Mun mielestä se on hätävarjelun liioittelua ettei koiran anneta yhtään haistaa viikon ikäistä vauvaa. Nih.
Mikäs konflikti siitä syntyy jos koira vähän haistaa vaikka vauvan jalkaa? Onko se sit parempi että koira ihmettelee ja saattaa alkaa haukkumaankin kun selvästi vauva kiinnostaa eikä anneta ollenkaan yhtään mitenkään tutustua?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Mun mielestä se on typerää ja hakemalla haetaan konfliktia vauvan ja koiran välille.
Öööh, ymmärsitkö mitä kirjoitin?Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Mikäs konflikti siitä syntyy jos koira vähän haistaa vaikka vauvan jalkaa? Onko se sit parempi että koira ihmettelee ja saattaa alkaa haukkumaankin kun selvästi vauva kiinnostaa eikä anneta ollenkaan yhtään mitenkään tutustua?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Mun mielestä se on typerää ja hakemalla haetaan konfliktia vauvan ja koiran välille.
Ilmeisesti en?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Öööh, ymmärsitkö mitä kirjoitin?Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Mikäs konflikti siitä syntyy jos koira vähän haistaa vaikka vauvan jalkaa? Onko se sit parempi että koira ihmettelee ja saattaa alkaa haukkumaankin kun selvästi vauva kiinnostaa eikä anneta ollenkaan yhtään mitenkään tutustua?Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Mun mielestä se on typerää ja hakemalla haetaan konfliktia vauvan ja koiran välille.
No eihän nyt vieraita koiria tarvi päästää vauvaa haistelemaan, käsitin että tässä oli kyse samaa taloutta elävästä lemmikistä. Kyllä meilläkin vauvat esiteltiin heti koiralle ja koira sai haistella sylissä olevaa kääröä.Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:en iki maailmassa antais koiran tulla lähelle lastani,inhoan koiria yök ja vielä kerran yök,sori mut näin tunnen
Ai katos, en huomannu :ashamed: No joo, ymmärsin sut ensin väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Selvensin asiaa aikaisempaan viestiini. =)
Ei se mitään. Mä olen välillä todella huono kirjoittamaan niin että muutkin ymmärtää pointtini. =)Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Ai katos, en huomannu :ashamed: No joo, ymmärsin sut ensin väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Selvensin asiaa aikaisempaan viestiini. =)