Ärsyttävää yleistämistä mussutuksesta

Luin jostain lehdestä kolumnin että vitsi kun te naiset aina mussutatte vähän niinkun liikaa ja turhaan ja unohdatte siinä sivussa kuinka paljon oikeasti se teidän mies siellä tekee vaikka sitä ette näekään ja vaikka se ei ehkä nyt se ärsyttävä tiskivuori olekaan..

Onhan noita mussutus aiheita turhia ja eri tilanteita ja tapauksia mutta tiedän niin monta naista jotka tekevät oikeasti kaiken, vähän kuin yh parisuhteessa lastensa isän/muun kanssa ja mies ei todellakaan tee mitään pienintäkään, ei monissa tapauksissa edes ole töissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja raivona:
Onko se liikaa vaadittu että ilmottaisi missä on menossa ettei tarvitseisi turhaan odottaa kotiin?
:) oon aina ollu varma siitä että jos osia vaihdettais ja mies joutuis samanlaisia juttuja kattomaan kuin itse naiselleen tekee niin varmasti lähtis ja vaihtais
 
raivona
Alkuperäinen kirjoittaja Rain86:
Alkuperäinen kirjoittaja raivona:
Onko se liikaa vaadittu että ilmottaisi missä on menossa ettei tarvitseisi turhaan odottaa kotiin?
:) oon aina ollu varma siitä että jos osia vaihdettais ja mies joutuis samanlaisia juttuja kattomaan kuin itse naiselleen tekee niin varmasti lähtis ja vaihtais
Totta.
Minä voisin mielelläni lähteä itse jonnekin ja olla poissa sillai että mies huomaa kotiinnuttuaan ettei täällä olekaan ketään. Mutta mihinkäs minä pääsen, niin.
 

Yhteistyössä