meillä ollu paljon ongelmia,nyt viime aikoina kärjistynyt pahemmaks kaikki...ja nyt on otettu ulkopuolinen apu mukaan, puhuttu jopa asumiserosta jokskin aikaa. mut meillä 2 lasta, toinen reilu 2v,oon tosi paniikissa et jos er tulee niin miten me tästä selvitään...lapsi itkee isää ja ihmettelee ym..kokemuksia? 