Äh, potilas on ihastunut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Tai itseasiassa entinen potilas. Se soittelee (en tiedä mistä saanut numeron, mulla on salainen) mulle päivittäin ja laittelee viestejä.

Miten tässä pitäisi toimia? :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sanonut ettet halua viestejä. Lähestymiskielto?

Olen sanonut, ettei se oo oikein soveliasta. Sit kun se vielä soittaa eri numeroista, en mä oikein voi kaikkiin tuntemattomiin jättää vastaamattakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sanonut ettet halua viestejä. Lähestymiskielto?

Olen sanonut, ettei se oo oikein soveliasta. Sit kun se vielä soittaa eri numeroista, en mä oikein voi kaikkiin tuntemattomiin jättää vastaamattakaan.

Jos vielä soittaa niin sanot että soitat poliisille jos se ei usko. Ja soitat oikeasti! Tallenna aina ne numerot mistä se on soittanut kännykkään vaikka esim. häiriköijä1,2,3 jne.. niin osaat olla vastaamatta. Mä teen aina puhelinmyyjille niin että tallennan sen puhelinnumeron että osaan olla vastaamatta. :)

Mä mietin tuota asiaa.. mitä ne poliisitkin sanoo, jos mä sanon niille, että "potilas soittelee". Se ei kuitenkaan ole mitenkään uhkaava, vaan enemmänkin ehkä vähän reppana.

Ei miellytä ajatus, että hänelle tulisi siitä sitten taas ongelmia, vaikka en mä halua myöskään että hän soittelee mulle. Hankala tilanne :|

Pitää sanoa terävästi miten asia on, monesti miehelle olipa fiksu tai yksinkertainen ei riitä sellainen vihjailu tai lievä ilmaus. Täytyy sanoa, että lopeta soittelu tai teen ilmoituksen häirinnästä ja että sinua ei todellakaan kiinnosta hänen puhelut.

Mä olen sanonut ja laittanut puhelimen kiinni, en ole vastannut jos tiedän että hän soittaa. Viikonloppu meni ihan ok, tänä aamuna ja perjantai iltana koitti soittaa, mutta mä en vastannut. Kauhulla odotan, että alkaa duunipaikalle soitella :|

Mä olen sanonut ja laittanut puhelimen kiinni, en ole vastannut jos tiedän että hän soittaa. Viikonloppu meni ihan ok, tänä aamuna ja perjantai iltana koitti soittaa, mutta mä en vastannut. Kauhulla odotan, että alkaa duunipaikalle soitella :|

kerro jollekulle miespuoliselle kaverille tms ja kun se soittaa niin pyydä miestä vastaamaan että nyt saa soittelut luvan loppua.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mites se vartija??

Joko olet bongannut mut :xmas:

Sillä oli joku viritys, niin päätin että saa jäähä kokonaan. En mä halua tapailla sellasta joka tapailee jotain muuta. Mutta oikeastaan hiton hyvä :) Mä sillon samoihin aikoihin tapasin ihan toista kautta yhden ihanuuden :heart:

En mä oo nähny sua, ainakaan tietääkseni :D oon käyny kyl syömässä ja miettiny aina että ootkohan sä joku niistä. Ja muuten, oon joka kerta sen maahisen nähdessäni aatellu niitä sen karseita juttuja, hyi helevetti :x

Mites se vartija??

Sillä oli joku viritys, niin päätin että saa jäähä kokonaan. En mä halua tapailla sellasta joka tapailee jotain muuta. Mutta oikeastaan hiton hyvä :) Mä sillon samoihin aikoihin tapasin ihan toista kautta yhden ihanuuden :heart:

En mä oo nähny sua, ainakaan tietääkseni :D oon käyny kyl syömässä ja miettiny aina että ootkohan sä joku niistä. Ja muuten, oon joka kerta sen maahisen nähdessäni aatellu niitä sen karseita juttuja, hyi helevetti :x

No et ole nähnyt mua, ehkä, luulisin :xmas:

Mikä ihanuus? Maahinen kuitenkin, etkä kehtaa kertoa koska tiedät mitä se alunperin ajatteli musta :p :xmas:

Mites se vartija??

No et ole nähnyt mua, ehkä, luulisin :xmas:

Mikä ihanuus? Maahinen kuitenkin, etkä kehtaa kertoa koska tiedät mitä se alunperin ajatteli musta :p :xmas:

Hehe :D olin ihan monttu auki perjantaina kun kuuntelin, kun se raivos jotain naurettavalla äänellään meidän laikkareille :D

Niin se ihanuus, tapasin sen ööh, 3 viikkoa sitten kun oltiin yhden kaverin kanssa viettämässä iltaa Stadissa. Se oli nyt mun luona viikonlopun.

Yhteistyössä