Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat?

  • Viestiketjun aloittaja Å.
  • Ensimmäinen viesti
-------
Mua ärsyttää ilmaus "laittaa nukkumaan". Tiedän, että se kuuluu murteeseen, mutta mä en ole tottunut siihen. Jos joku sanoo, että "Minä laitan nukkumaan", niin tekis mieli kysyä: "Minkä laitat nukkumaan?"
 
bbbb
Se kun synnytyksessä pahasti revenneelle koliikkivauvan äitille muikistellaan "NAUTI NYT" kun tullaan katsomaan vauvaa!

Siis mistä pitää nauttia? Siitä että on paskat housussa vai siitä että joku huutaa korvaan??
 
Joulusaapuujokaiselle
Alkuperäinen kirjoittaja yökyökyök;25453573:
Fb:ssä hyvinkin usein viljelty "plaaplaaplaa.... siitä on meidän perheen joulu/ilta/lauantai/sunnuntai/mikätahansa tehty"

Siis uaaaaaaaaaahhhh!!!! Voitteko lopettaa?!
No entäs "sitä ilman ei joulu tule"... "Ilman itsetehtyä sinappia joulu ei tule." "Meillä on aina punaiset matot jouluna, muuten ei joulu tule."
 
Fiio
"Kroppa" on kamala sana!

Ja se, kun lehdissä hoetaan, että "unohda" se ja se... "Unohda pingotus", "Kun lähdet mökille, unohda kello", "Unohda mattojen tamppaus, imurointi on parempi"...
 
"hituke"
Mulla kanssa pohjalla murre, jossa sanotaan "ketä" väärässä merkityksessä. Ymmärrän että se on hassu, jos se ei ole omaa murretta...mua ärsyttää se että nykyään kaikki sanoo "juuriKIN tätä tarkoitin", juuriKIN tohon kohtaan. Ihan hirveesti ärsyttääkin, kun oikeen rupes juurikin näitä kirjoittelemaan...
 

Yhteistyössä