Ärsyttävin lastenohjelma?

murre
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja murre:
kyllä minä vedän pojot kotiin kun sanon että kaikista kauhein lastenohjelma on "LAULAVA LAATIKKO"!!! Eppu Nuotiokin onnistuu olemaan siinä suorastaan pelottava...
Mää katoin sitä tänään hetken ja se oli ihan kamala! Eppu muljutti silmiään ja hymyili ku nälkänen lohikäärme ja laulo niin karmivasti, että HUH!

*muljautus* "ja mitäs se sämpylä sitten tekikään, kuka keksii..." *muljautus ja katala hymy* :'( :'( :eek: :x :x :xmas:
osasit kyllä kuvailla ihan nappiin!! Eiköhän pienemmille katsojille tule jo pahoja unia tuollaisesta, äideille ainakin tulee!

 
Alkuperäinen kirjoittaja murre:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja murre:
kyllä minä vedän pojot kotiin kun sanon että kaikista kauhein lastenohjelma on "LAULAVA LAATIKKO"!!! Eppu Nuotiokin onnistuu olemaan siinä suorastaan pelottava...
Mää katoin sitä tänään hetken ja se oli ihan kamala! Eppu muljutti silmiään ja hymyili ku nälkänen lohikäärme ja laulo niin karmivasti, että HUH!

*muljautus* "ja mitäs se sämpylä sitten tekikään, kuka keksii..." *muljautus ja katala hymy* :'( :'( :eek: :x :x :xmas:
osasit kyllä kuvailla ihan nappiin!! Eiköhän pienemmille katsojille tule jo pahoja unia tuollaisesta, äideille ainakin tulee!
Meidän pikkumies katselee aina intona pikkukakkosen, ja sitte ku toi tulee niin tulee aina pois olohuoneesta ja sanoo, että hän pelkäsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja murre:
kyllä minä vedän pojot kotiin kun sanon että kaikista kauhein lastenohjelma on "LAULAVA LAATIKKO"!!! Eppu Nuotiokin onnistuu olemaan siinä suorastaan pelottava...
Mää katoin sitä tänään hetken ja se oli ihan kamala! Eppu muljutti silmiään ja hymyili ku nälkänen lohikäärme ja laulo niin karmivasti, että HUH!

*muljautus* "ja mitäs se sämpylä sitten tekikään, kuka keksii..." *muljautus ja katala hymy* :'( :'( :eek: :x :x :xmas:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Pikku titityy
Winx-klubit on ärsyttävii vaikka oonkin tyttö ja myös brazit niitä mä en voi sietää ja myös sinisen talon nallee kaan en voi sietää enkä myös Mikki-hiiren kehotaloo niitäkään mä en voi sietää!!!!!!
 
Rosalita
Maanantain ja torstain pikkukakkoset ne vasta ärsyttävimpii on. Maanantain pösilö eukko yrittää olla kakaroitten mieliks ja torstain tollo ukko pälättää minkä kerkiää. >:eek:
 
España
Mitäs toiki nytten on, antaa lasten kattoa mitä haluaa. Tarkoitan että raja saa kyllä olla mutta tuo moittiminen alkaa käydä rasittavaksi onha minullaki inhokkeja esim. pompulat ja <teletapit -onneksi loppui> kaikenlaisia vaihtuvia ohjelmia... Kattooko äidit ja isätkin noin idioottimaisella asenteelle lasten kanssa ohjelmia.
 
Saraldo
Mä tykkään itse lastenohjelmista ja TiTi nalle on yks suosikeista :) . mut tänä aamuna näin ensimmäisen kerran jotain ihan hirveää... Mimi ja Kuku :eek: . Tyttökään ei halunnut sitä katsoa, oli niin ärsyttävä.
 
Äippä
Alkuperäinen kirjoittaja meijuska:
mimi ja kuku, ja lähes kaikki nelosen ja kolmosen lastenohjelmat. Titi-nalle on huippu, ainakin ne kaikki vanhat!
Mikäs noissa vanhoissa Titin jutuissa mättää? Lapset laulaa ja leikkii ja näyttää nauttivan siitä. Ja ohjelmat tehdään lasten ehdoilla. Mukavissa paikoissa ovat vanhat ohjelmat tehty. Vai mitä videota tarkoitat noilla vanhoilla?
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:10 Ford Prefect kirjoitti:
Katto-Kassinen on sadisti-pedofiili! :x :ashamed: :snotty:

mulla kans nousee karvat pystyyn. tekee mieli sulkea koko tv kun tulee. tiä mitä nuo ipanat saa siitä päähänsä.. kiikkuu vaikka katolle... ja sillä on ärsyttävä ääni! :kieh:
 
tyttö99
ärsyttäviä lasten ohjelmia musta on kaiken maailman digimonit,pokemonit,turtlesit,spidermanit,prätkähiiret,transformerit yms joissa on paljon huutamista ja väkivaltaa.
Lisään vielä että titi-nallejen se Riitta on musta ärsyttävä.Nallet on ihan mukiinmeneviä mutta saisivat puhua itse.<br><br>[/quote]

 
x
mä en tykkää kans noista digimoneista ja pokemoneista ym Vois tulla uusintana noita vanhempia Matka maailmanympäri Tao Tao ym Mutta tykkäisköhän lapset nykyään niistä ollenkaan?
 
töllääjä
Alkuperäinen kirjoittaja x:
mä en tykkää kans noista digimoneista ja pokemoneista ym Vois tulla uusintana noita vanhempia Matka maailmanympäri Tao Tao ym Mutta tykkäisköhän lapset nykyään niistä ollenkaan?
Tao Tao tulee kakkosen aamussa, oisko eilen aamulla tullut. Vähän ennen yhdeksää.
 
elli
Aasi ja Morso. Tulee ma Pikkukakkosessa, ihan kauheita. Lapsikin pelkää niitä, kamalia käsinukkeja tai mitä lie. Varsinkin Morso on tosi kamala, ryppyisine naamoineen...
Samoin Pikkukakkosessa tuleva Museo-ohjelma, en ymmärrä ketä lasta se voi kiinnostaa, samaten ne kaiken maailman hiihto- luistelu- ja uimakoulut.
Kattimatikainen on myös järkky.
Ja tietty ne kaikki pokemonit ym., mutta niitä ei meidän 3-vee vielä katsele, joten ei tartte äitinkään ;)
 

Yhteistyössä