Ärsyttävät uudet raskausoireet...

Luulin että noissa mahakivuissa, väsymyksessä ja kuvotuksessa olisi tarpeeksi niin nyt on tällä viikolla tullut lisää kivaa samaan syssyyn:

En voi koskea kompostiin, sillä laatta lentää siitä hajusta. Myös ulkoillessa toisten piharoskisten hajut on jotain ihan infernaalista.

Yhtäkkiä saattaa tulla hirveä nälkä. Ei mitään mahakurnutusta vaan sellainen "nyt ruokaa heti tai mä pyörryn" - ilman mitään ennakkovaroitusta. Pää polvissa on täytynyt vähän huilailla. Sitten kun syön niin olenkin heti täynnä ja jos syön vähänkään liikaa niin heti on taas paha/kuvotus olo. Kävin tunti sitten syömässä lounaspöydän (-stä, en siis koko pöytää :D) ja taas on nälkä... *huokaus*.

Itkettää. Ihan kaikki. En päässyt kirjautuun yhteen järjestelmään töissä,koiralla on joku häikkä nyt,mies ei vastaa puhelimeen, väsyttää - sekin poruttaa jne..

Ja se vielä viimeviikkoinen tyynen rauhallisuus on tiessään. Sen sijaan on tuntunut, et tällä viikolla oon tosi räjähdysherkkä. saatan ärsyyntyä tosi pienestä ja joudun tekeen töissä sen eteen töitä että en sano mitä sylki suuhun tuo. :D

Noi muut ehkä just ja just kestää ja on järkeiltävissä, mutta toi nälkäsysteemi ei. :O Onko muilla ollut vastaavaa?
 
On todellakin!

Söin äsken lautasellisen salaattia - ja kolme karkkia. Ne karkit olivat sitten liikaa. Istun tässä miettien pitäisikö oksentaa vaiko yrittää vain olla pahan olonsa kanssa. Oikeastaan en vissiin saisi syödä makeaa ollenkaan, alkaa heti närästää, mutta kun mieli tekee, niin pakko olla tyhmä. :headwall:

Välillä taas menee just niin kuin sanoit, kokoajan olisi nälkä. Ja syömisen jälkeen on taas paha olo. Huuaaah.

Enää viitisen kuukautta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ms_Cooper
herkillä
Tuo itketys..

Muakin itkettää koko ajan, tosin liikutuksesta. Itkettää kun lehdet puussa on kasvaneet, kiva koira kävelee ohi, pyykki tuoksuu hyvälle, siivosin jääkaapin-- voi NYYH. Sitten mä yleensä nauran itselleni (tai lähinnä syylle, miksi itken) kun kyyneleet vaan valuu pitkin poskia. Jotenkin sekopäistä ;) . Eilen illalla istuin mieheni vieressä sohvalla katsellen telkkaria ja oli koko ajan pala kurkussa, vaikkei oikeasti MITÄÄN syytä :D :D
 

Yhteistyössä