Ahdistava keskustelu.(päiväkotiin liittyvä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oxxx

Vieras
Kertokaas muut jotka olette vaihtaneet päiväkotia, onko teitä tentattu tai epäilty ties mistä koska vaihdatte päiväkotia? Vaihdan päiväkotia muuton sekä rahatilanteen takia. Yhden päiväkodin henkilön kanssa tuli paljon väärinkäsityksiä ja sanomista puolin ja toisin. Lisäksi lapsi oli eteisessä vähän kiusannut toisia lapsia, mutta ei mitään vakavaa. Pari vanhempaa oli sanonut asiasta päiväkodille. Muuten ihan hyvin mennyt. En ole koskaan ennen vaihtanut päiväkotia mutta loppu keskustelussa minulle sanottiin, että luulenmpa että lapseni joutuu vaihtamaan päiväkotia useasti jatkossakin. Siis täh?? Keskustelu käytiin juuri samaisen henkilön kanssa joka ollut hankala minua kohtaan. Hirveä syyllistämis meininki. Minulle tuli sellainen tunne että tämä päiväkoti pelkää että puhun huonoa heistä joten heilläkin on valmiina pahaa sanottavaa perheestäni. Paikassa jotenkin huono ilmapiiri ja tuntuu että jouduttiin nyt syntipukiksi johonkin ongelmiin jota päiväkodissa jo ollut ennestään.

Lapsesi on vain huonosti kasvatettu.
Sama taitaa päteä sinunkin. Päiväkodin pitää puuttua kiusaamiseen ja siihen ei sinun pärstäkertoimesi vaikuta.
Todennäköisesti päiväkodin tädeillä on huoli lapsestasi ja miten hän selviää omaa napaansa ajattelevan äitinsä kanssa.

En uskalla paljastaa onko kunnallinen vai yksityinen. Se että olen kysynyt päiväkodin henkilökunnalta jotain asioita mitkä on ihmetyttänyt tekivät minusta "vaikean vanhemman". Mistään ei saisi sanoa negatiivista. Koin että minuun suhtauduttiin asiattomasti. Päiväkodin henkilön mielestä kasvatusyhteistyö ei ole sujunut hyvin. Minulta meinas itku tulla keskustelussa. Sen tarkoitus oli vaan laittaa vanhempi hiljaiseksi. Soittaako uusi päiväkoti aina vanhaan paikkaan ja kysyy miten lapsi pärjännyt siellä? Pelkään vaan että tämä henkilö mustamaalaa minut ja lapsen.

En uskalla paljastaa onko kunnallinen vai yksityinen. Se että olen kysynyt päiväkodin henkilökunnalta jotain asioita mitkä on ihmetyttänyt tekivät minusta "vaikean vanhemman". Mistään ei saisi sanoa negatiivista. Koin että minuun suhtauduttiin asiattomasti. Päiväkodin henkilön mielestä kasvatusyhteistyö ei ole sujunut hyvin. Minulta meinas itku tulla keskustelussa. Sen tarkoitus oli vaan laittaa vanhempi hiljaiseksi. Soittaako uusi päiväkoti aina vanhaan paikkaan ja kysyy miten lapsi pärjännyt siellä? Pelkään vaan että tämä henkilö mustamaalaa minut ja lapsen.

No yksityinenhän tuo tietty on.Eipä kunnallisesta toiseen vaihtaessa maksut muutu...

Yhteistyössä