Kissan tai koiran jätökset: Missä milloinkin. KENESSÄ MAHTAA OLLA VIKA???Alkuperäinen kirjoittaja y:No kohta tulee kesä ja kärpäset ja lasten hiekkalaatikolle KISSAN PASKAT. Se jos mikä haisee ja pahalle kun muksu sotkee siihen vaatteensa ja kätensä.
Niin, koska ne maatuvat niin hyvin, niin miksi ihmeessä lähteä kävelyttämään sitä piskiä naapurin postilaatikolle asti, miksei päästää vaan takapihalle?Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:Yhden ihmisen vinkuminen kunnan suuntaan ei paljoa paina. Vaaditaan vähän enemmän.
Koiran hankkijat voisivat miettiä etukäteen ovatko valmiita keräämään läjät ja kantamaan lenkin ajan tarvittaessa mukana tai omakotitaloissa asuvat paskattakoon pihoillensa koiransa sitten.
Kylläpä itse keräisin pihaltani koirani paskat, jos koiran omistaisin. Vaikka kyllähän ne sinne pihalle maatuvat...Tietenkin jos ei käytä pihaansa niin mitä väliä mitä siellä on. Mutta jos pihallakin likkuu aktiivisesti niin kiva sitten astua tuon tuostakin kasaan, jotka jättänyt sinne. Saatiko sitten lapset. Onpa lasten mukava laikkiä paskan keskellä. Hei haloo!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, koska ne maatuvat niin hyvin, niin miksi ihmeessä lähteä kävelyttämään sitä piskiä naapurin postilaatikolle asti, miksei päästää vaan takapihalle?Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:Yhden ihmisen vinkuminen kunnan suuntaan ei paljoa paina. Vaaditaan vähän enemmän.
Koiran hankkijat voisivat miettiä etukäteen ovatko valmiita keräämään läjät ja kantamaan lenkin ajan tarvittaessa mukana tai omakotitaloissa asuvat paskattakoon pihoillensa koiransa sitten.
Paljonhan se täällä hyödyttää vinkua roskapöntöistä. Nimilistaa sitten vaan kuntaan päin...Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:kuten sanoin, nii kerään kyllä koirani paskat. MUTTA kyrsii vaan kantaa sitä pussia koko lenkki mukana.
No johan tässä on monta vinkujaa roskapönttöjen puolesta??
No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
Samaa oon kans miettiny. Toinen mikä ei mee jakeluun niin omistaja katsoo vieressä kun koira vääntää paskat jonkun omakotitalon pihan pensasaitaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua ihmetyttää kun koirat paskantaa melkein keskelle tietä!Tai ainakin hyvin lähelle.Jääköhän omistajat juttelemaan jonkun kans ja koira vääntää tortut samalla?
Jos näkee että koiran on p hätä,eikö koiraa saa vedettyä sivuun?Itse kyllä vien pikkasen kauemmaksi tiestä.Mutta ei tuo koira kyllä tekisikään tielle.Aina menee ojaan tai kauaksi tuen reunasta.
No miksi tästä sitte täällä keskustellaan?Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:Paljonhan se täällä hyödyttää vinkua roskapöntöistä. Nimilistaa sitten vaan kuntaan päin...Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:kuten sanoin, nii kerään kyllä koirani paskat. MUTTA kyrsii vaan kantaa sitä pussia koko lenkki mukana.
No johan tässä on monta vinkujaa roskapönttöjen puolesta??
Kunnioitan suuresti koiran omistajia, jotka ajattelevat muitakin ihmisiä ja keräävät koiriensa läjät.
Justiinsa.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Saa pesemällä pois joo, mutta entäpä jos et huomaa astunees paskaa ja talsit sisälle niin sittenpä saa ruveta samalla pesemään eteisen mattoakin.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
No keräät keräät.Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
no eiAlkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No keräät keräät.Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
Mutta se ei silti velvota kuntaa kustantaan niitä roskiksia.