Älykkyysosamääränne

  • Viestiketjun aloittaja 124
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Oon tehnyt joskus testin. Juuri tuon samaisen. Silloin toki lapsi sylissä häiritsemässä ja kauhee mekkala. Tulos oli 134 tai jotaa....mutta epäilen vähän koko testii.
 
124
Napsauta oikealla sijaitsevassa laatikossa olevaa linkkiä, niin pääset testaamaan älykkyytesi.

Tossa kakkoselle vähän ohjetta, tosin jos ei osaa lukea ohjeita sivuilla ei kande vavautua tekeen testiäkään :D
 
126
Tässä taitaakin olla Tieteen kuvalehdellä oma lehmä ojassa. Kun se kertoo että olet älykkäämpi kuin jopa 95 % muusta väestä, niin ehkä tilauksia tehdään enempi, koska tottahan älykkään pitää lukea tieteen kuvalehteä. :)
 
huulu
138, jei...Tässä pökkyrässä, viimeset vuodet ollut vaan kotona muksujen kans enkä joutunut ees rassaan aivoja. Alkaa kaivata jo töihin takas, aivopähkinähaasteisiin.
 
jennu
140... Mä tahdon töihin takas. Oon hyvin matemaattinen ihminen (muisti heikkoutena) ja tehnyt aivoja rassaavaa työtä. Nää testit aina muistuttaa kuinka kiva noita soluja tuolla kaalissa on "pistää hommiin". Ei siinä, lasten kanssa haluan vielä kotona olla, mutta ei nää arkirutiinit sitä aluetta päässä koettele. Lähinnä sitä aluetta joka kysyy pitkää pinnaa ja rutiinien jaksamista.
 

Yhteistyössä