Ärsyttää yksi kaveri kun ei voi vastata txt-viestiin. Tai saattaa vastata fb:ssä!

  • Viestiketjun aloittaja Nesha
  • Ensimmäinen viesti
:D
No mä saatan tehdä samalla lailla ja sillä ei oo pihiyden kanssa mitään tekemistä :D Usein ne tekstarit vaan tulee semmosena hetkenä että ei vaan saa itestään irti että kirjottais heti. Yleensä kahden pienen lapsen kanssa on joku tilanne päällä tai ollaa kaupassa tms. Sitte illalla kun istuu koneella niin on jotenki vaan niin helppo laittaa se viesti FB:hen. Puhelin ei välttämättä ole edes lähettyvillä. Toki jos jostain kiireellisestä asiasta on kyse niin oon kyllä heti soittanu vastauksen mutta muuten se vastaaminen saattaa jäädä...
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja v:
olen huomannut saman.ja joskus ei vastata viestiin,mutta ollaan onlinessä, joten tuskin kovin kiire on
Minä en ainakaan 90% ajasta edes tiedä, missä puhelimeni on. Vaikka olisin onlinessä. Ja usein olen "onlinessä" vaiken olekaan - tietokone siis on päällä itsekseen.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
olen huomannut saman.ja joskus ei vastata viestiin,mutta ollaan onlinessä, joten tuskin kovin kiire on
Minä en ainakaan 90% ajasta edes tiedä, missä puhelimeni on. Vaikka olisin onlinessä. Ja usein olen "onlinessä" vaiken olekaan - tietokone siis on päällä itsekseen.
Sit se pallo on harmaana.jos ei siis käytä,vihreä on aktiivinen
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
No mä saatan tehdä samalla lailla ja sillä ei oo pihiyden kanssa mitään tekemistä :D Usein ne tekstarit vaan tulee semmosena hetkenä että ei vaan saa itestään irti että kirjottais heti. Yleensä kahden pienen lapsen kanssa on joku tilanne päällä tai ollaa kaupassa tms. Sitte illalla kun istuu koneella niin on jotenki vaan niin helppo laittaa se viesti FB:hen. Puhelin ei välttämättä ole edes lähettyvillä. Toki jos jostain kiireellisestä asiasta on kyse niin oon kyllä heti soittanu vastauksen mutta muuten se vastaaminen saattaa jäädä...
peesi
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
olen huomannut saman.ja joskus ei vastata viestiin,mutta ollaan onlinessä, joten tuskin kovin kiire on
Minä en ainakaan 90% ajasta edes tiedä, missä puhelimeni on. Vaikka olisin onlinessä. Ja usein olen "onlinessä" vaiken olekaan - tietokone siis on päällä itsekseen.
Sit se pallo on harmaana.jos ei siis käytä,vihreä on aktiivinen
Se riippuu asetuksista. Eikä ole edes harmaana se pallo, vaan tulee puolikuu. Jos tulee. Siinäkin on tietty aikaraja jne.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Onneks mä pidän FB:n chatin yleensä offlinena jos kerran sitäki kytätään että onko aikaa olla FB:ssä jos ei ole aikaa vastata tekstariin :LOL:
no ei kytätä,mutta aika tekopyhää si vastata viikon päästä,että oli niin kiire! kaikki pyörii nykyään ton fb ympärillä, sinne päivitellään ties mitä mutta muuten ei ole kavereille aikaa
 

Yhteistyössä