ahh, mä olen niin hyvä äiti! jätin lapsille nyt kivan muiston..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
käytin tuossa koiruutta lenkillä ja sieltä kun palasin ni lapset olikin pihalla.. no minäpä sitten kävin eka keinuttamassa lapsia ja koira oli siinä matkassa ja sitten kekkasin että mennäämpäs tuohon pellolle käveleen että saapii koira vähän uusia hajuja.. lopulta me löydettiin ittemme rämpimässä tuolla mettikössä ja löydettiimpäs sieltä joku vanha tönökin! (kiinostas tietää mikä/miksi se on sinne joskus aikoinaan rakennettu.. ) ja penskoilla oli niin jännää!! niin ja koira oli metsässäkin matkassa ja niin kovasti nuuhkutteli että varmaan on aika rauhallinen ilta koiran osalta tiedossa! :D
hitsi, pitäs useemminki tehä tuollasia seikkailu reissuja! ainut vaan, että mä en uskalla antaa koiran olla irti, kun se ei oikeen tottele tänne käskyä.. koirapilliä joskus tottelee..sillon kun sitä sattuu huvittaan.. mutta muuten oli kyllä tosi kivaa!!
äiti suosittelee tätä muillekkin!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
käytin tuossa koiruutta lenkillä ja sieltä kun palasin ni lapset olikin pihalla.. no minäpä sitten kävin eka keinuttamassa lapsia ja koira oli siinä matkassa ja sitten kekkasin että mennäämpäs tuohon pellolle käveleen että saapii koira vähän uusia hajuja.. lopulta me löydettiin ittemme rämpimässä tuolla mettikössä ja löydettiimpäs sieltä joku vanha tönökin! (kiinostas tietää mikä/miksi se on sinne joskus aikoinaan rakennettu.. ) ja penskoilla oli niin jännää!! niin ja koira oli metsässäkin matkassa ja niin kovasti nuuhkutteli että varmaan on aika rauhallinen ilta koiran osalta tiedossa! :D
hitsi, pitäs useemminki tehä tuollasia seikkailu reissuja! ainut vaan, että mä en uskalla antaa koiran olla irti, kun se ei oikeen tottele tänne käskyä.. koirapilliä joskus tottelee..sillon kun sitä sattuu huvittaan.. mutta muuten oli kyllä tosi kivaa!!
äiti suosittelee tätä muillekkin!! :D

ahaas.. no seuraavan kerran ku ootte menossa nii soittelehan tänne päin nii saatte seuraa :whistle:


 
Minä kävin kanssa n. 1 kk sitten esikon kanssa mettässä kattelemassa et löytyskö sieniä. Löydettiin muutama ja tyttö kysyi samana iltana, et mennäänkö huomennakin jos ei sada vettä.....mentiin ja otettiin koiruus mukaan. Koira oppi löytää kaikki mahdolliset sienet, myös syötäviäkin. Se oli eka meiän kahen sienireissu, tuli omat lapsuusmuistot mieleen oman äidin kanssa samaiset sieni reissut =)
 
Tuo on nimenomaan sitä laatuaikaa lasten kanssa, arjen pieniä ihmeitä ja iloja, joista jää lapsille ja vanhemmillekin ihanat muistot :)
Ei sen tarvitse olla kalliita teemapuistoja tai "kehittäviä" äiti-lapsi-joogapiirejä tms. Vaan ihan vaan tuollaista spontaania, rentoa yhdessäoloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
käytin tuossa koiruutta lenkillä ja sieltä kun palasin ni lapset olikin pihalla.. no minäpä sitten kävin eka keinuttamassa lapsia ja koira oli siinä matkassa ja sitten kekkasin että mennäämpäs tuohon pellolle käveleen että saapii koira vähän uusia hajuja.. lopulta me löydettiin ittemme rämpimässä tuolla mettikössä ja löydettiimpäs sieltä joku vanha tönökin! (kiinostas tietää mikä/miksi se on sinne joskus aikoinaan rakennettu.. ) ja penskoilla oli niin jännää!! niin ja koira oli metsässäkin matkassa ja niin kovasti nuuhkutteli että varmaan on aika rauhallinen ilta koiran osalta tiedossa! :D
hitsi, pitäs useemminki tehä tuollasia seikkailu reissuja! ainut vaan, että mä en uskalla antaa koiran olla irti, kun se ei oikeen tottele tänne käskyä.. koirapilliä joskus tottelee..sillon kun sitä sattuu huvittaan.. mutta muuten oli kyllä tosi kivaa!!
äiti suosittelee tätä muillekkin!! :D

ahaas.. no seuraavan kerran ku ootte menossa nii soittelehan tänne päin nii saatte seuraa :whistle:

hihii, täytyy pirauttaa! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tättärä:
Niih, kiva asua maalla kun toi on jokapäiväistä =) Koiratkin saavat aina juosta vapaana, ja lapset seikkailla lähimetsässä ilman ja kanssa vanhempien =)

paitsi tuo meän koira :ashamed: :ashamed: kun ei se koskaan tuu, kun sitä kutsuu, ni oon jo sit luovuttanu ja aatellu, että olkoon sitte kiinni :ashamed: :ashamed: :ashamed: ja mua kyl vähän pelotti että joku vihanen karhu kävelee vastaan :ashamed: :D
 

Yhteistyössä