J
"jaana"
Vieras
Lapseni on vilkas ja eloisa,temperamenttinen,jo ihan sylivauvasta. Syntyi yliaikasisena keskosena,oli 3pv happikaapissa hapenpuutteen vuoksi. korvatulehduskierre kesti 9kk jonka jälkeen korvat putkitettiin,nyt terve. puheenymmärtäminen on huonoa koska mielestäni jatkuva tulehdus korvassa oli vaikeuttanut puheen ymmärtämistä. muuten kehittynyt ja on mielestäni normaali lapsi. Hoidossa olivat sitten minun tietämättäni tehneet jonkin Kettu-testin ja erityislto on seurannut lastani leikeissä parikin kertaa kuulemma,nämä asiat tulivat esille kehityskeskustelussa. Siis eikös minulle äitinä pitäisi näistä asioista kertoa Ennen kuin mitään testejä tehdään?! Eivätkö he tarvitse mitään lupaa tällaiseen toimintaan? Lapseni on viihtynyt hoidossa erinomaisesti ja nämä 2v jotka on hoidossa ollut olen minäkin ollut tyytyväinen... Lisäksi hoitaja ehdotti että ottaisin yhteyttä perheneuvolaan että jaksan lastani hoitaa... Siis menin ihan sanattomaksi,olin järkyttynyt... Minä en näe mitään isoa ongelmaa lapsen käytöksesä ja kehityksessä.. Auttakaa,miten otan tämän asian esille maanantaina uudelleen..