Ärsyttävä tuo Sara La Fountain

• Viestiketjun aloittaja "ger"
  • Ensimmäinen viesti
Leona Y hrm
Olettaisin että on saanut ohjeet matkia Nigellaa. Nigella, Jamie ja Gordon on ne tyylit ja skemat joilla mennään. Ihme vaan että ns. huippukokit suostuu pelleilemään.

säpäle harmaana
Mua siinä ärsyttää lähinnä se, että se mainostaa kaikenmaailman pussi-smoothieita sun muita. Ja vielä varsin näkyvästi. Kunnon kokkihan toki vääntää ne itse.
Tämä ärsyttää minua myös. En ole juurikaan hänen ohjelmiaan katsonut, mutta ne kerrat kun olen katsonut, olen ollut vähän ihmeissäni, kun esim suklaakakku tehdään tyyliin "ostetaan valmis kakkupohja ja ripotellaan valmista suklaarouhetta päälle".

Ja harvat ihmiset minua ärsyttävät olemuksellaan, mutta hän kyllä ärsyttää sillä tyttömäisellä kikatuksellaan ja silmien siristelyllään. Joidenkin mielestä se on varmaankin tosi söpöä, mutta minä en kestä sitä. Anteeksi vai, mutta en voi sille mitään.

"ger"
On omasta mielestään suurenluokan kaunotar ja loistavan taitava, virtuoosimainen julkkiskokki. Maistelee suurieleisesti ruokiaan mmm-äännähdyksin säestäminä, koska uskoo sen olevan erittäin seksikästä.

"vieras"
Onhan tuo todella kaunis nainen mutta olen monesti myös ihmetellyt voiko olla oikeasti kokki kun veitsen ja ruuan käsittely on täysin amatöörimaista....? Samoin se söpöstely ällöttää. Jos käyttäytyisi kuten ruotslainen kollegansa Tina niin jpisi katsoakin.

säpäle harmaana
Jännä on että kauniit ja flirttailevat naiset ovat toisten naisten mielestä ärsyttäviä! Jännästi pitää sarkastisesti halveksua naisia, jotka tuovat seksikkyytensä esiin! Erikoisjännä on! Jännempi jännä! Hyperjännä!
Minä ainakin tiedän paljonkin kauniita ja flirttailevia naisia, jotka eivät ole ärsyttäviä, mutta joidenkin kohdalla vain se lyö niin pahoin yli. En nyt keksi tähän hätään julkkiksia, joka olisi kaunis ja flirttaileva mutta ei-ärsyttävä. Ehkä Anna Abreu voisi olla yksi.

arvelen
Minua ärsyttää sellainen ihan minimaalisen pikkujuttu, kun hän sanoo laittavansa ruokiin "pikkulusikan" sitä tai tätä. Kyllä siellä on koko serviisi lopussa, sanoisi nyt herranjumala, että pikkulusikallisen! Tämä on tärkeää!

"vieras."
Äskettäin katsoin Foxilta sen ohjelmaa ekaa kertaa.. ärsyttävä oli. :D
Siis eniten mua ällötti se, että se maisteli niitä tuotoksiaan jatkuvasti sormilla tai samalla lusikalla moneen kertaan. Sitä booliakin lipitti samalla lusikalla, yök. Ja kun alkoi sitä chiliä booliin pilkkomaan, piti sitä ensin huultensa välissä, siis hyi olkoon!
Ärsyttävää oli myös ne muikistelut joka välissä, miksi ihmeessä kokkiohjelmaan pitää tunkea flirttiä ja seksiä? En katso toista kertaa.

viras
Minustakin on ihan superärsyttävä. En kestä sitä jatkuvaa sormien nuolemista ja heti perään sormien tunkemista ruokaan. En söisi hänen laittamaa ruokaa. Enkä mielestäni ole edes kateellinen hänen ulkomäölleen, pidän paljon enemmän sellaisista luonnollisen näköisistä joilla on jotain karismaa, kuten vaikka se jo tässä ketjussa mainittu Tina.

arvelen
[QUOTE="nainen";29388197]Kertokaa nyt, mistä ohjelmasta hänet oikein näkee, et voi itsekin käydä ihmettelemässä.[/QUOTE]

24Kitchen FOX-kanavalla, arki-iltaisin joskus viiden maissa muistaakseni.

tvbx
Mun mies heitti että Sara on käynyt jonkin ostetun parin viikon pikakokkikoulun Usa:ssa ja saanut todistuksen rahalla ja sitten kun sattui hengaamaan oikeiden ihmisten seurassa (via Antti Jokinen) niin pääsi telkkariin söpöstelemään. Keittiövälineiden käsittely on tosiaan heikompaa kuin hyvällä kotikokilla.

tiiii
Niin matkittu Nigellasta koko ohjelma.Ja se sormin/lusikalla ruokien maistaminen ja uudelleen ruokaan ottaminen,yöks. Ikävä kyllä kaikki mikä liittyy ruokahygieniaan iskee silmään ikävästi,kun itse rafla-alaa opiskelen.
Mitä sen hiuksille on tehyt? ihan kuin sillä olisi joku kypärä päässä,hiukset ei liiku yhtään luonnollisesti,kauheasti jotain tököttiä niihin laitettua.Oli pää missä asennossa tahansa niin hiukset on koko ajan samassa asennossa.

Yhteistyössä