Ahdistaa niin ja itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
En saa nukuttua. Hirveä tämä parisuhde. Tunnen olevani pelkkä kelvoton roska mieheni silmissä. Tuntuu siltä kun minusta olisi vain vaivaa. En tiedä millainen minum tulisi olla jotta kelpaisin. Mä vaan en kohta jaksa enää... :(

Mikä asiassa ahdistaa. Nyt nokatusten puhumaan miehen kanssa ja sanot, että nyt tulee stoppi hommaan ja toinen lähtee. Ei pidä olla suhteessa, jossa paha olla ja ahdistaa. Tuskin miehellä ahdistaa, joten nyt teet asialle jotain.

[QUOTE="vieras";28801482]Mikä asiassa ahdistaa. Nyt nokatusten puhumaan miehen kanssa ja sanot, että nyt tulee stoppi hommaan ja toinen lähtee. Ei pidä olla suhteessa, jossa paha olla ja ahdistaa. Tuskin miehellä ahdistaa, joten nyt teet asialle jotain.[/QUOTE]Huvittavaa kuinka täällä aina syytetään miestä ja puolustellaan naista, aina.

Koko palsta on uusfeministien runkkupiiri.

Puolisosi ei voi tietää tai arvata mitä itse haluat jos ette keskustele asiasta.
Älä tuomitse vaan aloita vaikka toivon että teet näin...., minulle on tärkeää...
Parisuhteen eteen pitää tehdä TÖITÄ.

Miksi piinata itseään olemalla huonossa suhteessa?

Minä ainakin otin jalat alleni, kun alkoi ahdistamaan miehen takia. Enkä ole ikinä katunut ratkaisuani. Päinvastoin se oli elämäni paras päätös. Nykyisessä suhteessani tunnen olevani rakastettu ja arvostettu. Mieheni kunnioittaa minua.

Miksi piinata itseään olemalla huonossa suhteessa?

Minä ainakin otin jalat alleni, kun alkoi ahdistamaan miehen takia. Enkä ole ikinä katunut ratkaisuani. Päinvastoin se oli elämäni paras päätös. Nykyisessä suhteessani tunnen olevani rakastettu ja arvostettu. Mieheni kunnioittaa minua.

kompsit tälle. Ikinä ei kannata tyytyä huonoon suhteeseen, jos tietää varmasti, että vika huonoon oloon ei ole itsessä! Tuolla ulkona voi olla jotain paljon parempaa ja usein parempi olla yksinään, kuin parisuhteessa, joka aiheuttaa ahdistusta!

-----------------------------------------------------------------------------------
Alkuperäinen kirjoittaja "vieras":
Mikä asiassa ahdistaa. Nyt nokatusten puhumaan miehen kanssa ja sanot, että nyt tulee stoppi hommaan ja toinen lähtee. Ei pidä olla suhteessa, jossa paha olla ja ahdistaa. Tuskin miehellä ahdistaa, joten nyt teet asialle jotain.
-----------------------------------------------------------------------------------

[QUOTE="huoh";28801504]Huvittavaa kuinka täällä aina syytetään miestä ja puolustellaan naista, aina.

Koko palsta on uusfeministien runkkupiiri.[/QUOTE]

Kerrotko missä kohtaa miestä syytettiin? Oletkos vähän fanaattinen????

Yhteistyössä