stoori harmaana
mutta eikö se kuitenki olis hyvä idea??Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:no eiAlkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No keräät keräät.Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
Mutta se ei silti velvota kuntaa kustantaan niitä roskiksia.