Ähäskutti: Paris Hilton takaisin vankilaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
Tuomari määräsi hetki sitten Paris Hiltonin takaisin vankilaan.

Parisin on määrä istua tuomionsa loppuun asti vankeudessa, eikä kotiarestissa. Hänet siirrettiin kotiarestiin aikaisin eilen aamulla. Sitä ennen hän ehti suorittaa tuomiotaan viiden päivän verran.

TMZ-com-sivuston tietojen mukaan Paris purskahti itkuun ja huusi äitiään apuun tuomion kuultuaan.

- Tämä ei ole oikein, hotelliperijätär kiljui silminnäkijän mukaan. Silminnäkijä kertoi myös, että Paris piti saattaa kädestä pitäen ulos oikeussalista. Todennäköisesti hänet viedään suoraan Lynwoodin vankilaan oikeussalista.

Kotiarestiin siirto aiheutti laaja-alaista närää ja herätti runsaasti keskustelua julkkisten saamasta erityiskohtelusta.
IS-TMZ
Postita Tulosta

(hellalettas sentää ku pikku paris on alkanut itkemään.. buu huuu :laugh: )

Alkuperäinen kirjoittaja nirppu:
oletpas pahansuopa ihminen

buuhuu..nii voi hellan lettas sentään ku mie en ymmärrä rikkaita ihmisiä jotka saa törttöillä miten sattuu(kun tavan talliainen ois varmaan 2kertaa pidempää istunut vankilassa).
Mulla ei vaan sympatiat riitä rattijuopoille.

Paris on vankilassa, Lindsay parantolassa ja Britneyn vointi on ilmeisesti kohentunut (omien sanojensa mukaan), vaikka ei taida lasiin sylkeä vieläkään. On ihan hyvä, että on juorulehtiä -nämä "idolit" puhutaan kyllä tyttären kanssa läpi. Kaikkien julkisuuskuvaa ei tarvitse ihannoida. :/

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

buuhuu..nii voi hellan lettas sentään ku mie en ymmärrä rikkaita ihmisiä jotka saa törttöillä miten sattuu(kun tavan talliainen ois varmaan 2kertaa pidempää istunut vankilassa).

Niinpä. Kyllä sitä empatiaa pitää antaa, mutta oikeille asioille. Jos joku kaasuttelee päihtyneenä, ja ei varmaan kyllä ensimäistä kertaa, niin kyllä siitä pitää saada rangaistus. Siinä ei paljon itkut ja äidit auta................paitsi ehkä Parisin tapauksessa.

Tuomari määräsi hetki sitten Paris Hiltonin takaisin vankilaan.

Parisin on määrä istua tuomionsa loppuun asti vankeudessa, eikä kotiarestissa. Hänet siirrettiin kotiarestiin aikaisin eilen aamulla. Sitä ennen hän ehti suorittaa tuomiotaan viiden päivän verran.

TMZ-com-sivuston tietojen mukaan Paris purskahti itkuun ja huusi äitiään apuun tuomion kuultuaan.

- Tämä ei ole oikein, hotelliperijätär kiljui silminnäkijän mukaan. Silminnäkijä kertoi myös, että Paris piti saattaa kädestä pitäen ulos oikeussalista. Todennäköisesti hänet viedään suoraan Lynwoodin vankilaan oikeussalista.

Kotiarestiin siirto aiheutti laaja-alaista närää ja herätti runsaasti keskustelua julkkisten saamasta erityiskohtelusta.
IS-TMZ
Postita Tulosta

(hellalettas sentää ku pikku paris on alkanut itkemään.. buu huuu :laugh: )

kiukuttelu varmaan samaa luokka kuin 5-vuotiaan uhmis. mutta kun taviselämästä ei mitään tietoa. pikkuprinsessa on kaiken saanut, eikä päivääkään elänyt normaalia elämää. ja kai ne vieroitusoireita oli mitä vankilassa tuli. sinnehän olis silti neidon kauneudenhoitajat päässeet sinne vankilaan. eikös sen pitänyt joku rusketus ottaa ja muita hoitoja. hoh hoh on se rankkaa.

no eipä ainakaan saa istua kotona kultalusikka suussa loppuaikaa. Ja se vankilanjohtaja sanoi että paris oli ekoina päivinä ihan yhtä järkyttynyt kuin muutkin sinne joutuneet ja että se on ihan normaalia. Olisi tyytyväinen ettei ajanut kännissä kolaria ja tappanut jonkun lapsen ja sitten istuisi sitä kakkua.... Että ihan hyvä ettei julkkikset saa erituiskohtelua ja sinä joka olet oikeasti pahoillasi hänen puolesta, et varmaan halua rattijuoppoa omalle kotikadullesi??

"Ihan sama kuule! Ihmisiä ne rikkaatkin ovat ja minä ainakin olen pahoillani Parisin puolesta."

On juu ihmisiä, mut miks ihmeessä pahoillas?! Rikkoi lakia useamman kerran ja joutui vankilaan. Voi hirveä, on se niin rankkaa ja väärin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
"Ihan sama kuule! Ihmisiä ne rikkaatkin ovat ja minä ainakin olen pahoillani Parisin puolesta."

Juuri niin ihmisiä ovat ja kohtelu pitää olla tasavertaista oli sitten rahaa taikka ei.
Jos teet rikoksen joudut vastuuseen.Ei se sen kummempaa ole.
Miksi hän sen enempää sääliä kaipaa kuin Matti Meikäläinen joka humalassa autolla ajelee.
(Sorry lainaus meni vähän poskelleen,eri henkilön tuo ylin teksti)

Aivan oikea meininki! Siinä oppii tuokin sosialiitti, että virheistäkin joutuu maksamaan ja oppimaan.

Ihme nainen. Miksei se vain pidä turpaansa kiinni ja kärsi hiljaa tuomionsa? Ei se ole kuin joku 1,5kk. Eikö sitä yhtään hävetä? Tai no, eikös se tykkää olla lehtien kansissa. :kieh: Sillä ois tietty jotkut tietyt pippalot, jotka nyt menee häneltä ohi, kun JOUTUU olemaan vankilassa.

tasavertainen kohtelu kaikille. Minusta ihan kohtuullinen tuomio hänelle, tuomarina olisin pistänyt vielä pari viikkoa lisäkakkua pokkuroinnista. Istuisi nyt hiljaa tuon tuomionsa loppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Juuri niin ihmisiä ovat ja kohtelu pitää olla tasavertaista oli sitten rahaa taikka ei.
Miksi hän sen enempää sääliä kaipaa kuin Matti Meikäläinen joka humalassa autolla ajelee.

Onkohan Micosa pahoillaan jos esim Nykäsen Matti tai (makkara-) Mervi ajaisivat humalassa ja jäisivät kiinni? Ja sit alkas samanlainen show ku nyt? Ensteks lyhennettäis rangaistusta hyvän käytöksen vuoksi ennenku ees vankilaa rötöstelijä nähnyt :0 ja sit hetkohta kotia kotiarestiin? Kyllähän jokainen normijärjellä varustettu tietää että jos rötöstelee ja joutuu kiinni ni jotain sanktiota on tiedossa, ja se on musta oikein

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onkohan Micosa pahoillaan jos esim Nykäsen Matti tai (makkara-) Mervi ajaisivat humalassa ja jäisivät kiinni? Ja sit alkas samanlainen show ku nyt? Ensteks lyhennettäis rangaistusta hyvän käytöksen vuoksi ennenku ees vankilaa rötöstelijä nähnyt :0 ja sit hetkohta kotia kotiarestiin? Kyllähän jokainen normijärjellä varustettu tietää että jos rötöstelee ja joutuu kiinni ni jotain sanktiota on tiedossa, ja se on musta oikein
Lainaukset meni pieleen, ei Micosa niin sanonut...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Lainaukset meni pieleen, ei Micosa niin sanonut...

Niin meni juu,mulla jo alunalkaen.Kuten ei ole Simpsoninkaan teksti vaan jonkun muun tuo eka lainaus.

sinne vaan itkua tihrustamaan selliin!! Ja avain mäjelle!
BUAHAH BUAHAHAA!!
a115.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tasavertainen kohtelu kaikille. Minusta ihan kohtuullinen tuomio hänelle, tuomarina olisin pistänyt vielä pari viikkoa lisäkakkua pokkuroinnista. Istuisi nyt hiljaa tuon tuomionsa loppuun.
Täysin samaa mieltä. Yleensä pyrin katsomaan asioita useammalta kuin yhdeltä kantilta, mutta rattijuopoille ei mun sympatioitani heru. Voin ymmäertää sen, että joku lähtee esim saunakaljoja ottaneena kiikuttamaan mökillä loukkaantunutta sairaalaan, mutta edelleenkään se rattijuoppus ei ole hyväksyttävää. Tilanne voi olla lieventävä tekijä rangaistuksen pituuudelle. Paris Hiltonilla tuskin on ollut aivan pakottavaa tarvetta ajaa juovuksissa, neidin lompakossa on varmasti ainakin yksi muoviläpyskä, jolla olisi voinut matkansa kustantaa.