ärsyttää noi koiranpaskat tien vieressä...

  • Viestiketjun aloittaja ai niin meidän rakki päästää vaan pienet tortut
  • Ensimmäinen viesti
koiran omistajien vihaaja
en myöskään katso hyvällä koiran omistajia, jotka eivät jätöksiä putsaa.....kyllä vituttaa ja varsinkin kesällä se haju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mutta onneks on edes jotain poikkeuksia..
 
Niin ärsyttää... |O |O

Ja meillä naapurissa on vielä iso koira, jolla tulee ihan tajuttomia paskakasoja... ja se päästää sen rakkinsa ihan hiekkalaatikon viereen, nurmikolle.. jne.. On niin kivaa aina katsoa, että missä tällä kertaa voi kävellä ettei astu paskaan... :whistle:
 
eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja y:
No kohta tulee kesä ja kärpäset ja lasten hiekkalaatikolle KISSAN PASKAT. Se jos mikä haisee ja pahalle kun muksu sotkee siihen vaatteensa ja kätensä.
Kissan tai koiran jätökset: Missä milloinkin. KENESSÄ MAHTAA OLLA VIKA???
MAHTAISIKO VIKA LÖYTYÄ *USIPÄISISTÄ ELÄINTEN OMISTAJISTA, JOTKA ANTAVAT KISSOJENSA KULKEA VAPAANA JA JOTKA EIVÄT KERÄÄ KOIRIENSA LÄJIÄ!!!!!
Eläintenkin luonnollisesti tarvitsee tehdä tarpeensa.

Minua itseäni *ituttaa aivan suunnattomasti koirien omistajat, jotka eivät kerää koiriensa läjiä. Vaunulenkeillä on kiva tillistellä koko ajan eteenpäin, kun pitää tähystellä keskelläkin jalkakäytäviä olevia *askoja. Ja kaiken lisäksi ihmiset jättävät koiriensa *askat toisten omakotitalojen lähes pihalle.

KAIKILLE KOIRIEN OMISTAJILLE VAIN TERVEISET, ETTÄ MENKÄÄ ITSEENNE JA MIETTIKÄÄ MIHIN KOIRIENNE LÄJÄT JÄTÄTTE!!!!
 
stoori harmaana
ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
 
eläinten ystävä
Yhden ihmisen vinkuminen kunnan suuntaan ei paljoa paina. Vaaditaan vähän enemmän.
Koiran hankkijat voisivat miettiä etukäteen ovatko valmiita keräämään läjät ja kantamaan lenkin ajan tarvittaessa mukana tai omakotitaloissa asuvat paskattakoon pihoillensa koiransa sitten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:
Yhden ihmisen vinkuminen kunnan suuntaan ei paljoa paina. Vaaditaan vähän enemmän.
Koiran hankkijat voisivat miettiä etukäteen ovatko valmiita keräämään läjät ja kantamaan lenkin ajan tarvittaessa mukana tai omakotitaloissa asuvat paskattakoon pihoillensa koiransa sitten.
Niin, koska ne maatuvat niin hyvin, niin miksi ihmeessä lähteä kävelyttämään sitä piskiä naapurin postilaatikolle asti, miksei päästää vaan takapihalle?
 
stoori harmaana
kuten sanoin, nii kerään kyllä koirani paskat. MUTTA kyrsii vaan kantaa sitä pussia koko lenkki mukana.
No johan tässä on monta vinkujaa roskapönttöjen puolesta??
 
eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:
Yhden ihmisen vinkuminen kunnan suuntaan ei paljoa paina. Vaaditaan vähän enemmän.
Koiran hankkijat voisivat miettiä etukäteen ovatko valmiita keräämään läjät ja kantamaan lenkin ajan tarvittaessa mukana tai omakotitaloissa asuvat paskattakoon pihoillensa koiransa sitten.
Niin, koska ne maatuvat niin hyvin, niin miksi ihmeessä lähteä kävelyttämään sitä piskiä naapurin postilaatikolle asti, miksei päästää vaan takapihalle?
Kylläpä itse keräisin pihaltani koirani paskat, jos koiran omistaisin. Vaikka kyllähän ne sinne pihalle maatuvat...Tietenkin jos ei käytä pihaansa niin mitä väliä mitä siellä on. Mutta jos pihallakin likkuu aktiivisesti niin kiva sitten astua tuon tuostakin kasaan, jotka jättänyt sinne. Saatiko sitten lapset. Onpa lasten mukava laikkiä paskan keskellä. Hei haloo!

Entäs sitten jalkakäytävillä olevat paskat. Mitenkäs siihen maatuu? Yleensä taitaa päätyä jonkun kengän pohjaan ennemmin tai vaunun renkaaseen...
 
vieras
Mua ihmetyttää kun koirat paskantaa melkein keskelle tietä!Tai ainakin hyvin lähelle.Jääköhän omistajat juttelemaan jonkun kans ja koira vääntää tortut samalla?
Jos näkee että koiran on p hätä,eikö koiraa saa vedettyä sivuun?Itse kyllä vien pikkasen kauemmaksi tiestä.Mutta ei tuo koira kyllä tekisikään tielle.Aina menee ojaan tai kauaksi tuen reunasta.
 
eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
kuten sanoin, nii kerään kyllä koirani paskat. MUTTA kyrsii vaan kantaa sitä pussia koko lenkki mukana.
No johan tässä on monta vinkujaa roskapönttöjen puolesta??
Paljonhan se täällä hyödyttää vinkua roskapöntöistä. Nimilistaa sitten vaan kuntaan päin...
Kunnioitan suuresti koiran omistajia, jotka ajattelevat muitakin ihmisiä ja keräävät koiriensa läjät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
 
eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ihmetyttää kun koirat paskantaa melkein keskelle tietä!Tai ainakin hyvin lähelle.Jääköhän omistajat juttelemaan jonkun kans ja koira vääntää tortut samalla?
Jos näkee että koiran on p hätä,eikö koiraa saa vedettyä sivuun?Itse kyllä vien pikkasen kauemmaksi tiestä.Mutta ei tuo koira kyllä tekisikään tielle.Aina menee ojaan tai kauaksi tuen reunasta.
Samaa oon kans miettiny. Toinen mikä ei mee jakeluun niin omistaja katsoo vieressä kun koira vääntää paskat jonkun omakotitalon pihan pensasaitaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eläinten ystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
kuten sanoin, nii kerään kyllä koirani paskat. MUTTA kyrsii vaan kantaa sitä pussia koko lenkki mukana.
No johan tässä on monta vinkujaa roskapönttöjen puolesta??
Paljonhan se täällä hyödyttää vinkua roskapöntöistä. Nimilistaa sitten vaan kuntaan päin...
Kunnioitan suuresti koiran omistajia, jotka ajattelevat muitakin ihmisiä ja keräävät koiriensa läjät.
No miksi tästä sitte täällä keskustellaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Justiinsa.
Minäpä tein niin, että muutaman ison kasan tosta pihan edestä tien reunalta viskoin lapiolla siihen mistä nää koiranpaskattajatkin kävelee, niin johan sain kunnon naurut kun eräskin vasikan kokosen koiransa paskattaja manas niitä paskoja omien kenkiensä pohjassa.. :LOL:
 
joo
Mua ärsyttää myös tiellä olevat paskat. Tiensuussa yks paskattaa jatkuvasti sitä hemmetin lamppuharjaansa...

Omat koirat käy 1,5m tiestä ojassa paskalla ja en tod lähde sinne rämäpimään puolen metrin hankee tai metrin heinähässäkän keskelle..

 
stoori harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
 
eläinten ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niinkauan, kun tienvarret on levällään kaikkea maatumatonta "paskaa", niin koiran tortut jää sinne kaveriksi.
Koiran kakkan saa sentään pesemällä pois....
Saa pesemällä pois joo, mutta entäpä jos et huomaa astunees paskaa ja talsit sisälle niin sittenpä saa ruveta samalla pesemään eteisen mattoakin.
Kyllähän sitä maatumatontakin löytyy tienvarsista, jota en myöskään hyväksy, mutta ei se tartu kenkiinkään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
No keräät keräät.
Mutta se ei silti velvota kuntaa kustantaan niitä roskiksia.
 
Siis ilmeisesti kaikki koirattomat astuu niihin läjiin ja kaikki koiralliset ei astu :xmas:
Enemmän mun ärsyttää kun katsoo koulusta tulevia jotka hakee kaupasta karkkia ja KAIKKI roskat kylvetään tasan just siihen mihin sattuu huvittamaan, vaikka roskiksia on joka toisessa tolpassa...
 
stoori harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoori harmaana:
ja näitä keskusteluja ku aloitatte, nii laittakaas samalla kuntaan aloitetta, että olis kiva saada roskapönttöjä, ettei niitä paskoja tarvi koko saatanan lenkkiä kantaa mukana!
Eli kerään kyllä sonnat, mut v.tuttaa niitä kantaa koko matka mukana..
Samalla niihin roskiksiin sit ehkä eksyis muitaki kulkijoiden roskia!
No mä oon kuullut noinkin perusteltavan niitten paskojen jättämistä tienvarteen...
Mutta hitto soikoon, ite oot koiran itelles ottanu!! Ei se mikään kunta oo "velvollinen2 järjestään sulle niitä kakkaroskiksia... Jos ei sitä luffee voi opettaa rykistään sinne kotopihalle, niin sit pittää vaan se pussi jaksaa kantaa kotoroskikseen asti.
Jäiköhän sulla joku kohta lukematta??
Minä kyllä KERÄÄN PASKAT!
Mutta onhan tuolla tienpientareet täynnä muutaki ku koiran paskaa, nii ei yksistään MUN takia niitä roskiksia tarttis laittaa. Ja kuinkahan paljon niillä ihmisillä vituttaa siivota keväällä niitä roskia JA paskoja??
No keräät keräät.
Mutta se ei silti velvota kuntaa kustantaan niitä roskiksia.
no ei
 

Yhteistyössä