Afganistanilainen MUSLIMI mies + seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Tapasin yhden aika nuoren (24v) afgaanimiehen ja harrastettiin muutaman kerran seksiä.

Mutta mua hämmentää että mies tykkää antaa suuseksiä ja muutenki on kovin seksuaalinen ja juo paljon, mutta silti pitää itseään tosi hyvänä muslimina.. onko kellään muulla kokemusta tollasista? :D

Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni, kuinka vakavasti ottaa nuo uskontojen "säännöt". Kuullostaa ihan normaalilta nuorelta mieheltä, onhan tuommoisia tapakristittyjäkin vaikka kuinka paljon, niin miksei sitten tapamuslimejakin.

jos on 17v, on täysi.ikäisen miehen seurassa(ensimmäistä kertaa), joka on ostanut alkoholia niin että olet tiedottomassa tilassa, niin mitä luulet, tuleeko miehen puolesta käytettyä kondomia, varsinkin kun kyseessä on neitsyt?

[QUOTE="mii";27582294]jos on 17v, on täysi.ikäisen miehen seurassa(ensimmäistä kertaa), joka on ostanut alkoholia niin että olet tiedottomassa tilassa, niin mitä luulet, tuleeko miehen puolesta käytettyä kondomia, varsinkin kun kyseessä on neitsyt?[/QUOTE]

Se, että sä olet joutunut raiskatuksi/hyväksikäytetyksi ei kuitenkaan tarkoita että ap ei voisi harrastaa vapaaehtoisesti aikuisten välistä kivaa seksiä miehen kanssa. Ei ehkä ole niin kamalan oleellista, että tyypillä on sama kansalaisuus/synnyinmaa ku sun raiskaajallasi.

Mua hyväksikäytettiin pienenä, tekijä ihan kantasuomalainen. Voinko mä nyt käskeä kaikkia plussalaisia pysymään kaukana suomalaisista miehistä ko ne on kaikki pedofiilejä?

Ensinnäkin sinä et voi olla yli 16v. kun muslimit ei nussi yli-ikäisiä tyttöjä, toisekseen sulla on pakko olla posliini, on jo uskonnon vastaista musu miehen aikuista naista jolla on karvat vitussa :D

Yhteistyössä