Ahistaa, mikä mussa on vikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen purkaen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen purkaen

Vieras
Mulla on niin kätetty olo. Hyvä ystäväni tai ainakin pidin häntä ystävänäni käyttäytyy omituisesti. minulla on sillainen olo että kun viime aikoina minusta ei ole hänelle ollut hyötyä niin sitten hän ei pidä yhtyttä ja käyttäytyy niin kuin olisi suuttunut minulle jostain. Sillaisia pieniä näpäytyksiä huomaan että olen hänelle täysin saman tekevää tällä hetkellä.
ahistaa ihan kauheesti ja tiedän että seuraavaksi kun hän saa taas minusta jotain hyvätyä irti niin taas olen olemassa hänelle.
Ja hän tietää että olen aika erakko kotiäiti eli kaveri piiri on aika pieni.
Mistä löytää sillaisa kavereita jotka eivät vaan yritä hyötyä vaan olisi aitoa kaveruutta. yksinäisyys painaa joka päivä. välillä saattaa mennä viikko etten näe yhtään vierasta ihmistä vaan ainoastaan omaa perhettä.

anteeksi vuodatus mutta pakko oli johonkin purkaa tätä ahdistusta

Alkuperäinen kirjoittaja samatäällä:
Kuulostaa niin tutulta! Mistä päin olet? Täällä olis yks kaveriehdokas :)

viime päivät on ollu ihan tuskaa kun ajatukset ei jätä rauhaan. tuntuu kuin olisin vaan se ovi matto johon pyyhitään jalt kun ne ovat kuraset.
kaveri ehdotus kuulostaa houkuttelevalta mutta en halua nikkiäni paljastaa.
helpompi kirjottaa näin kun ahistaa niin kovin

Alkuperäinen kirjoittaja samatäällä:
Kuulostaa niin tutulta! Mistä päin olet? Täällä olis yks kaveriehdokas :)

viime päivät on ollu ihan tuskaa kun ajatukset ei jätä rauhaan. tuntuu kuin olisin vaan se ovi matto johon pyyhitään jalt kun ne ovat kuraset.
kaveri ehdotus kuulostaa houkuttelevalta mutta en halua nikkiäni paljastaa.
helpompi kirjottaa näin kun ahistaa niin kovin

ei auta ku ruveta taas siivoon. edellispäivä siivosin koko kämpän ja taas se on ku pommin jäljiltä. eihän mun elämäs muuta ookkaa ku siivoominen ja passaaminen ja toisten mattona oleminen.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaillen purkaen:
Mulla on niin kätetty olo. Hyvä ystäväni tai ainakin pidin häntä ystävänäni käyttäytyy omituisesti. minulla on sillainen olo että kun viime aikoina minusta ei ole hänelle ollut hyötyä niin sitten hän ei pidä yhtyttä ja käyttäytyy niin kuin olisi suuttunut minulle jostain. Sillaisia pieniä näpäytyksiä huomaan että olen hänelle täysin saman tekevää tällä hetkellä.
ahistaa ihan kauheesti ja tiedän että seuraavaksi kun hän saa taas minusta jotain hyvätyä irti niin taas olen olemassa hänelle.
Ja hän tietää että olen aika erakko kotiäiti eli kaveri piiri on aika pieni.
Mistä löytää sillaisa kavereita jotka eivät vaan yritä hyötyä vaan olisi aitoa kaveruutta. yksinäisyys painaa joka päivä. välillä saattaa mennä viikko etten näe yhtään vierasta ihmistä vaan ainoastaan omaa perhettä.

anteeksi vuodatus mutta pakko oli johonkin purkaa tätä ahdistusta

täällä kans eräs "ex-erakko" kotiäiti... mitä jos koittasit mennä vaikka johonkin kerhoon lapsen kanssa tai puistoon? sieltä varmasti löytys samalla aaltopituudella olevia äitikavereita.
se nyt vaan on yks elämän tosiasia että kun on pieniä lapsia, ne lapsettomat kaverit jää väkisin vähän enemmän pois (ei toki kokonaan varmasti useimmat!) ja tulevat sitte uudelleen läheisemmiksi kun pääsee irtautumaan kotoa enemmän (= lapset kasvaa) - ei kannata polttaa siltoja sellasiinkaan ystäviin vaan sen takia että just nyt ei löydy aikaa...
mutta kenenkään ovimatto ei tarvitse olla!
olet varmasti monen mielestä hauska, hyvää seuraa, tärkeä ja luotettava, äläkä unohda sitä! :) et pelkästään joku hyödyke. tuollaiset "kaverit" kannattaa jättää omaan arvoonsa miettimään mikä heille elämässä on tärkeämpää kuin oikeat ystävät! tuollaset on sellasia niinsanottuja energianimijäkavereita jotka kannattaakin unohtaa - jos tapaamisen jälkeen tuntuu että on aina uupunut, tuntuu että pitää aina miellyttää eikä naureta niinkuin ennen, kannattaa miettiä kenen kanssa sitä oikeen sosialisoi.
oikeat ystävät eivät pyydä, vaan antavat omastaan kysymättä ja se on vastavuoroista!
olet varmasti ihana ihminen ja juuri sopiva kaveri joillekin, reippaasti vaan etsimään "sitä oikeaa" :D yksikin ystävä helpottaa jo kummasti lapsiarjen keskellä.