Ahdistaako muita tämä keväinen aika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahristavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
älkääs nyt mä kun oon kevät ihminen (keväällä syntyny) saan valosta virtaa ja taas kotia sisustan/siivoon kaappeja :whistle:
ja enrgiaa on vaikka muille jakaa :D
kesää odotelles on ihana laittaa koti uuteen järkkään :)
ja tänä keväänä mulla on tulossa ihana kevät :heart:

Miksi te vastaatte joita EI ahdista eikä masenna keväisin. Tässä ¨ketjussa ei vissiin teiän virtaavista energioista ja kukkaan puhkeamisista ollu kyse, vaan niistä joilla on keväisin PÄINVASTOIN.
Keväisin tehdään itsareitakin eniten.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ahdistaa pitkät valoisat illat ja kaikki on niin harmaata...........odotan jo kesää ja lämpöä!!!!

Joo syyskesä. Elokuun pimeät ja lämpimät illat ja kuutamoyöt. Kohta alkaa torilta saamaan omenoita. On taas aika sytyttää kynttilöitä ja ottaa viltti harteille.

Mä INHOAN kevättä vaikka olenkin syntynyt maaliskuussa. Kirkasta (=päänsärkyä) paskasta, loskaa ja koti tosi likainen.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Miksi te vastaatte joita EI ahdista eikä masenna keväisin. Tässä ¨ketjussa ei vissiin teiän virtaavista energioista ja kukkaan puhkeamisista ollu kyse, vaan niistä joilla on keväisin PÄINVASTOIN.
Keväisin tehdään itsareitakin eniten.

tuossahan kysyttiin "ahdistaako teitä muita?"
Miksi ei saisi vastata kuin joo, ahdistaa?
Olisit laittanu että hei kaikki joita kevät ahdistaa...

Kevät on kammottava valonsa kanssa, ja kun vedet alkavat liikkua ja sitten se helvetillinen vihreys... Maaliskuun puolesta välistä juhannukseen tarpeeton koko aikakausi, ja masentava.

Tänä vuonna ei pääse edes kellarikapakoihin eikä tupakalle kun on rintalapsi.

Yhteistyössä