Äh, mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikku harmi

Vieras
Tilasin ulkomaisesta nettikaupasta lapselle talvihaalarin. Se tulikin nopeasti. Tietysti tarkistin puvun kunnon heti. Kaikki on muuten ok, paitsi hupun ulkopinnassa toisessa saumassa (missä menee kaksi ommelriviä) on toisessa rivissä yksi ommel katkennut.

Pitäisikö/kannattaisiko tuo haalari palauttaa? Mahtaako se yksi katkennut ommel lähteä purkautumaan niin, että kohta langat repsottaa sen kohdan molemmin puolin? Tällä hetkellä esteettinen haitta on mitätön. Katkennut ommel on vielä hupun alareunassa, eikä sitä luonnollisestikaan huomaa silloin kun huppu on alhaalla.

Periaatteesta tekisi mieli palauttaa haalari, mutta toisaalta ei millään viitsisi; kaikkiaan se on lienee 2-3 viikon show ennekuin palautus on perillä ja käsitelty. Ostin haalarin 40% alennuksella. Mistä voin tietää, jos muissakin jäljellä olevissa kappaleissa on joku pienen pieni vika (vaikka sittenhän se pitäisi kyllä tuotteen tiedoissa mainita!)

Jos se ommel ei tuon pahemmin lähde purkautumaan, niin ei se haittaa. Mutta mistäs sen tietää....

[QUOTE="abc";25366936]Mä tuskin jaksaisin lähteä palauttamaan. Varmaan itse parilla neulan pistoksella korjaisin. Hyvässä lykyssä alessa koot loppu, etkä saiskaan uutta tilalle...[/QUOTE]

No juu, kyseisessä firmassa ei enää samaa kokoa saa, mutta jossain toisissa näytti vielä olevan jäljellä. Ärsyttää kyllä, kaupassa en taatusi olisi valinnut sellaista haalaria jossa sauman ommel on katkennut.

Miten tuollainen vika korjataan parilla neulanpistolla?

Onko palautus edes ilmainen? Minun kokemukseni mukaan ulkomaille palauttaessa täytyy maksaa ne palautuspostimaksut itse. Ei kyllä maksa vaivaa.

On ilmainen kun UPS:n kautta lähettää, on valmiina se palautustarra ja UPS hakee paketin kotiovelta. Olen palauttanut aiemmikin UPS:n kautta, mutta en tähän kyseiseen firmaan (samat proseduurit näyttää kuitenkin olevan).

Yhteistyössä