ärsyttää noi koiranpaskat tien vieressä...

  • Viestiketjun aloittaja ai niin meidän rakki päästää vaan pienet tortut
  • Ensimmäinen viesti
stoori harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
No keräät keräät.
Mutta se ei silti velvota kuntaa kustantaan niitä roskiksia.
no ei
mutta eikö se kuitenki olis hyvä idea??
 
eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Justiinsa.
Minäpä tein niin, että muutaman ison kasan tosta pihan edestä tien reunalta viskoin lapiolla siihen mistä nää koiranpaskattajatkin kävelee, niin johan sain kunnon naurut kun eräskin vasikan kokosen koiransa paskattaja manas niitä paskoja omien kenkiensä pohjassa.. :LOL:
OIKEIN!!
 
evvk
Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Justiinsa.
Minäpä tein niin, että muutaman ison kasan tosta pihan edestä tien reunalta viskoin lapiolla siihen mistä nää koiranpaskattajatkin kävelee, niin johan sain kunnon naurut kun eräskin vasikan kokosen koiransa paskattaja manas niitä paskoja omien kenkiensä pohjassa.. :LOL:
OIKEIN!!
Miten on mahdollista, just eräs koiranpaskattaja tässäkin ketjussa totes, että EI tartu kengänpohjiin ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
No keräät keräät.
Mutta se ei silti velvota kuntaa kustantaan niitä roskiksia.
no ei
mutta eikö se kuitenki olis hyvä idea??
Toki olis juu. mut mie tarkotin nyt tällä sitä, että ku jotkut perustelee sen paskojen jättämisen sillä ettei niitä roskiksia ole. Että periaatteessahan ne kasat on jokasen koiranomistajan itse kerättävä ja roskikseen toimitettava.
Joko sinne ihan omaan roskikseen, tahi sitten näihin kakkaroskiksiin, mikäli niitä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja evvk:
Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Justiinsa.
Minäpä tein niin, että muutaman ison kasan tosta pihan edestä tien reunalta viskoin lapiolla siihen mistä nää koiranpaskattajatkin kävelee, niin johan sain kunnon naurut kun eräskin vasikan kokosen koiransa paskattaja manas niitä paskoja omien kenkiensä pohjassa.. :LOL:
OIKEIN!!
Miten on mahdollista, just eräs koiranpaskattaja tässäkin ketjussa totes, että EI tartu kengänpohjiin ;) :D

Niinpä..
Kummasti se leidi ainakin alko yökkiin ja tikulla niitä ruikuleita ronkkiin kenkien kuvioista. :LOL:
Ja meuhkas viel siinä sille vasikalleen, että "ÄLÄ NYT MUSTI VAAN ASTU SIIHEN KAKKAAN!!" :LOL:
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Saa pesemällä pois joo, mutta entäpä jos et huomaa astunees paskaa ja talsit sisälle niin sittenpä saa ruveta samalla pesemään eteisen mattoakin.
Kyllähän sitä maatumatontakin löytyy tienvarsista, jota en myöskään hyväksy, mutta ei se tartu kenkiinkään...
Juu, ei ne rikkinäiset kaljapullot tartu kengänpohjiin, mutta rikkoo kengät ja saappaat. Ja JALAT.

Ei ne huumeneulat tartukengänpohjiin, mutta tartuttaa jonkun kamalan taudin kukkia poimivien lasten käsiin.

Ei ne sohvakalustot tartu kengänpohjiin, mutta on vaarallisia kun autoilijat jää ihmettelemään ihmisten vastuuttomuutta.

 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Juu, ei ne rikkinäiset kaljapullot tartu kengänpohjiin, mutta rikkoo kengät ja saappaat. Ja JALAT.

Ei ne huumeneulat tartukengänpohjiin, mutta tartuttaa jonkun kamalan taudin kukkia poimivien lasten käsiin.

Ei ne sohvakalustot tartu kengänpohjiin, mutta on vaarallisia kun autoilijat jää ihmettelemään ihmisten vastuuttomuutta.
Niin?
Eiköhän jokaisen pitäisi kantaa vastuu omien jäsentensä paskoista.
Jos joku muu on niin idiootti, että roskaa luontoa, niin kyllähän toki jokaisen kannattaa tehdä sama perässä. :headwall:
 
eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Saa pesemällä pois joo, mutta entäpä jos et huomaa astunees paskaa ja talsit sisälle niin sittenpä saa ruveta samalla pesemään eteisen mattoakin.
Kyllähän sitä maatumatontakin löytyy tienvarsista, jota en myöskään hyväksy, mutta ei se tartu kenkiinkään...
Juu, ei ne rikkinäiset kaljapullot tartu kengänpohjiin, mutta rikkoo kengät ja saappaat. Ja JALAT.

Ei ne huumeneulat tartukengänpohjiin, mutta tartuttaa jonkun kamalan taudin kukkia poimivien lasten käsiin.

Ei ne sohvakalustot tartu kengänpohjiin, mutta on vaarallisia kun autoilijat jää ihmettelemään ihmisten vastuuttomuutta.
Mä olen sun kanssa samaa mieltä kaljapulloista ym. Mutta siinä on kanssa yksi ihminen aika voimaton noita roskaajia vastaan. Minkäs teet, kun ihmiset ovat mitä ovat.
Katson kyllä mihin kävelen etten astu lasinsirpaleihin. Opettaisin lapselleni mistä on turvallista kerätä kukkia ja roskaamisesta muutenkin olisi hyvä opettaa. Pystyisiköhän kasvatuksella vaikuttamaan näihin asioihin jotenkin....

Mikäs vika nuorisossa on, kun pitää särkeä esim. kaljapulloja ja laittaa sirpaleita päiväkodin pihan hiekkalaatikkoon ja peittää hiekalla. MUKAVA YLLÄTYS, KUN LAPSET MENEVÄT TEKEMÄÄN HIEKKAKAKKUJA.
 
Niin kuin mie aikaisemmin tossa kirjoitin, niin kerään aina lenkillä tienlaidasta koiramme paskat pois.. itselläni myös ärsyttää koiran omistajat, jotka eivät kerää koiransa paskoja pois, koska meidän hurtta sit astuu niihin paskoihin ja joudumme pesemään ne pois sit kun tulemme kotiin.. :headwall: sit olen ihmetellyt, että joku näissä taloissa antaa koiransa tehdä paskat tohon pihalle puun juureen..asumme siis kerrostaloalueella.. ihme, jos ei voi viedä koiraansa muutamaa metriä kauemmas pihasta, vaikka tossa vieressä on sellainen risukko, johon vois antaa paskoa.. siinä ei kuitenkaan kukaan kävele.. kiva, jos siitä joku alkaa sit meille valittamaan, vaikka ne läjät eivät ole meidän koiran..

Voisin hyvinkin maksaa 20 euroa vuodessa koiraveroa, jos se lisäisi roskiksien ja paskapussi-telineiden määriä.. ärsyttää nyt kuskata niitä paskapusseja vilkkaan tien toiselle puolen bussipysäkille, jossa täällä on roskikset.. aina pelottaa noi kovaa ajavat paikallisbussit ja rekat..täytyy pitää koiraa todella tiukalla narulla siinä tienlaidassa kävellessä.. niin ja roskikset ovat viel yleensä kahden risteyksen välissä, että joutuu sit kävelemään pidemmän matkan siinä tienlaidassa.. olisi ihanaa jos täälläkin päin roskikset olisivat pyörätien reunassa, eikä autotien.. kenen lie idea sekin.. :headwall:
 
Mulla on lähes aina pusseja mukana, joskus unohtuu. Yleensä varastoin useamman, että olis varmasti mukana.

Jos koira paskoo puskaan jonneki, missä ei lapset leiki ja mitä aluetta ei hoideta, niin jätän sinne ne paskat. Jos paskoo paikkaan, missä ihmiset voi sotkea itsensä ja hoidetuille ja toisten alueille tai keskelle tietä, niin kerään pois.

Ja kyllä, jos kaikki keräis niin ei koiratkaan niihin paskoihin astus. Mutta kun eivät kerää, niin sieltä metikön puolelta jos ite lähet sen paskan hakemaan niin siellä niitä paskoja on niin paljon, että itellä on varmasti ihan sonnassa kengät. Siksi pyrin pitämään huolen, että koira joko paskoo niin helppoon paikkaan, että saan nappastua paskat pussiin tai sitten niin pitkälle kuusen juurelle paikkaan, missä ei ketään liiku, ettei mun tarvi niitä kerätä ja ennen sitä keräystä ja sen jälkeen loikkia hirmuhyppyjä ja pomppia miten sattuu, etten astu niiden seittemän sadan muun koiran jätöksen päälle.
 
Niin ja ärsyttää ku satutaan tutun kanssa samaan aikaan lenkille, ite kerään ne paskat paikoista, jotka ei oo varsinaisia hoidettuja alueita välttämättä, mutta jossa lapset voi sotkea itsensä tai jäävät tielle. Sit tutun koira ku alkaa paskantaan nurmikolle kerrostalon viereen, niin se yrittää vetasta muka kerran, sit oho, se ehtiikö jo paskantaa, sit se juttelee mulle kauheesti koko ajan niinku ei muka huomaiskaan että koira paskoo. Mua niin huvittaa se ilme :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mulla on lähes aina pusseja mukana, joskus unohtuu. Yleensä varastoin useamman, että olis varmasti mukana.

Jos koira paskoo puskaan jonneki, missä ei lapset leiki ja mitä aluetta ei hoideta, niin jätän sinne ne paskat. Jos paskoo paikkaan, missä ihmiset voi sotkea itsensä ja hoidetuille ja toisten alueille tai keskelle tietä, niin kerään pois.

Ja kyllä, jos kaikki keräis niin ei koiratkaan niihin paskoihin astus. Mutta kun eivät kerää, niin sieltä metikön puolelta jos ite lähet sen paskan hakemaan niin siellä niitä paskoja on niin paljon, että itellä on varmasti ihan sonnassa kengät. Siksi pyrin pitämään huolen, että koira joko paskoo niin helppoon paikkaan, että saan nappastua paskat pussiin tai sitten niin pitkälle kuusen juurelle paikkaan, missä ei ketään liiku, ettei mun tarvi niitä kerätä ja ennen sitä keräystä ja sen jälkeen loikkia hirmuhyppyjä ja pomppia miten sattuu, etten astu niiden seittemän sadan muun koiran jätöksen päälle.
Sulle suuren suuri kukkapuska!! :flower: :flower:
 
Minulla on yleensä toisessa taskussa 2-3 pussia aina mukana ja sit jos vastaan tulee paskapussi-teline nappaan siitä sit pari pussia viel mukaan.. niin ja sit kotona on yhdessä pussissa viel lisää.. voin täyttää siitä sit taskut, jos niissä telineissä ei ole enää mitään jäljellä.. joskus on käynyt niin nolosti, että pussit ovatkin loppuneet taskusta, enkä ole muistanut ottaa kotoa mukaan, jolloin ei ole ollut muuta mahdollisuutta kuin jättää ne paskat.. mutta siinäkin tapauksessa pyrin viemään koiran johonkin metsään paskalle, jossa se läjä ei ole kenenkään tiellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Kyllä ne tulee siivota.Mutta kannattaa myös niille kullannupuille opettaa niiden varomista..ei meillä ainakaa oo kukaa muksuista tullu sisälle koiranpaska kengässä ;)
meillä on :| mut en mä kaikkia aina huomaa lapioda veke kun joku älypää on antanut koiransa paskoa tuohon etunurmelle tai lumipenkkaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Kyllä ne tulee siivota.Mutta kannattaa myös niille kullannupuille opettaa niiden varomista..ei meillä ainakaa oo kukaa muksuista tullu sisälle koiranpaska kengässä ;)
meillä on :| mut en mä kaikkia aina huomaa lapioda veke kun joku älypää on antanut koiransa paskoa tuohon etunurmelle tai lumipenkkaan :(
En mäkää toisten koiranpaskoja siivoo_Omani kyllä.Tenavat oppinu jo kattoon mihin jalkansa astuu..ihan omanki pihan takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Kyllä ne tulee siivota.Mutta kannattaa myös niille kullannupuille opettaa niiden varomista..ei meillä ainakaa oo kukaa muksuista tullu sisälle koiranpaska kengässä ;)
meillä on :| mut en mä kaikkia aina huomaa lapioda veke kun joku älypää on antanut koiransa paskoa tuohon etunurmelle tai lumipenkkaan :(
En mäkää toisten koiranpaskoja siivoo_Omani kyllä.Tenavat oppinu jo kattoon mihin jalkansa astuu..ihan omanki pihan takia.
mun on pakko siivota toisetan koiranpaskat. omia koiria ei ole eikä tule, mut paskaa on silti pihat täynnä. mun pienempi tenava oli viime kesänä reilun vuoden ja ah miten mielenkiintoisia epämääräisiä kasoja pihalta löytyikään.. niitä on kiva tutkia :|
 

Yhteistyössä