V
vierailija
Vieras
Olen ollut jotenkin näkymätön ihminen muille aina ujoudesta johtuen. Vietin ikävuodet 16-23 lähestulkoon yksin. Viime vuosina aloin käydä ulkona paljon ja sain runsaasti huomiota miehiltä ja tietenkin entisenä näkymättömänä otin siitä kaiken irti. Ajauduin suhteisiin joissa minua käytettiin vain hyväksi, panopuuna joka ei kelpaa muuhun. Näin sen itse koen. Esitettiin sinkkumiestä vaikka oikeasti oltiin varattuja. Hurjastelin myös miesten kanssa siihen malliin, että menetin maineeni. Koen, että minua naureskellaan. Näitä ihmisiä tai tutun tuttuja tulee joka nurkan takana vastaan, jopa minulle täysin vieraat puhuvat minusta. Tämä tekee vainoharhaiseksi a jopa epäilemään, että onko minua kuvattu salaa tai jotain. Voimatkaan ei riitä aloittamaan alusta uudella paikkakunnalla.
Kaiken seurauksena olen nyt aivan hajalla enkä vaan pääse yli. Mietin onko kuolema sittenkin vaihtoehto jos on turha ihminen. Olen arvoton, turha nainen jota kukaan ei voi rakastaa. Minulle jankutetaan, että olen kaunis nainen, mutta se ei auta mitään, olen varma että vietän loppuikäni yksin vaikka olen 32. Ei huonoa ja TURHAA ihmistä kukaan haluan. Minua on haukuttu huoraksi. Kirjoitan tänne, koska koen niin suurta häpeää elämästäni etten voi edes psykologille avautua.
Kaiken seurauksena olen nyt aivan hajalla enkä vaan pääse yli. Mietin onko kuolema sittenkin vaihtoehto jos on turha ihminen. Olen arvoton, turha nainen jota kukaan ei voi rakastaa. Minulle jankutetaan, että olen kaunis nainen, mutta se ei auta mitään, olen varma että vietän loppuikäni yksin vaikka olen 32. Ei huonoa ja TURHAA ihmistä kukaan haluan. Minua on haukuttu huoraksi. Kirjoitan tänne, koska koen niin suurta häpeää elämästäni etten voi edes psykologille avautua.