Ahistaa ahistaa, mies shoppaili...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Ukko osti meille uuden tietokoneen kun tää vanha tökkii niin pahasti ja on tökkinyt jo kauan. Ehkä mä sitten käytössä osaan iloita uudesta koneesta,mutta nyt vaan ahistaa tuo shoppailu :| . Eikä tuo uus ollut kai edes mitenkään kallis. Paitsi että osti optisen hiiren myös ja mä en tajuu...siis se pelkkä hiiri oli 80? kun ite ainaskin oon nähnyt ihan jollain parilla kympillä myytävän vastaavia.

Lohduttakaa nyt mua kun oon saanut uuden koneen nettailuun :'(

Oliskohan siitä vanhasta koneesta saanu esim. muistia lisäämällä toimivamman...

No ostettu mikä ostettu ja toivotaan, että netissä käyminen tulee miellyttävämmäksi :)

Jaa enpä tiedä sanoa, voi olla. Me kun ei kumpikaan ymmärretä mitään näiden koneiden päälle...

Mutta siis vaikka mua välillä ärsyttää tää jatkuva tökkiminen ja se että sivun vaihtaminen saattaa kestää lähes 5 min. niin kyllä mä olisin vielä vaan tätä vanhaa pitänyt. Ja kironnut vaan joka päivä paskaa konetta...

Hyi hitto, sanoin just miehellekin että en kyllä osaa yhtään iloita tosta koneesta :(

Ne on nuo miehet... meillä ukolla on hirvee telkkarikuume, tuntuu että justiinsa pitäs saada uus. Sanoin että uutta et tuo ennenku oot löytäny vanhalle uuden kodin. Muuten tää kämppä on kohta vanhojen kodinkoneiden hautausmaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Ne on nuo miehet... meillä ukolla on hirvee telkkarikuume, tuntuu että justiinsa pitäs saada uus. Sanoin että uutta et tuo ennenku oot löytäny vanhalle uuden kodin. Muuten tää kämppä on kohta vanhojen kodinkoneiden hautausmaa :headwall:

Mä tein jokin aika sitten aloituksen täällä että me MELKEIN tuhlattiin. Oltiin myös ostamassa uutta telkkaria mut sit mua alkoi ahistaa (yllättäin) ja sit meni mieskin puihin :D .

Mutta tällä kertaa mies päätti että nyt ostetaan eikä meinata. Ja mä en vaan kestä. Miten musta on tullutkin tällanen. Siis vois olettaa että joku vois jopa iloita uudesta tietokoneesta etenkin jos vanha on aivan paska. Mut mä vaan mietin että TAAS tuhlattiin (vaikka siis tuhlataan äärettömän harvoin).

Ei mut uus kone on vaan kiva juttu!
Mekin just ostettiin uus läppäti, vaikka ennestään oli kaksi alle vuoden vanhaa kannettavaa ja yksi reilun vuoden vanha hyvä pöytäkone..
Kun tekee mieli ostaa, ei voi muuta kun käydä ostamassa :D

(mä olen muuten Panppe, vaihdoin vaan nikkiä. Joten älä ihmettel kun tunkeudun kaikkiin sun ketjuihin :kieh: )

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei mut uus kone on vaan kiva juttu!
Mekin just ostettiin uus läppäti, vaikka ennestään oli kaksi alle vuoden vanhaa kannettavaa ja yksi reilun vuoden vanha hyvä pöytäkone..
Kun tekee mieli ostaa, ei voi muuta kun käydä ostamassa :D

(mä olen muuten Panppe, vaihdoin vaan nikkiä. Joten älä ihmettel kun tunkeudun kaikkiin sun ketjuihin :kieh: )

Ei juma!!!!! Siis en mä lainkaan hokannut että sä oot sä :D . Ja tää on muuten kirjoitettu nyt uudesta läppäristä B)

Yhteistyössä