Ärsyttikö ketään muuta eilisessä vaalitentissä se Urpilainen?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
AnniHelena
Ärsytti ja paljon. Ja sekin ärsyttää että demarit yrittää epätoivoisesti kohottaa profiiliaan valitsemalla nuoren naisen pj:ksi, ei siinä mitään pahaa sinänsä mutta yritys on NIIN läpinäkyvä.
 
Helekutti
Mua ärsyttää se että demarit ovat kaikkea muuta kuin tavallisen ihmisen asialla. Tää päivähoidon maksuttomuuskin.... menee ehkä ajattelemattomaan tavisäitiin ja isiin kuin väärä raha mutta totuushan on että demarit on tän maan talouden ajanut kuralle ja lantit isotuloisten valmiiksi pulleisiin lompakoihin.

Ja se eilisessä tentissä raivostutti että niitä rikollisia ja erittäin epäilyttäviä edustajia on muillakin listoillaan kuin persuilla. Oli toimittajien pakko lytätä Soinia kun se lyttäsi viimeksi toimittajat.
 
aktiivi
Päivähoidon maksuttomuushan on hyvä ajatus. Ja jos se aloitetaan eskareista pienin askelin niin ainakin minä olen tyytyväinen. Kyllä minä ainakin olisin tyytyväinen siihen. Selvittäkää, joku nopea netin käyttäjä, millaiset tulot pitää olla että tulee täysi hoitomaksu 233 ?. Tuo korotus jonka nykyhallitus sai aikaan kolahtaa lapsiperheille. Ja se kannattaa huomioida että korotus menee suoraan valtion kassaan eikä jää kunnille. Mielestäni koko vaalitentti oli surkea siinä mielessä että tentattavat huusivat toistensa puheenvuoron aikana päällekäin. Myös toimittajat säätivät jotakin
 

Yhteistyössä