Ahdistava naapuri!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä ihmettä voin tehdä? Asun kerrostalossa ja aina kun käyn röökillä parvekkeella naapuri ilmestyy omalle parvekkeelle. Aluks oli ihan mukavaa joskus jonkun kanssa jutella, mutta nykysin AINA se utelee miten on päivä mennyt, mitä oon tehnyt, kuka tuo mies oli. Joka hiton asiasta pitää kysellä. Kun ei vittu kuulu sille. Naapurini on joku päälle 50vuotias mies. Kyttää sisälle (tietää mun huonekalujen paikat??), ehdottelee härskejä!! Kyselee kokoajan lähenkö hänen kanssaan saunaan, puhuu seksuaalisesti mun kropasta, atvostelee mun meikkiä???? ja yrittää parittaa mua sen pojalle. Ei usko jos sanon ei. Viimekesänä se oli tulossa poikansa kanssa puistelee mun mattoo(oli nähnyt et mulla oli matto pystyssä sisällä ja palkkioks ois pitäny tarjota teetä pojalle) ja sanoin sata kertaa ettei tarvitse, niin ei uskonu vaan seuraavana päivänä kävi 3 kertaa soittaa ovikelloo. Kutsuu mua syömään sen luo kun sen kaverit tulee käymään. Mitä hittoo ton kaa voi tehä vai pitääkö mun muuttaa pois. Oon ite 23 ja tuo on hiton ahdistavaaaaa.

Kiellä sitä tekemästä tuota. Ja jos ei tottele niin lopeta sen juttuihin vastaaminen tai vastaa niihin mahdollisimman sarkastis-ilkeästi. Äläkä enää tervehdi rappukäytävässä.

Mitä ihmettä voin tehdä? Asun kerrostalossa ja aina kun käyn röökillä parvekkeella naapuri ilmestyy omalle parvekkeelle. Aluks oli ihan mukavaa joskus jonkun kanssa jutella, mutta nykysin AINA se utelee miten on päivä mennyt, mitä oon tehnyt, kuka tuo mies oli. Joka hiton asiasta pitää kysellä. Kun ei vittu kuulu sille. Naapurini on joku päälle 50vuotias mies. Kyttää sisälle (tietää mun huonekalujen paikat??), ehdottelee härskejä!! Kyselee kokoajan lähenkö hänen kanssaan saunaan, puhuu seksuaalisesti mun kropasta, atvostelee mun meikkiä???? ja yrittää parittaa mua sen pojalle. Ei usko jos sanon ei. Viimekesänä se oli tulossa poikansa kanssa puistelee mun mattoo(oli nähnyt et mulla oli matto pystyssä sisällä ja palkkioks ois pitäny tarjota teetä pojalle) ja sanoin sata kertaa ettei tarvitse, niin ei uskonu vaan seuraavana päivänä kävi 3 kertaa soittaa ovikelloo. Kutsuu mua syömään sen luo kun sen kaverit tulee käymään. Mitä hittoo ton kaa voi tehä vai pitääkö mun muuttaa pois. Oon ite 23 ja tuo on hiton ahdistavaaaaa.
hei.. olen naimisissa onnellisesti jo 35v, mutta muutama vuosi sitten vaimoni kertoi suoraan ettei ole enää innostunut seksistämme ja halusi eroa. tästä hätääntyneenä anoin häntä kertomaan mitä hän haluaa ja jos pystyn toteuttamaan hänen seksuaaliset tarpeensa pysyisikö hän luonani. yllätys oli melkoinen kun hän lopulta avautui ja kertoi fantasioistaan. asiaa kaunistelematta hän kuvaili minulle tarpeensa ja nyt sensuroituna idea oli tämä: hän haluaa katsella vierestä kun vieeraat miehet saapuvat kotiimme ja minä odotan kontillani peräreikäni valmiiksi liukastettuna siteet silmieni peittona ja kestän kuin "mies" sen että miehet tunkeutuvat minuun raa,asti niin kauan kuin haluavat ja laukeavat suupielilleni josta minun olisi tavara sitten nieltävä. eritoten kummallista on se että olen jo 74v ja vaimoni 68v. rakastan vaimoani enkä halua elää ilman häntä..mutta nyt olen tätä kokeilua jatkuttua ja toista vuotta tullut tieni päähän. en halua tuntea sitä kipua tai kammottavaa makua enää. on ollut useita tapauksia jolloin miehet ovat vain jatkaneet töitään veren valuessa suolestani, eikä minulla ole enää voimiakaan estää sitä. joitain kertoja vaimoni on halunnut haistella veren,ulosteen ja siemennesteen hajua aktimme aikana. olen hyvin peloissani miten asian esitän vaimolleni ja mikä hänen reaktionsa on. ennenkuin teen ratkaisuni haluaisin tietää onko tämä normaalia nyky-yhteiskunnassa ja onko se yleistä? olisin erittäin kiitollinen myös teidän mielipiteestänne. en tiedä onko vaimoni "normaali" ja minä "epänormaali" koskien tätä aihetta? en ole keskustelupalstoilla tai seksipalstoilla ennen ollut joten tietoni nyky-yhteiskunnan seksiasioista on olematon ja aiemmin olen romanttisesti ollut vain vaimoni kanssa. kiitän kovasti jos saan apua tähän hyvin vaikeaan ongelmaan. Väinökoskinen

Lopeta tupakointi, niin ei tarvitse siellä parvekkeella rampata tentattavana.

Ylempien kerrosten asukkaatkin ovat tyytyväisiä, kun ei tarvitse sinun käryistäsi kärsiä.

Yhteistyössä