ahistaa...ero,mites lapset...????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DuBbEl-MaMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DuBbEl-MaMa

Jäsen
16.12.2006
178
0
16
meillä ollu paljon ongelmia,nyt viime aikoina kärjistynyt pahemmaks kaikki...ja nyt on otettu ulkopuolinen apu mukaan, puhuttu jopa asumiserosta jokskin aikaa. mut meillä 2 lasta, toinen reilu 2v,oon tosi paniikissa et jos er tulee niin miten me tästä selvitään...lapsi itkee isää ja ihmettelee ym..kokemuksia? :(
 
kyllä te siitä selviätte.Ihan varmasti ja juuri niiden lasten takia.Pienetkin lapset vaistoaa liiankin hyvin vanhempien huonot välit,joten ehkä myös heille parempi.ja jos muutatte erilleen,niin tottakai lapsi ikävöi isäänsä,mutta nopeasti nuo kyllä sopeutuvat tilanteeseen.Pitää vaan saada arki kulkemaan.

Voimia :hug:
 

Yhteistyössä