V
vierailija
Vieras
Mitä ihmettä voin tehdä? Asun kerrostalossa ja aina kun käyn röökillä parvekkeella naapuri ilmestyy omalle parvekkeelle. Aluks oli ihan mukavaa joskus jonkun kanssa jutella, mutta nykysin AINA se utelee miten on päivä mennyt, mitä oon tehnyt, kuka tuo mies oli. Joka hiton asiasta pitää kysellä. Kun ei vittu kuulu sille. Naapurini on joku päälle 50vuotias mies. Kyttää sisälle (tietää mun huonekalujen paikat??), ehdottelee härskejä!! Kyselee kokoajan lähenkö hänen kanssaan saunaan, puhuu seksuaalisesti mun kropasta, atvostelee mun meikkiä???? ja yrittää parittaa mua sen pojalle. Ei usko jos sanon ei. Viimekesänä se oli tulossa poikansa kanssa puistelee mun mattoo(oli nähnyt et mulla oli matto pystyssä sisällä ja palkkioks ois pitäny tarjota teetä pojalle) ja sanoin sata kertaa ettei tarvitse, niin ei uskonu vaan seuraavana päivänä kävi 3 kertaa soittaa ovikelloo. Kutsuu mua syömään sen luo kun sen kaverit tulee käymään. Mitä hittoo ton kaa voi tehä vai pitääkö mun muuttaa pois. Oon ite 23 ja tuo on hiton ahdistavaaaaa.