Äitipalstahan tää on nimenomaan. Mitähän säkin täällä teet?...Mä en oo koskaan ajatellu tätä äitipalstana..ehkä meistä moni on sit väärällä palstalla..Tossa voi valita äitipalstat ihan erikseen, jopa iän mukaan =) Tää Mitäs nyt on mun mielestä just tarkoituksella luokittelematon..
Siinäpä sinulle mietittävää täksi illaksiÄitipalstahan tää on nimenomaan. Mitähän säkin täällä teet?...
Tämä on kuitenkin kaksplus lehden palsta, ja kyllä se kaksplus on enempi äiti-ihmisten suosima lehti. Tokikaan se ei tarkoita, etteikö täällä voisi palstailla myös muut. Mutta yleensä hakeudutaan semmoiselle foorumille, jossa on eniten ihmisiä joilla on samat kiinnostuksen kohteet taikka elämäntilanne. Ja kyllähän täällä nyt kuitenkin paljon äitejä tai äidiksi tahtovia, sekä isejäkin käy. Mutta toki tästä voi vääntää ja saivarrella miten tykkää....Mä en oo koskaan ajatellu tätä äitipalstana..ehkä meistä moni on sit väärällä palstalla..Tossa voi valita äitipalstat ihan erikseen, jopa iän mukaan =) Tää Mitäs nyt on mun mielestä just tarkoituksella luokittelematon..
Ainakin kuvastasi päätellen oot ihan väärässä paikassa. Etkö oikeesti tienny että tämä on äitipalsta?Siinäpä sinulle mietittävää täksi illaksi
Pitäiskö ladata tähän muumimamman kuva vaiAinakin kuvastasi päätellen oot ihan väärässä paikassa. Etkö oikeesti tienny että tämä on äitipalsta?
Ei muuten ole.Äitipalstahan tää on nimenomaan. Mitähän säkin täällä teet?...
Tottakai täällä on myös muita. Mutta äidit ovat varmasti ellei suurin niin ainakin yksi suurimmista "edustajista" täällä. Ja silloin on aika surullista, että tälläisenä "lasten päivänä" juuri tälläinen palsta huokuu niin ilkeämielisiä aloituksia ja kommentteja. Luulisi että juuri äiti/isä ymmärtää sen lapsen riemun yhtenä päivänä vuodesta ja kykenisi hieman sietämään sitä että jonkun toisenkin lapsi voi ovikelloa pimpottaa. Mutta sen sijaan pitää tulla palstalle oikein erikseen julistamaan että en yhtään välitä muiden lapsista ja ne on ärsyttäviä kerjääviä räkänokkia. Minua ainakin vihastuttaa tuollainen, kyse on kuitenkin viattomista lapsista.Kyllähän mäkin lapsia haluan mutta kaikille niitä ei ole vielä siunaantunut =) Tarkoitin vaan että onhan täällä muitakin kuin äitejä yms.. mut ainahan täällä väännetään joka asiasta joten..
En mä susta nyt ekana puhunutkaan, vaan yleisesti sanoin että aika surullinen ilmiö. Mutta jatka omaan napaan keskittymistä, sekin on ihan jopa suositeltava vaihtoehto monen kohdalla.Jokainen kantakoon vastuun omista kirjoitteluistaan, mulla on puhtaat jauhot ainakin pussissa =)