laitoin ulko-oven lukoon ( täällä ne on päivälläkin lukossa turvallisuussyistä)
Uhkasi mua jopa häädöllä, kun olen poliisina ja vahdin ihmiset noudattavat järjedtyssääntöjä.

hän väitti että hän saa jättää oven auki kun hänellä on kolmen viikon ikäinen vauva ja hän ei voi antaa kolme ja kuusivuotiaille avaimia. Miksi ne sitten ulkoilevat ilman äitiä, kyllä sen vauvan kanssa voi ulkoilla jo näilllä ilmoilla ja jos lapsi ei yllä sumeriinniin se on iian pieni ulkoilemaan yksin.
tää äiti huutaa mulle, kunolen lasteni kanssa ulkona. :o

No mie olin ton pienemmän kanssa hetken pihalla, mutta kun se tuppaa karkailemaan kokoajan niin tultiin sitten sisälle... En todellakaan jaksa juosta perässä vähän väliä...
Jospa huomisaamuna taas onnistuis paremmin..

Yhteistyössä