Veit sanat suustani!!!! Aivan kauhee ohjelma.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:44 öhmökömmiäinen kirjoitti:ehottomasti ykkösärsytys on pelle positiivi,vitsit kun sen hepun äänenkin kuulee rupee ärsyttään.
Tämä tuli mullaki heti ensimmäisenä mieleen!Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:08 tytsi-89 kirjoitti:En tykkää myöskään Sinisen talon nalle-tyyppisistä lastenohjelmista.
Ehkä se onkin tarkotettu vähän nuoremmille ku sä...Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:40 tytsi-89 kirjoitti:Mun mielestä ehdottomasti Teletapit!!! vastenmielisin lastenohjelma mitä on, pursuaa heti korvista ulos :x
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:10 Ford Prefect kirjoitti:Katto-Kassinen on sadisti-pedofiili! :x :ashamed: :snotty:
Ja mun mielestä Katti Matikainen on ihan huippu. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:39 vierailija kirjoitti:Katti Matikainen..ärsyttää sen eukon ääni.
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Mikki hiiren kerhotalo! Kauheaa kimitystä ja ärrrrsyttävää toistoa ja jauhamista!
Onneksi se loppui!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun mielestä ehdottomasti Teletapit!!! vastenmielisin lastenohjelma mitä on, pursuaa heti korvista ulos :x