Ärsyttikö ketään muuta eilisessä vaalitentissä se Urpilainen?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Vai olenko ainoa? Miksi lause pitää aina aloittaa me sosiaalidemokraatit sitä ja me sosiaalidemokraatit tätä....sitten kun muut puhui niin katsoi väheksyen ja pyöritteli päätään. :headwall:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Niin kokkolalainen kuin olenkin niin Urpilainen on jotenkin ärsyttävä, hyökkäävä, huonokäytöksinen ja toisia väheksyvä. Taitaa jokin kellertävä noussut päähän..
ai niin hänhän on Kokkolasta =) no se kertookin jo paljon (heh heh )

Vitsi vitsi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Niin kokkolalainen kuin olenkin niin Urpilainen on jotenkin ärsyttävä, hyökkäävä, huonokäytöksinen ja toisia väheksyvä. Taitaa jokin kellertävä noussut päähän..
ai niin hänhän on Kokkolasta =) no se kertookin jo paljon (heh heh )

Vitsi vitsi =)
*katsoo nokkaa pitkin isoa pakaraa ja nyrpistää nokkaansa*

:whistle:
 
hei
Vain ja ainoastaan se sen riidanhaastajamaisuus ja se, ettei se selkeästikään tiedä paskan vertaa, mitä höpäjää, mutta kunhan yrittää tuoda itseään esille. Mikä ärsyttävintä, tässä maassa on paljon sellaisia hölmöjä, jotka sen puolitotuuksia uskoo.

Eli joo ärsyttää koko akka. :D
 
vieras
Ei voi mitään, Vanhanen ja Katainen mun mielestä ainoat joiden jutut kuulostaa järkeville, pysyvät rauhallisina eivätkä vouhkaa suu vaahdossa. Kuvittelin et Urpilainen olis pystynyt samaan, mutta kyllä ei kovin uskottavalta kuulosta ei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi mitään, Vanhanen ja Katainen mun mielestä ainoat joiden jutut kuulostaa järkeville, pysyvät rauhallisina eivätkä vouhkaa suu vaahdossa. Kuvittelin et Urpilainen olis pystynyt samaan, mutta kyllä ei kovin uskottavalta kuulosta ei...
Joo katainenkin lupas korotukset sairaanhoitajille ja sitten kun pääsi hommiin ja tuli valituks ni vaan naureskeli ja sano ettei enään tarvi välittää lupauksista |O ja vastusti koko ajan |O |O
 
huo
Aina ärsyttänyt se. Jo se lähtötilanne "nuori nainen saatava sdp:n johtoon". Sit tää luokanopettaja opastaa isoja herroja talouden pidossa. hohhoijaa.. ulkoisesti on parantunut kesästä dynaamisemman ja näyttävämmän näköiseksi.
 
hou
Joo ja just toi politiikan perillinen. Ärsyttää jos jollain on noin selvästi aatteet peritty kotoa. Ensin olin ihan innoissani kun aamulehdessä oli painovirhe et isä olis kokoomuslainen, mut ku selviski et demari niin johan ärsytti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huo:
Aina ärsyttänyt se. Jo se lähtötilanne "nuori nainen saatava sdp:n johtoon". Sit tää luokanopettaja opastaa isoja herroja talouden pidossa. hohhoijaa.. ulkoisesti on parantunut kesästä dynaamisemman ja näyttävämmän näköiseksi.
Niin mitä isoja herroja :LOL: eipä nuo kovin hyvin asioitaan osaa hoitaa nuokaan äijät :LOL:
 
ei se opiskelu takaa tulosta kuule :D mielipiteensä kullakin ei se siellä liioin oo sen takia et armosta ja tämä ei tarkoita että tietäisitte minun poliittista ajatteluani en vain pidä pi.... ketään kohtaan
 
Kyllä ärsytti
Minua otti päähän se Urpilaisen tapa arvostella erästä pienpuolueen johtajaa, että "Te ette ole saaneet ikinä mitään aikaan! Aina olette olleet kaikkea vastaan"
Hyvähän se on tuota paasata, kun on demarit olleet hallituksessa vuosikymmenet ja päättäneet, mtien asioita täsäs maassa hoidetaan. Ja tämä pienpuolue on ollut saman verran lähes oppositiossa (joiden mielestäni kuuluukin olla kriittisiä)!

Oli niin ylimielinen muija, että siitä leivotaan todellakin iso pamppu valtakunnan politiikkaan.
Tuolla asenteella demaritkin pärjää.
Täällä meidän paikkakunnalla eräs "pikkudemari" vänkäs kesällä mulle, että Suomessa tarvitsee olla vaan kolme suurinta puoluetta. Pienpuolueita ei kuulemma tarvita, koska ne ovat turhia eikä niillä ole valtaa. NYTPÄHÄN SELKIS mistä sekin ajatustapa tuli! Ihan sieltä ylimmästä johdosta asti. Semmoista dEmOkRaTiAa sitä demareissa harjoitetaan . . .
 
:wave: Ilmoittaudun pinoon, ei ole vakuuttanut tietämyksellään minua, jotenkin koettaa ratsastaa taloustilanteen synkkenemisen varjolla, hieman arveluttavaa minusta.

Toisaalta ymmärrettävää että koittaa haastaa "konkareita" mutta jotenkin ohuelta tuntuu verrattuna noihin, hieman sellainen terrieri vastaan rottwailerit fiilis jäi.
 
elli-pelli
ärsytti ja niin ärsytti moni muukin, varsinkin katainen!olin nauraa itseni kuoliaaksi, kun yksi eduskunnan edustaja sanoi että onhan se katainen komea, siinä on sellaista majavamaista charmia :D (siis ei siinä vaalikeskustelussa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä ärsytti:
Minua otti päähän se Urpilaisen tapa arvostella erästä pienpuolueen johtajaa, että "Te ette ole saaneet ikinä mitään aikaan! Aina olette olleet kaikkea vastaan" .
Särähti minunkin korvaan pahasti tämä.
Öh tottahan toi on :D ;)

Mitä pienet PYSTYY tekemään?

Ja MUA kuvottaa Kataisen HYMY on niin helvetin alentuva :snotty: :snotty: :snotty:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ja MUA kuvottaa Kataisen HYMY on niin helvetin alentuva :snotty: :snotty: :snotty:
Voin kuvitella :x , jos jotain ihmistä pidän läpeensä kierona ja suorastaan pahana, niin se on juuri toi äijänkuvatus. :kieh: :x :x
Sille pirunsarvet sopisi kuin nyrkki silmään.
 

Yhteistyössä