ahdistuneisuushäiriö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvapuusti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korvapuusti

Vieras
Minulla todettiin ahdistuneisuushäiriö ja jonkin asteinen pakko-oireinen häiriö äskettäin. Olisin kiinnostunut onko muilla ollut vastaavaa ja oletteko parantuneet ko.sairaudesta ja minkälaisia oireita taikka tuntemuksia teillä on ollut? Olen kärsinyt tästä noin kaksi vuotta ja vasta nyt saanut apua. Terapian aloitin noin kuukausi sitten ja toivon kovasti,että siitä on apua. Omat oireeni ovat olleet lähinnä:
-epätodellinen ja ulkopuolinen olo
-seuraavan hetken pelko
-sekoamisen pelko
-tuntuu ettei aika kulu
-jatkuva itsensä tarkkailu
-mihinkään ei pysty keskittymään kunnolla,kun koko ajan on mielessä oma olo
-pelko ettei tule koskaan entiselleen

ja kaikkea muuta noiden lisäksi.

Jos on kokemuksia aiheesta niin mielelläni kuulisin kohtalotovereiden mietteitä ja tuntemuksia asiasta.

Samanlaista täällä.Vasta todettu.Lääkitys aloitettu 2 viikkoo sitten eikä apua siitä ole vielä ollu.Muutama hyvä päivä on ollu.
Mulla oireet just samat,ja vähän lisää.Olis ihana kirjotella vaikka sähköpostilla

Voi että täälä olen kärsinyt nyt pari kuukautta juuri samoista oireista kuin sinä. Tämä on välillä todella kamalaa itsellä on tosi vahvana tuo itsensä tarkkailu ja pelko että jään tälläiseksi....Mitä lääkkeitä sinä käytät vai käytätkö mitään? Itselläni on zolofti eikä tunnu nyt mikään auttavan..

Yhteistyössä