Älyttömintä, mitä mies tehnyt/sanonut synnytyksessä

Ei oma mies mutta...
Mieheni veljen piti tulla lapsenvahdiksi synnytyksen ajaksi.
Mieheni soitti sitten veljelleen seitsämän aikaan että nyt olisi hyvä aika alkaa tulemaan,että pääsemme lähtemään.
Hää totesi siihen ettei ihan vielä pääse töistä lähtemään,että voisinko pidätellä yhdeksään asti :eek:
No isäntä vei minut edeltä ja tuli,veljensä päästyä töistä,perästä.
Tiukille muuten meni sillä mies ehti olla salissa vain 2 minuuttia kun aloin ponnistamaan tyttöä maailmaan ja seitsämän kun homma oli jo ohi :)
 
vieras
Kyllä ME siitä selvitään!
(kun kärsin kauheasta synnytyspelosta ja mietin sektion ja synnytyksen väliltä.)

Kyllähän me siitä si selvittiin, kun mies veteli ilokaasua ja nukahti......
 
  • Tykkää
Reactions: cc
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä ME siitä selvitään!
(kun kärsin kauheasta synnytyspelosta ja mietin sektion ja synnytyksen väliltä.)

Kyllähän me siitä si selvittiin, kun mies veteli ilokaasua ja nukahti......
Korjaus edelliseen, siis sektion ja ALATIEsynnytyksen väliltä. Onhan sektiokin kuitenkin synnytys :)

Toinen oli, että unohdit tehdä mun eväät! (siis minä miehen.. kun synnytysvalmennuksessa sanottiin, että isällä on hyvä olla eväät mukana..) Kerroin kyllä supistusten ohella miehelleni, että mitä mieltä olin hänen eväistään..
 
kolmen äiti
meijä iskä on kyllä aika rauhallisesti ottanu nuo synnytykset... toisessa synnytyksessä se sano että "oo hiljaa ku hävettää". synnytys meni ilman puudutusta jonka takia karjuin ponnistamisen aikana ku leijona.... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nallu
Mun mies oli niin intopiukkana kakkosen syntymän jälkeen, kun viimein vajaan viikon käynnistysyritysten ja sairaalassa ravaamisen jälkeen syntyi, että vastasi kännykkään juuri synnytyksen jälkeen kun mua vietiin suihkuun. Mulla alkoi taju mennä siellä ja jouduttiin huutamaan sitä avuksi, mutta ei se tajunnut mitään kun oli puhelimessakin ihan muissa maailmoissa. Niin minä sitten tajunnan rajalla huudan että PUHELIN POIS JA APUUN. Lopulta laittoi puhelimen pois muttei painanut kiinni yhteyttä, hetken toisessapäässä ihmeteltiin että mitä siellä tapahtuu...
 
Keskimmäistä mentiin "tekemään" ja mua alettiin samantien valmistella leikkaussaliin hirveellä kiireellä. (oli sovittu sektio ja synnytys käynnistyikin ja oli jo hyvässä vauhdissa) Mies pyöri siinä orpona, ja tuumas sitten kun mua lähdettiin kärräämään saliin, et "Mä tästä taidankin sitte joutaa jo, jäi se autokin sakkopaikalle.".. Ehti juuri salin viereiseen huoneeseen kun tyttö tuotiin syliin!

Kuopusta tehdessä taas tuumasi kätilölle, et "On se vaan tuo pyöreä pää helppo synnyttää!" Joopa joo... :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Nallu
Freija
Mulla tuli mieleen ku Frendeissä Rachel oli synnyttämässä ja se puristi kovasti Rossin kättä ja Ross sanoi "et uskokaan kuin kipeältä tämä tuntuu!" :D Nauran aina ihan pöljänä niille Rachelin ja lääkärin ilmeille..
 
harmaana
muutaman pileerin unohduksen takia meille syntyi maailman ihanin pieni poika. Mies sitten toteaa kesken järkyttävän supistuksen kun meinas taju lähteä että "olisiko kannattanut syödä niitä pillereitä!" =0 eipä ois tullut e-pillerit mieleen siinä vaiheessa..ääliö putkiaivo..
 
Turbulenssi
Se on aika kauheaa olla vieressä kun toiseen sattuu. Ei yhtä kauheaa kuin se sattuminen, mutta kyllä tilanne saa miehille hien otsalle. Kummakos jos tulee jotain outoa möläytettyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jaska-
"wilma"
mun ukko ei kyllä tainnut mitään sen kummempia möläytellä,mutta jossain vaiheessa alkoi kannustus menemään liian innokkaaksi että sai kyllä kiitokseksi vihaisen "turpa umpeen" rääkäisyn :)
 
cc
Jostain syystä kauheet sympatiat näitä möläytteleviä isukkeja kohtaan :D
onhan se tilanne kamala miehelle, oma rakas nainen on tuskissa eikä mitään voi tehdä. Eihän semmonen oo miehen psyykkeelle helppoa! Tai joillekin se on: jotain mystistä, mistä ei ole hajuakaan, tapahtuu ja lopussa on vauva..

Raasut ihan sekasin/pihalla.. :)
 
cc
Tosin miehen siskon mies tokaisi omalle miehelleni jälkikäteen että ei sitten kannata katsoa sinne sen jälkeen. se on ku "hain raatelema", menee halut.. Oli jotenkin hieman epäkorrektia.. Varsinkin kun minä ja miehen sisko oltiin siinä paikalla!
 
"mmm"
makasin haarat auki kätilön parsittavana,niin jostain syystä mies lähti siitä mun viereltä kulkemaan kätilön selän taakse(vessaan?),eli siihen näyttämölle,niin kätilö tokas että "kyllä se on kuule parempi että pysyt ihan vaan sen pään puolella" :D huolehti vissiin meidän tulevasta seksielämästä,ettei pala verkkokalvolle mitään liian rajua ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Jaska- ja cc

Yhteistyössä