Ärsyttää ku kampaaja kynii aina liikaa :(

  • Viestiketjun aloittaja ei enää kasaria kiitos
  • Ensimmäinen viesti
ei enää kasaria kiitos
Kävin reilu kuukausi sitte leikkauttamassa hiukset. Olin kasvattanu niitä helmikuusta asti ja mittaa oli yli hartioiden. Halusin mallia ja kevennystä ja sain tosiaan joo. Vieläkin lyhimmät päälliosan hiukset on just ja just korvan yläreunaan, sit takaa yli hartioiden. Kammottava kasaritukka, ei sovi mulle yhtään, varsinkaan ku nyt mun päällihiukset vetää laineille! Mitä mä teen tälle? En kestä katella enää. Pidänki melkein aina pipoa tai sit kotona hirtän tän pinneillä kiinni. Auki ollessaan tää kampaus pidentää mun päätä entisestään. Yök.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää kasaria kiitos:
Kävin reilu kuukausi sitte leikkauttamassa hiukset. Olin kasvattanu niitä helmikuusta asti ja mittaa oli yli hartioiden. Halusin mallia ja kevennystä ja sain tosiaan joo. Vieläkin lyhimmät päälliosan hiukset on just ja just korvan yläreunaan, sit takaa yli hartioiden. Kammottava kasaritukka, ei sovi mulle yhtään, varsinkaan ku nyt mun päällihiukset vetää laineille! Mitä mä teen tälle? En kestä katella enää. Pidänki melkein aina pipoa tai sit kotona hirtän tän pinneillä kiinni. Auki ollessaan tää kampaus pidentää mun päätä entisestään. Yök.
Mulle tehtiin viimeksi sama ja yli ½ vuotta kasvatin näitä päällimmäisiä hiuksia. Tänään kampaaja ja jännittää hemmetisti. Toivottavasti ei taas mee päin peetä.

Muuton jälkeen on taas hyvä kampaaja hakusessa. Ja mä ainakin sanoin, mitä haluan ja tulos oli tuo kasaritukka eli alimmat roikkuu sellaisena ohuena hiirenhäntänä ja liikaa pätkitty päältä niin, että ne päälimmäiset jää sellaseksi "palloksi" :( Sanoin silloin kampaajalle nimenomaan tuosta, ettei saa leikata liian lyhyeksi, kun ne sitten kohoaa liikaa.

Pitäkää peukkuja, että nyt menee paremmin!
 
vieras
Ehdotan näyttämään kuvaa mallista! Sillloin kampaaja ainakin näkee mitä haluat. Eriasia on se osaako kampaaja sitten leikata sellaista malllia...
Terv. kampaaja ittekin
 

Yhteistyössä