ärsyttävää

  • Viestiketjun aloittaja sanaton
  • Ensimmäinen viesti
sanaton
Voi jehna ku mun pää on sekasi... Mulla on tämmönen ongelma:
Olen naimisissa ja meillä on myös lapsia. Ja nyt yksi tuttava(mies puolinen) on ruvennut "iskeen" mua. Eli aina kun jos satumme törmäämään toisiimme silloin jos kumpikin on vapaalla,esim. baarissa ilman puolisoo. Niin tämä henkilö yrittää iskeä,siis flirttailee mulle. Nytkin kun toissa viikonloppuna vietimme tyttöjen iltaa ja olimme ravintelissa,niin tämä henkilö oli myös siellä ja heti kun muut ystäväni eivät olleet paikalla niin hän tuli taas luokseni ja puheli hempeitä,yritti halailla ja jopa pussata,ym..
Olen monta kertaa yrittänyt selittää hänelle että olen naimisissa ja rakastan miestäni ja kaikki hänen halailut,ym. olen torjunut. Ja hänelläkin on joku naisystävä. Mutta ei,hän ei yksinkertaisesti jätä rauhaan.
Eihän se mua haittaa vaikka hän olisi kiinnostunut musta, mulle on vain tärkeintä ja rakkainta oma mieheni.
MUTTA kun olen joskus (ennen nykyistä miestäni) ollut ihastunut häneen ja hän myös minuun silloin,mutta kuitenkaan hän ei ollut valmis seurustelemaan kanssani vaan "jahtasi" muita tyttöjä. Joten myöhemmin tapasin nykyisen mieheni ja aloimme seurustelemaan ja kun vuosia on kulunut niin nyt hän on sitten kiinnostunut minusta,kun olen varattu. Ja on sen minulle joskus sanonutkin että pitää musta ja rakastaa(mutta nämä hän on sanonut juovuspäissään,vaikka silloin ihminen sanoo kaiken yleensä juuri niin kuin oikeasti ajattelee).
Ja tämä vaivaa minua,koska toisaalta tunnen suurta "vihaa" kun hän nyt vasta kiinnostuu minusta,eikö silloin ennen. Koska onhan minullakin vielä tunteita häntä kohtaan,mutta ei sellaisia,että rakastaisin häntä,koska rakastan nykyistä miestäni.
Sanoin nyt tämän aika sekavasti,mutta toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan.
Mitä te muut tekisitte tämmöisessä tilanteessa? Miehelleni en ole kertonut asiasta,koska hän on todella mustasukkainen ihminen ja muutenkaan ei pidä tästä kyseisestä miehestä.
Tämä vaivaa niin kovasti mua,kun stressaan muutenkin herkästi kaikista asioista. Kun tätä miestä näen pakostikkin muulloinkin kuin vain sattumalta, koska hän on myös meidän perheen tuttava ja aina kun hän katsoo minuun niin hän katsoo tuijottavasti. Nyt olenkin yrittänyt vältellä häntä ja varsinkin katsomasta silmiin.
 
Minä kyllä ottaisin asian etukäteen puheeksi oman mieheni kanssa, ettei sitten satu käymään niin, että joku tuttu just silloin näkee, kun tämä toinen mies halailee ja pussailee ja tietenkin kertoo miehellesi. Sitten sen asian selittäminen onkin todella vaikeaa.
 
sanaton
...mutta se tässä onkin vähän vaikeeta,kun mieheni on niin mustasukkaista sorttia ja en tiedä mitä hän tekisi tälle "tuttavalle" jos kertoisin tämän asian.
koska kerran, kun mieheni työkaveri joskus yritti kähmiä minua ja menin sanomaan siitä miehelleni,että se on ärsyttävää ja en pidä hänen työkaverista,koska tekee niin. Niin aluksi mieheni syytti siitä minua että miksi annan tehdä niin itselleni, vaikka olin yrittänyt selittää että olen yrittänytkin sitä juuri estää ja lyödä en kehtaa ketään.
Niin lopuksi mieheni suuttui tälle työkaverilleen niin kovasti että nyrkki-tappelu ei olut kaukana siitä.
Ja koska välitän tästä tuttavastamme kovasti(siis ystävänä),koska mitään pahaa hän ei ole tehnyt(vain juovuspäissään on tuollainen "suorasanainen" ja tekee mitä tekee..) ja enkä haluaisi loukata ketään.
ääh,tämä on niin sekava juttu. Toisaalta haluaisin ensin selvittää asian itse tämän kyseisen henkilön kanssa ja kysyä että miksi hän käyttäytyy niin ja jos vaikka se auttaisi tätä asiaa,että keskustelisi asiasta kasvotusten,näin "selvin päin". Mutta sitten kun pitäisi jotain sanoa,niin en saa sanoja suuhuni :/ ja toisaalta en kehtaa,kun en ole varma että muistaako hän mitään kyseisitä illoista, kun miehet yleensä juovat aina itsensä umpihumalaan. Ja seuraavana päivänä ei muisteta asioista mitään mitä on tehnyt/sanonut jollekkin.
 
joopa joo
Minä en kertoisi miehelle asiasta ainakaan vielä, koska on mustasukkainen ja kuitenkin teidän perhetuttava. Selvitä ensin omaa päätäsi ja puhu tän toisen kanssa jos vaikka onnistuisitte selvittään asiaa. Hankala tilanne.
 
onko sulla ongelmia
Kylläpä ihmetyttää.
Jos kerran rakastat miestäsi niin mikset torju tätä "ihailijaasi" niin tylysti että hän kertakaikkiaan ymmärtää. Vai nautitko siitä että hän on ihastunut sinuun? Luuletko että olisi ihastunut sinuun jos olisit vapaata riistaa?
Mun mielestä tuo on ihan turhaa vatvomista. Jos mies sinua tuijottelee ja lähentelee niin etkö osaa hänelle sanoa sen verran tiukasti takaisin ettei enää niin tee.Vedä vaikka turpaan jos ei muuten usko.Selvinpäin. Ryhdistäydy!
 
sanaton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 16:14 onko sulla ongelmia kirjoitti:
Kylläpä ihmetyttää.
Jos kerran rakastat miestäsi niin mikset torju tätä "ihailijaasi" niin tylysti että hän kertakaikkiaan ymmärtää. Vai nautitko siitä että hän on ihastunut sinuun? Luuletko että olisi ihastunut sinuun jos olisit vapaata riistaa?
Mun mielestä tuo on ihan turhaa vatvomista. Jos mies sinua tuijottelee ja lähentelee niin etkö osaa hänelle sanoa sen verran tiukasti takaisin ettei enää niin tee.Vedä vaikka turpaan jos ei muuten usko.Selvinpäin. Ryhdistäydy!
Mulle on opetettu että ketään ei saa lyödä! Ja niin myös opetan lapsilleni.
Luuletko etten ole torjunut(suhtaudut asiaan aivan kuten mieheni...eli minussa on vika). Luuletko tosiaan etten ole torjunut tämän henkilön yrityksiä?! OLEN! ja monta kertaa,mutta kun ei usko niin ei usko.
Ja itselläni on näitä käytöstapoja,niin en "kehtaa" ruveta räyhäämään hänelle kaikkien ihmisten nähden.
Ei hän mitenkään päälle käy,mutta lähentelee ja se ärsyttää.
Ja selvinpäin en tiedä mitä sanoa hänelle(kun ei tule oikeita sanoja suuhun) ja kun en tiedä kuinka hän siihen suhtautuu. Kun en halua silti loukata häntä. Vaan haluaisin että hän voisi silti moikkailla meille ja olla se mukava itsensä niin kuin aina..siis pysyisi meidän ystävänämme.
Siis ymmärsitköhän sä ny mitä tarkotan??
 
sanaton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 16:14 onko sulla ongelmia kirjoitti:
Kylläpä ihmetyttää.
Jos kerran rakastat miestäsi niin mikset torju tätä "ihailijaasi" niin tylysti että hän kertakaikkiaan ymmärtää. Vai nautitko siitä että hän on ihastunut sinuun? Luuletko että olisi ihastunut sinuun jos olisit vapaata riistaa?
Mun mielestä tuo on ihan turhaa vatvomista. Jos mies sinua tuijottelee ja lähentelee niin etkö osaa hänelle sanoa sen verran tiukasti takaisin ettei enää niin tee.Vedä vaikka turpaan jos ei muuten usko.Selvinpäin. Ryhdistäydy!
PS: enkä todellakaan nauti hänen ihastumisesta minuun.
 
turisti
sano sille ihailijallesi, että onneks se ei halunnut seurustella sun kanssa, koska löysit ihanan ihmisen rinnallesi sano et jos se todella pitää soinusta niin olisi onnellinen sun puolesta kun sulla on onnellinen liitto. ja vielä se et sinä et voisi ikinä luottaa siihen kun on suhteessa ja yrittää suo.

Enkä salais entisiä juttuja omalta mieheltä ....se saattaa paljastua myöhemmin ja sit sun miehes ei ehkä pysty luottaa sinuun mieti sinä olet se kuka tekee ratkaisun

mieti asioissa kaikki + ja - ja laske vaikka kumpia löytyy enemmän
 
sanaton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 14:50 Jake kirjoitti:
Off topic:
Hieno välillä nähdä naisia, joille oma liitto on tärkeämpi kuin hölmöily vieraan kanssa. Nostan hattua.

Jatkakaa..
kiitoksia hatun nostosta :)
Näillä palstoilla on kyllä saanut monta kertaa lukea että kuinka joku rakastaa toista miestä ja ajattelee toista,jne..

Itse nuoruudessani seurustelin yhden "pojan" kans puolitoista vuotta ja hän petti mua. Ja sitten tapasin uuden(seurustelimme n.3 vuotta) ja hän jätti minut aivan yhtäkkiä varottamatta(ja vielä puhelimitse!),ja myöhemmin sain tietää että hänellä olikin ollut toinen. Että kokemuksesta tiedän,että se ei todellakaan tunnu mukavalta! Sellaisesta voi jäädä pysyvätkin"haavat"(anteeks voi antaa,mutta ei unohtaa)..mutta itse kyllä olen päässyt niiden kokemuksien ylitse.
Mutta luottamus miehiin on kyllä heikentynyt. Ja aika kauvan meni että pystyin taas luottamaan keneenkään.
Sitten tapasinkin nykyisen mieheni. Ei hänkään mikään itse täydellisyys ole,mutta kukapa meistä olisi. Mieheni on silti maailman ihanin puoliso ja isä!! Hän on hyvä ja rakastava minua ja lapsiamme kohtaan ja huolehtii meistä.
Mutta tämä mieheni mustasukkaisuus joskus(harvoin)vain häiritsee,kun hänkin on joskus nuoruudessaan kokenut saman kohtalon(että petetty myös). Ja siitä ei ilmeisesti kumpikaan olla päästy yli.
Että vissiin tätä luottamusta uupuu meidän perheessä....mutta niinhän sitä sanotaan että aika parantaa. Itse kyllä luotan mieheeni,mutta ilmeisesti mieheni ei muhun,vaikka sanookin aina että luottaa.
Mutta sitä mieltä olen että jos ollaan yhdessä niin sitten ollaan eikä muita katsota(tai ajatella). Ja ollaan yhdessä hautaan asti. Jos vain rakastaa toista täydestä sydämmestä.
Mutta eipä sitä koskaan tiedä..."herran tiet on tuntemattomat" (vaikka en uskovainen olekkaan).
 
sanaton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 19:44 turisti kirjoitti:
sano sille ihailijallesi, että onneks se ei halunnut seurustella sun kanssa, koska löysit ihanan ihmisen rinnallesi sano et jos se todella pitää soinusta niin olisi onnellinen sun puolesta kun sulla on onnellinen liitto. ja vielä se et sinä et voisi ikinä luottaa siihen kun on suhteessa ja yrittää suo.

Enkä salais entisiä juttuja omalta mieheltä ....se saattaa paljastua myöhemmin ja sit sun miehes ei ehkä pysty luottaa sinuun mieti sinä olet se kuka tekee ratkaisun

mieti asioissa kaikki + ja - ja laske vaikka kumpia löytyy enemmän
Tollain voisin kyllä sanoo..mutta kun ei oo sitä rohkeutta sanoo :ashamed: olen aika arka ja vähän ujo ihminen.
Ja pelkään että mulle suuttuu sitten kaikki kun "rikon" kaikkien välit ja ystävyyden. Siis hän on todella mukava ja hyvä ihminen,ystävänä.
Tai siitä en tiedä että kuinka hyvä hän on,että pettääkö naisystäväänsä vai ei. Mutta itselleni on kyllä tullut sellainen tunne että hän pettää kun minuakin kerta yrittää niin kovasti. Ja onkin tehnyt mieli mennä sanoon hänen naisystävälleen siitä,mutta ei ole ollut rohkeutta.
 
turisti
mieti voiko se kääntyä suo vastaan entäs jos se mies meneekin sun ukkos luo kertomaan ??? mieti myös haluatko elää noilla tiedoillasi miehesi kanssa vai et? jos et rohkene kertoa niin kirjoita

ota vastuu tekemisistäsi

ja mieti mitä kaikkea tai mikä olisi kamalinta mitä sen jälkeen voisi tapahtua
 
sanaton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 20:32 turisti kirjoitti:
mieti voiko se kääntyä suo vastaan entäs jos se mies meneekin sun ukkos luo kertomaan ??? mieti myös haluatko elää noilla tiedoillasi miehesi kanssa vai et? jos et rohkene kertoa niin kirjoita

ota vastuu tekemisistäsi

ja mieti mitä kaikkea tai mikä olisi kamalinta mitä sen jälkeen voisi tapahtua
Kyllä olenki ajatellut kertoa miehelleni asiasta,mutta ensiksi ajattelin selvittää asian tuttavamme kanssa. Hänelle ilmeisesti täytyy vääntää rautalangasta asia.
Kyllähän minä miehelleni uskallan kertoa silmätysten,mutta tälle toiselle osapuolelle en,että kirjottaminen ei ollu paha idea.
Unta en kyllä saa ennenku tämä asia on selvitetty.
 
himmleri
Ehdotan näin miehenä joka itsekin on käyny naisten juttusilla baarissa aika kovassakin humalassa sönkkäämässä juttua että kyllä sitä aamulla aina jotain muistaa.En tosin tarkoita että lähentelisin jotain tuttuni muijaa mutta nähdessäni kouluaikaisia tuttujakin,naispuolisia,on humalapäissään puolin ja toisin tullu sit tunnustettua kuka oli ihastunu ja kehenkä ennen.Tietenki joskus siinä sivussa on tullu lirkuteltua et onhan toinen kiinnostava vieläkin vaikka seurustelee jonkun puolitutun tai "kaverin" kanssa siis sellasta pientä vikittelyjuttua saattaa entisille ns.ihastuksille baarissa joskus heittää vieläkin mutta on sitä sit juteltu vakavistakin aiheista ihan vaikka ois kunnon kännissäkin ja tottakai aamulla aina jotain muistaa muttei ihan tarkkaan ja ainahan se vähä hävettää jos on lirkutellu varsinki jos itse seurustelee.Joskus ku sit jotain näkee enempi selvipäin baarissa nii jutustellessa sit saattaa pyydellä vähä anteeks ku ed.kerralla on ollu vähän tukossa ja ei muista kaikkee mutta aina on tullu et ei tod.haittaa yms. eli asiat olis siinä sit voinu sopia jos on käyttäytyny lähentelevästi.Selitänpä näin aamulla sekavasti mutta ehdotan et näin vähäpätösellä asialla älä ukkoos suututa vaan kerro tälle kaverille baarissa mikä on sinun tilanne ja vaikka alkuillasta ku se on suinkin vähempi humalassa tai hae tilanteita että kaveri muistaa keskustelunne.
Voihan ukkoskin lirkutella poikien illoissa muille tytöille ihan samalla tavalla.Oma muijakin juttelee baarissa joskus muitten kans ja niin teen minäkin,se on sit eri asia mistä se tai minä juttelen....mut neuvon et juttele sen vikittelijän kanssa ja sovi asiat sen kanssa!!!!! B) ;)
 
himmleri
....Siis jatkan vielä et kertomalla kaverille saat vähemmän riitaa aikaan ku kertomalla ukolles sillo suuttuu ukkos ette ukkos kaverille ja todennäköisesti kaveri sulle ku oot menny pienestä"flirttailusta"ukolles rollimaan.Näitähän sattuu ja kyllä kavereistakin tiedän että lirkuttelee nekin tutuille muijille vaikka oma muija on kotosalla.Ei se elämä nii vakavaa aina ole ettei pientä jutustelua voi muittenki kans olla.Jos kaveri lähentelee sopimattomasti sano asia hänelle suoraan kyllä ymmärtää.....
 

Yhteistyössä