käytin tuossa koiruutta lenkillä ja sieltä kun palasin ni lapset olikin pihalla.. no minäpä sitten kävin eka keinuttamassa lapsia ja koira oli siinä matkassa ja sitten kekkasin että mennäämpäs tuohon pellolle käveleen että saapii koira vähän uusia hajuja.. lopulta me löydettiin ittemme rämpimässä tuolla mettikössä ja löydettiimpäs sieltä joku vanha tönökin! (kiinostas tietää mikä/miksi se on sinne joskus aikoinaan rakennettu.. ) ja penskoilla oli niin jännää!! niin ja koira oli metsässäkin matkassa ja niin kovasti nuuhkutteli että varmaan on aika rauhallinen ilta koiran osalta tiedossa!
hitsi, pitäs useemminki tehä tuollasia seikkailu reissuja! ainut vaan, että mä en uskalla antaa koiran olla irti, kun se ei oikeen tottele tänne käskyä.. koirapilliä joskus tottelee..sillon kun sitä sattuu huvittaan.. mutta muuten oli kyllä tosi kivaa!!
äiti suosittelee tätä muillekkin!!
hitsi, pitäs useemminki tehä tuollasia seikkailu reissuja! ainut vaan, että mä en uskalla antaa koiran olla irti, kun se ei oikeen tottele tänne käskyä.. koirapilliä joskus tottelee..sillon kun sitä sattuu huvittaan.. mutta muuten oli kyllä tosi kivaa!!
äiti suosittelee tätä muillekkin!!