Ärsyttävimmät nimimerkit?

• Viestiketjun aloittaja eijaksa
  • Ensimmäinen viesti
LemonLime. Mun alkaa aina tehdä mieli Spriteä kun näen tuon nikin täällä. Eikä meillä koskaan ole Spriteä.
Vispilän nikki rassaa myös, kun mä en koskaan muista miten se kirjoitetaan. Visblslblslb? :xmas:

No
en tiedä ärsyttävimmästä, mut ihana on toi Onnellinen Villasukka. Se tuo hyvän mielen. Syytä en tiedä.
Toi Vispilä on kyllä vaikee, ehkä se siksi tulee mieleen. (ei siis hlö vaan se sanan oikea kirjoitusmuoto. Ja mitä se tarkoittaa, mistä se juontuu???)

Viblsp
Nikki tulee erään suomalaisen pilipalimetallibändin biisistä Virgin Blood Spiller. Piti keksiä nopeasti nikki irc-galleriaan vuosia sitten ja vissiin sitten tuota biisiä kuuntelin. Kaikki kokeilemani olivat varattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Nikki tulee erään suomalaisen pilipalimetallibändin biisistä Virgin Blood Spiller. Piti keksiä nopeasti nikki irc-galleriaan vuosia sitten ja vissiin sitten tuota biisiä kuuntelin. Kaikki kokeilemani olivat varattuja.
Arvaa oonko miettinyt monesti mistä ihmeestä sun nikki tulee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Arvaa oonko miettinyt monesti mistä ihmeestä sun nikki tulee :D
kuin myös. :D

mut samaa vois kyllä q-kupiltakin kysästä.. :whistle: :D :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Tänään sai muutama nikki taas pisteitä. Minkä sille voi jos ajatelukyky on vastaavaa kuin saappaalla.
Nyt on Pastorin ajattelukyvyssä ongelmia...
Puhuttiin nimimerkeistä eikä ihmisistä niiden takana.
Tuossa mielessä missä Pastori itse tarkoittaa ärsyttävimpää nimimerkkiä korjaa rouva kyllä sen potin ihan itse. Eilenkin skitsoili täällä kuin viimeistä päivää ja haukkui puolet palstalaisista ihan pystyyn kirosanoilla ja muilla törkäyksillä höystettynä ja vieläpä monessa ketjussa. Todella huvittavaa oli kuitenkin se, ettei haukkui muita herkkänahkaisiksi vaikka todellisuudessa nimenomaan itse on sitä. Nolo tyyppi kaiken kaikkiaan, ei voi kuin hävetä sen puolesta.

Yhteistyössä