Ahdistaa tämä koko raskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeeee

Vieras
Vahinkoraskaudesta siis kyse. Aluksi olin melko innoissani, mutta nyt kun on enemmän miettinyt asioita, niin alkaa vain ahdistaa. Jotenkin tuntuu, että menetän koko nuoruuteni jos tämä lapsi nyt saa maailmaan tulla. En ollut siis teini-iässä mikään hirveän menevä mimmi, ja nyt hiukan ennen kun sain tietää olevani raskaana, sain maistaa hiukan sitä ulkona käymistä yms. Kun en haluaisi katkeraksi äidiksi. Ja kyllä, olen hiukan luonteeltani sellainen, että jos tämän lapsen synnyttyä minusta tuntuu edelleen tältä, niin katkeroidun. Joten olen miettinyt, jos kuitenkin kävisin abortin tekemässä. Äääh, niin vaikeita tällaiset asiat. Ei näin pientä päätä saisi tuommoisilla vaivata..

Jos oikeasti ja aidosti noin tunnet, niin tee se abortti. Maailmassa on jo liikaa äitejä, joilla jäänyt tuo menovaihe elämättä ja sitten lasta työnnetään hoitoon milloin minnekkin, että päästään viettämään omaa aikaa. Elä ensin nuoruutesi ja mieti sitten vasta lastentekoa.. Niin ja huolehdi ehkäisy kuntoon :) Tsemppiä!

Kiitos vastauksista. 20 olen. Ja vielä tosiaan tekisi mieli opiskellakin yms. Sinänsä muuten olisi ihan ok, kun avoliitossa eletään ja muutenkin menee hyvin, mutta tämä ahdistus on jotain ihan järkyttävää. Ja sitä juuri pelkään, että musta tulisi sitten juuri sellainen äiti, joka on lastaan sysäämässä hoitoon, että pääsisi itse viihteelle, tai vaihtoehtoisesti ruikuttaisi täällä palstalla, kun ei ikinä pääse minnekään tai saa sitä omaa aikaa.

Yhteistyössä