Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sanonut ettet halua viestejä. Lähestymiskielto?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sanonut ettet halua viestejä. Lähestymiskielto?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sanonut ettet halua viestejä. Lähestymiskielto?
Olen sanonut, ettei se oo oikein soveliasta. Sit kun se vielä soittaa eri numeroista, en mä oikein voi kaikkiin tuntemattomiin jättää vastaamattakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Oliko sun pakko nyt kertoa tää kaikille? Mua hävettää, en mä enää soittele... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mä olen sanonut ja laittanut puhelimen kiinni, en ole vastannut jos tiedän että hän soittaa. Viikonloppu meni ihan ok, tänä aamuna ja perjantai iltana koitti soittaa, mutta mä en vastannut. Kauhulla odotan, että alkaa duunipaikalle soitella :|
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Oliko sun pakko nyt kertoa tää kaikille? Mua hävettää, en mä enää soittele... :ashamed:
:xmas: salassapitovelvollisuus, shhhhh!
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mites se vartija??
Joko olet bongannut mut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mites se vartija??
Sillä oli joku viritys, niin päätin että saa jäähä kokonaan. En mä halua tapailla sellasta joka tapailee jotain muuta. Mutta oikeastaan hiton hyväMä sillon samoihin aikoihin tapasin ihan toista kautta yhden ihanuuden :heart:
En mä oo nähny sua, ainakaan tietääksenioon käyny kyl syömässä ja miettiny aina että ootkohan sä joku niistä. Ja muuten, oon joka kerta sen maahisen nähdessäni aatellu niitä sen karseita juttuja, hyi helevetti :x
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mites se vartija??
Sillä oli joku viritys, niin päätin että saa jäähä kokonaan. En mä halua tapailla sellasta joka tapailee jotain muuta. Mutta oikeastaan hiton hyväMä sillon samoihin aikoihin tapasin ihan toista kautta yhden ihanuuden :heart:
En mä oo nähny sua, ainakaan tietääksenioon käyny kyl syömässä ja miettiny aina että ootkohan sä joku niistä. Ja muuten, oon joka kerta sen maahisen nähdessäni aatellu niitä sen karseita juttuja, hyi helevetti :x
No et ole nähnyt mua, ehkä, luulisin :xmas:
Mikä ihanuus? Maahinen kuitenkin, etkä kehtaa kertoa koska tiedät mitä se alunperin ajatteli musta:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja menikö oikein:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä hoitaja olet?
Tais olla lähihoitaja.