Äsken S-marketissa

  • Viestiketjun aloittaja ällöttävää
  • Ensimmäinen viesti
ällöttävää
oli hyllyntäyttäjä joka yski KOKO AJAN!! Siis vähänkö ällötti tehdä ostoksia. Heti kun pääsin kotiin niin desinfioin käteni ja aion kyl jokasen pakkauksen avaamisen jälkeenkin tehdä saman. Luulis että tällaisena aikana ei ois tuossa kunnossa mitään asiaa elintarvikealan töihin...
 
jotain muuta
Meilläkin isäntä lähti töihin, vaikka on tulossa flunssaan ja elintarvikealalla myös. Olin ihan saat...n vihainen, enkä edelleenkään aio puhua moiselle älykääpiölle pariin päivään!!!
 
tiitu
Me oltiin viikonloppuna syömässa Helmisimpukassa. Oli aika vähän porukkaa ja paljon tyhjiä pöytiä. Siellä meni semmoinen 4-5 vuotias poika..Se kulki pöydästä pöytään ja NUOLI jokaisen suolasirottimen pään!
Mä ojensin sen kyllä ruotuun ja palautin vanhemmille mut..Siis niin ällöttävää!
 
jotain muuta
Laitetaan boikottiin kaikki kaupat, joissa on flunssaisia työntekijöitä, niin eiköhän kohta saada sairaille ihmiselle tarvitsemansa vapaa. Ilmoittakaa siis tänne heti kaikki moiset riistokaupat, jotka eivät huolehdi työntekijöistään ja varjele asiakkaidensa turvallisuutta!!!!!
 
Sissi
Mä ainakin toivoisin että sairaat ihmiset jäisivät kotiin sairastamaan. Meidän muiden takia. Vaikka se sikaflunssa ei olekkaan kovin vaarallinen niin on ihmisiä joille se vai olla kuolettava.

Minä raskaana oleva keuhkosairas kaupantäti kuulun kaikkiin mahdollisiin riskiryhmiin. En mitenkään voi vältellä koko talvea kaikkia yskiviä ihmisiä. Sikainfulenssan on jo nyt todettu olevan mahdollisesti kuolettava raskaana oleville naisille. Miten minä voin suojella itseäni ja lastani seuraavat 8kk jos kaikki piittaamattomat sairastajat päättävät kuljeskella levittämässä tautia ympäriinsä.

Ajatelkaa ihmiset muitakin. Kaikki eivät vaan voi suojautua taudilta ja toisille se tauti voi olla tappava.

 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta:
Laitetaan boikottiin kaikki kaupat, joissa on flunssaisia työntekijöitä, niin eiköhän kohta saada sairaille ihmiselle tarvitsemansa vapaa. Ilmoittakaa siis tänne heti kaikki moiset riistokaupat, jotka eivät huolehdi työntekijöistään ja varjele asiakkaidensa turvallisuutta!!!!!
No katsos kun en tunne oloani mitenkään turvattomaksi tai uhatuksi jos kaupassa on flunssainen työntekijä,tai vaikka useampikin:)
 
jotain muuta
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
No katsos kun en tunne oloani mitenkään turvattomaksi tai uhatuksi jos kaupassa on flunssainen työntekijä,tai vaikka useampikin:)
Mitähän tästä maailmasta vielä tulee, jos jokainen ajattelee vain itseään????
 
jotain muuta
kyllä tällä hetkellä voi sairaslomaa saada vähän helpommin kuin yleensä, riippuu tietysti paikasta. Ei kauppiaatkaan halua menettää asiakkaita, kun aika moni meistä kuitenkin hiukkasen pelkää tuota possunuhaa...
 
Mä kävin just prismassa ja mul tuli joku roska tms kurkkuun. Iski aivan hillitön yskäkohtaus. Olisitte nähneet ihmisten reaktion :LOL: Katsoivat pitkään ja vaihtoivat suuntaa/ puolta käytävällä :LOL:
Eli hysteerisiä ihmisiä todella on!
 

Yhteistyössä