Ärsyttää virpomisaloitukset

• Viestiketjun aloittaja "hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hillla";29780261]On kyllä aikamoista, vieläpä oikeen äitipalstalla moista vihaa tässä määrin.[/QUOTE]

Mä en oo koskaan ajatellu tätä äitipalstana..ehkä meistä moni on sit väärällä palstalla..Tossa voi valita äitipalstat ihan erikseen, jopa iän mukaan =) Tää Mitäs nyt on mun mielestä just tarkoituksella luokittelematon..

• Tykkää
Reactions: LIEN
"hillla"
Mä en oo koskaan ajatellu tätä äitipalstana..ehkä meistä moni on sit väärällä palstalla..Tossa voi valita äitipalstat ihan erikseen, jopa iän mukaan =) Tää Mitäs nyt on mun mielestä just tarkoituksella luokittelematon..
Tämä on kuitenkin kaksplus lehden palsta, ja kyllä se kaksplus on enempi äiti-ihmisten suosima lehti. Tokikaan se ei tarkoita, etteikö täällä voisi palstailla myös muut. Mutta yleensä hakeudutaan semmoiselle foorumille, jossa on eniten ihmisiä joilla on samat kiinnostuksen kohteet taikka elämäntilanne. Ja kyllähän täällä nyt kuitenkin paljon äitejä tai äidiksi tahtovia, sekä isejäkin käy. Mutta toki tästä voi vääntää ja saivarrella miten tykkää.... ;)

[QUOTE="hillla";29780281]Tämä on kuitenkin kaksplus lehden palsta, ja kyllä se kaksplus on enempi äiti-ihmisten suosima lehti. Tokikaan se ei tarkoita, etteikö täällä voisi palstailla myös muut. Mutta yleensä hakeudutaan semmoiselle foorumille, jossa on eniten ihmisiä joilla on samat kiinnostuksen kohteet taikka elämäntilanne. Ja kyllähän täällä nyt kuitenkin paljon äitejä tai äidiksi tahtovia, sekä isejäkin käy. Mutta toki tästä voi vääntää ja saivarrella miten tykkää.... ;)[/QUOTE]

Kyllähän mäkin lapsia haluan mutta kaikille niitä ei ole vielä siunaantunut =) Tarkoitin vaan että onhan täällä muitakin kuin äitejä yms.. mut ainahan täällä väännetään joka asiasta joten..

"hillla"
Kyllähän mäkin lapsia haluan mutta kaikille niitä ei ole vielä siunaantunut =) Tarkoitin vaan että onhan täällä muitakin kuin äitejä yms.. mut ainahan täällä väännetään joka asiasta joten..
Tottakai täällä on myös muita. Mutta äidit ovat varmasti ellei suurin niin ainakin yksi suurimmista "edustajista" täällä. Ja silloin on aika surullista, että tälläisenä "lasten päivänä" juuri tälläinen palsta huokuu niin ilkeämielisiä aloituksia ja kommentteja. Luulisi että juuri äiti/isä ymmärtää sen lapsen riemun yhtenä päivänä vuodesta ja kykenisi hieman sietämään sitä että jonkun toisenkin lapsi voi ovikelloa pimpottaa. Mutta sen sijaan pitää tulla palstalle oikein erikseen julistamaan että en yhtään välitä muiden lapsista ja ne on ärsyttäviä kerjääviä räkänokkia. Minua ainakin vihastuttaa tuollainen, kyse on kuitenkin viattomista lapsista.

[QUOTE="hillla";29780312]Tottakai täällä on myös muita. Mutta äidit ovat varmasti ellei suurin niin ainakin yksi suurimmista "edustajista" täällä. Ja silloin on aika surullista, että tälläisenä "lasten päivänä" juuri tälläinen palsta huokuu niin ilkeämielisiä aloituksia ja kommentteja. Luulisi että juuri äiti/isä ymmärtää sen lapsen riemun yhtenä päivänä vuodesta ja kykenisi hieman sietämään sitä että jonkun toisenkin lapsi voi ovikelloa pimpottaa. Mutta sen sijaan pitää tulla palstalle oikein erikseen julistamaan että en yhtään välitä muiden lapsista ja ne on ärsyttäviä kerjääviä räkänokkia. Minua ainakin vihastuttaa tuollainen, kyse on kuitenkin viattomista lapsista.[/QUOTE]

Jokainen kantakoon vastuun omista kirjoitteluistaan, mulla on puhtaat jauhot ainakin pussissa =)

"jaaha"
[QUOTE="hillla";29780312]Tottakai täällä on myös muita. Mutta äidit ovat varmasti ellei suurin niin ainakin yksi suurimmista "edustajista" täällä. Ja silloin on aika surullista, että tälläisenä "lasten päivänä" juuri tälläinen palsta huokuu niin ilkeämielisiä aloituksia ja kommentteja. Luulisi että juuri äiti/isä ymmärtää sen lapsen riemun yhtenä päivänä vuodesta ja kykenisi hieman sietämään sitä että jonkun toisenkin lapsi voi ovikelloa pimpottaa. Mutta sen sijaan pitää tulla palstalle oikein erikseen julistamaan että en yhtään välitä muiden lapsista ja ne on ärsyttäviä kerjääviä räkänokkia. Minua ainakin vihastuttaa tuollainen, kyse on kuitenkin viattomista lapsista.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Aika narsistista tulla tänne kerskailemaan, kuinka vihaa virpojia,ja kuinka he "saavat kyytiä", jos erehtyvät jonkun ovelle joka ei pidä virpojista. Aika kummallista että tällaisellekin palstalla, jossa suurimmaksi osaksi ollaan vanhempia ja ymmärretään lapsia, niin pitää jonkun lapsettoman tulla purkamaan vihaansa. Itselle, pienten lasten äitinä, tulee aika ahdistunut olo, että tollaisiakin ovenavaajia siellä sitten on, kun lapset virpovat innoissaan. Onhan se niin KAMALAA; että joku soittaa jonkun tuntemattoman ovikelloa, vielä sunnuntaina! Ajatella!

"just"
[QUOTE="Juu";29780106]Ootahan, kun tulee äitienpäivä :)[/QUOTE]

Joo: mies ei antanut sitä eikä tätä eikä tuota ja ruuaksikin teki vaan sisäfilettä vaikka pippuripihviä olisin halunnu ja lapsi oli paskat vaipassa ja senkin jouduin minä vaihtamaan kun mies suurusti just kermakastiketta, huoh, niin ja oli laittanu väärän väriset lautasetkin pöytään ja toi väärän värisiä ruusuja vaikka minä niin olisin gerberoita toivonut, ei se mua rakasta, ei ollenkaan! Ihan paska äitienpäivä!

vihaan naapureitani!
Miksi ihmeessä tulisi välittää vieraista lapsista? Kun kuitenkaan esim. naapurit vähät välittävät lapsettomista naapureistaan.
Meillä on aidatulle pihalle oikein nostettu lapsia silittämään kissoja. Olen käynyt sanomassa, että lapset pois pihasta, koska ek voi taata etteikö kissa räppäsisi tassulla kovakouraista lasta. Haistattelua ja tuhahtelua saanut osakseni. Ja kun tämä "ihana pikkuinen Nico-Janica" saakin kissalta skraadut kätöseensä, niin minut haukutaan pystyyn miten pidän aidatulla pihalla vaarallisen aggresiivisia ja hulluja kissoja parin metrin liekassa, ja kissathan loogisestikin tulisi lopettaa vain sen takia, että jonkun idiootin naapurin Nico-Janica nyt tuli luvatta pihallemme ja sai näpeilleen.

Samoin ei tunnu lapsettomat naapurit ymmärtävän sitäkää, ettei meidän etupihakaan ole leikki paikka näille pikku pilteille. Ei auta nätisti sanominen, ei auta rähähtäminen, ei mikään. Olen vain lapsia vihaava hullu naapurin eukko, joka ei ymmärrä sitä, ettei 5-15 vuotiaat pikku lapsoset nyt vaan ymmärrä sitä ettei toisten pihoille saa mennä temuamaan ilman lupia.

Miksi siis välittäisin pätkän vertaakaan naapurin räkänokista, kun naapuritkaan eivät välitä minun toiveistani?

• Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä