eipä tarvittu ku käynti ulkona ni johan aivastuttaa

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Ja kävin vaan postilaatikolla :/
Sama juttu aamulla kun saatoin eskarilaisen.

Mikä siellä nyt kukkii??? :attn: :attn: :attn:

Mulla on tehty allergiakokeet joulukuussa 2005, niiden mukaan en ole allerginen millekään. TAidan sit olla luulosairas ku joka kevät reagoin ja kesällä viimeistään ku heinä ja pujo kukkii |O

Ja sama juttu... Tulin just kaupasta ja arvaa vaan tuliko auton räppänöistä kivat siitepölyt.. kai ne sinne kertyy näköjään! Kiva yrittää keskittyä liikenteeseen kun pärskii sellasii 10 sarjoja

Jaa-a.. kukkiihan siellä vaikka mikä! Leppä? Etelässä koivu? ihan sama, nenä punasena täälläkin joka tapauksessa - oli mikä oli... :snotty:

täällä kans yks jolla allergia vaivaa.mulla vaan tuo aivastelun lisäks silmät punoittaa koko ajan ihan samalla tavalla kun pahassa krapulassa.tosi kiva käydä kaupassa tai jossain asioilla kun kaikki kattoo et onko tuo itkeny tai onkohan se krapulassa kun on silmät kun ravulla.ja nenä vuotaa koko ajan taukoomatta saa niistää.minä olen allerginen kaikelle mikä tuolla pihalla keväästä syksyyn kukkii niin helpotustakaan kun ei ole luvassa ihan kohtakaan.
yleensä ollu lääkkeet ja vahvat sellaset mut nyt ei oikein oo mitään mitä ottaa kun oon raskaana.

http://aerobiologia.utu.fi/tiedotus/siitepolytiedote/

15.05.2009
Koivun kukinta jatkuu koko maassa Lappia lukuun ottamatta.
Lepän kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Etelä-Lappia myöten.
Maan eteläosissa ilmassa on myös männyn ja kuusen siitepölyä.

Tää on mulla netin aloitussivuna... :whistle:

Silmätippoja on sellaisia mustikkaa sisältäviä, kävisköhän ne? Käsikauppatavaraa mutta apteekista.

Mitäs ne testit hyödyttää? Ei se yliherkkyys aina näy niissä testeissä... Mulla ihan kamalat allergiat, hengitysteihinkin ottaa, nenän limakalvot kuivuu ja tulehtuu ym.... eikä oo näkyny tk-testeissä... ehkä jos kävis ihan oikeella allergiaklinikalla... Mutta miks turhaan, lääkäriltä saanu joka vuos reseptit lääkkeisiin ja inhalaattoriin, niin ei kai siinä mitään... Kai sää ihan omalääkäriltä saisit reseptit ilman testejäkin? outoo, jos ei saa... Tää on kirous ja se on vaan kestettävä :( :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja leijona80:
yleensä ollu lääkkeet ja vahvat sellaset mut nyt ei oikein oo mitään mitä ottaa kun oon raskaana.

Kyllä mulle lääkäri anto reseptillä... Ihan neuvolalääkäri. Ja äippäpolilta tarkastanu että lääkkeet on ihan ok.

Ja rv 23+4 menossa.

Yhteistyössä