Pidä tekstisi asiallisena tai voit mennä muualle kiroilemasta koskettavasta ketjusta!Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: MEne vittuun ja mieti, miten RÖYHKEÄ OLET!!!Alkuperäinen kirjoittaja ...:osanottojako sä kaipaat olikse isän veljen vaimon poismenon johdosta? tuota, hän ei tainnut olla yhtä läheinen sinulle, kun ap:n äiti on. mielestäni erittäin tökeröä tulla tähän ketjuun tivaamaan osanottoja. mene itseesi ja mietippä omalle kohdallesi.Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:Täs ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:mihin???Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: Eikö mulle vastattu?
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja marabou::hug: VOimahalaus
Alkuperäinen kirjoittaja Sanonpa vain::attn: :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: MEne vittuun ja mieti, miten RÖYHKEÄ OLET!!!Alkuperäinen kirjoittaja ...:osanottojako sä kaipaat olikse isän veljen vaimon poismenon johdosta? tuota, hän ei tainnut olla yhtä läheinen sinulle, kun ap:n äiti on. mielestäni erittäin tökeröä tulla tähän ketjuun tivaamaan osanottoja. mene itseesi ja mietippä omalle kohdallesi.Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:Täs ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:mihin???Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: Eikö mulle vastattu?
Me tavattiin jatkuvasti.
Mut itse et pidä. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Sanonpa vain::'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: MEne vittuun ja mieti, miten RÖYHKEÄ OLET!!!Alkuperäinen kirjoittaja ...:osanottojako sä kaipaat olikse isän veljen vaimon poismenon johdosta? tuota, hän ei tainnut olla yhtä läheinen sinulle, kun ap:n äiti on. mielestäni erittäin tökeröä tulla tähän ketjuun tivaamaan osanottoja. mene itseesi ja mietippä omalle kohdallesi.Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:Täs ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:mihin???Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: Eikö mulle vastattu?
Pidä tekstisi asiallisena tai voit mennä muualle kiroilemasta koskettavasta ketjusta!
Ja mun paha oloni ei näy vai?Alkuperäinen kirjoittaja Sanonpa vain:Tessun Tassu, kommentoin äsken sulle ekaa kertaa, eli en ole sulle epäasiallisia voinut sanoa. Tällaisessa ketjussa ei ole sopivaa manata, ja muutoinkin olisi tilannetajua hyvä olla edes hieman.
tuli niin paha mieli puolestasi kun luin avauksesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Äiti sairastaa syöpää (joku ehkä muistaakin?), toukokuussa vasta saatiin tieto ja äidin vointi on laskenut nopeasti. Syöpä on levinnyt paksusuolesta maksaan ja ehkä keuhkoihinkin.
Äiti on ollut nyt jo kaksi kuukautta tk:n vuodeosastolla. Äiti on laihtunut niin että on enää varjo entisestään.
Sytostaatit on aloitettu, elinajan ennustetta ei olla haluttu kysyä enkä tiedä tietääkö lääkärikään?
Mutta mulla on niin helvetin paha olla, tällä hetkellä ahdistaa niin helvetisti! Pala kurkussa ja paino rinnalla ja tuntuu että pää sekoaa. Itkettää. Äiti on mulle rakas ja tärkeä, se ei saa kuolla!
En pysty nukkua, ajattelen vain sitä ettei äiti enää ole kotonaan eikä mikään ole niin kuin ennen, äiti on vakavasti sairas enkä mä tahdo hyväksyä sitä.
Mieskin on nukkumassa. Eikä se oikein tajuakaan.
paljon suhtautumiseen vaikuttaa se millä tavalla ilmaisee asiat. ei kai se että ap:lle osoitetaan myötätuntoa ja ollaan surullisia hänen ja äitinsä vuoksi,tarkoita etteikö muilelkin sitä heruisi.Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:Tai siis mua kohdanneet kuolemat on vain huuhaata?
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: MEne vittuun ja mieti, miten RÖYHKEÄ OLET!!!Alkuperäinen kirjoittaja ...:osanottojako sä kaipaat olikse isän veljen vaimon poismenon johdosta? tuota, hän ei tainnut olla yhtä läheinen sinulle, kun ap:n äiti on. mielestäni erittäin tökeröä tulla tähän ketjuun tivaamaan osanottoja. mene itseesi ja mietippä omalle kohdallesi.Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:Täs ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:mihin???Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu::attn: Eikö mulle vastattu?
Ei oo kiejotustyyli vuosien saatossa muuttunut:attn: MEne vittuun ja mieti, miten RÖYHKEÄ OLET!!!