no meillä oli asumusero päällä ja oli kyllä eka tilanteena että ei palata koskaan yhteen joten kumpikin sitten haki seuraa jostain muualta,mutta mutta sitten päätettiinkin yrittää uudestaan..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei kai asumusero sitä tarkoita, että saa olla muiden kanssa? En mä haluais takas semmosta miestä.
piditkö lapsen`?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Meillä kävi niin päin, että minä tulin paksuksi asumuseron aikana, ja sit palattiin yhteen miehen kans
Mut en tiiä miten olis käyny jos tilanne olis ollut toisinpäin, vaikea sanoa :|
Joo, nyt tuo meidän poika on tänään tasan 6kk.Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:piditkö lapsen`?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Meillä kävi niin päin, että minä tulin paksuksi asumuseron aikana, ja sit palattiin yhteen miehen kans
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei kai asumusero sitä tarkoita, että saa olla muiden kanssa? En mä haluais takas semmosta miestä.
No meillä molemmilla oli yhdet säädöt asumuseron aikanaAlkuperäinen kirjoittaja ilomymmeli:Mites oot ite ajatellut? Onko vaarana että näin todella käy vai pelkkää ajattelua? Oliko itselläsi muita kumppaneita eron aikana?
no juu kamalalta kuulostaa. Mutta tuskin se lapsi kuitenkaan se syyllinen on tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oltiin asumiseron aikana muiden kans.ny takas yhdessä. olis aivan kamalaa jos miehen "hoito" nyt soittas ja sanois oottavansa lasta. vaatisin(joo,minä vaatisin) dna-testiä ja varmaan toivoisin myös ettei lasta tunnustettaisi miehen lapseksi,jos kuitenkin olisi pakko tunniustaa asettaisin ehdon meidän yhdessä ololle-ei tapaa lasta. voi kuulostaa kamalalle mut en vois elää niin että mies tapaisi lehtolastaan.
Tulitko "hoidollesi" siis raskaaksi?Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:No meillä molemmilla oli yhdet säädöt asumuseron aikana, mies sanoo että hän on käyttänyt ehkäisyä eikä riskiä ole mutta alkoi mietityttää koska itsehän pamahdin paksuksi asumuseron aikana ja tein abortin :ashamed: mutta mies kyllä tietää siitäAlkuperäinen kirjoittaja ilomymmeli:Mites oot ite ajatellut? Onko vaarana että näin todella käy vai pelkkää ajattelua? Oliko itselläsi muita kumppaneita eron aikana?
nyt teen taas itestäni ihan pellen näillä mun elämän pyörteillä,mutta kai se on jonnekkin pakko purkaa :ashamed: :'(
siks mietityttää koska omalla kohdalla mä pystyin tekee itse sen päätöksen,mutta jos miehelle tulis tää tilanne niin se ei pystyis mitenkään vaikuttaa sen naisen päätökseen jos se pitäiski sen lapsen...
mutta jooh ehkä vaan turhaan taas mietin näitä asioita
Ja hän ei siis ole miehesi(biologisesti) ?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Joo, nyt tuo meidän poika on tänään tasan 6kk.Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:piditkö lapsen`?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Meillä kävi niin päin, että minä tulin paksuksi asumuseron aikana, ja sit palattiin yhteen miehen kans
no hoito mikä hoito,mitä sitä kaunistelemaanAlkuperäinen kirjoittaja ösdjföljsdf:Käsittämättömän halventavaa käyttää sanaa hoito. Ei mulla muuta.
No mikä muu sellainen sitten on nimeltään? Ja laitoin sen lainausmerkkeihin... On taas pipot kireällä.Alkuperäinen kirjoittaja ösdjföljsdf:Käsittämättömän halventavaa käyttää sanaa hoito. Ei mulla muuta.
oisko SÄÄTÖ parempi??Alkuperäinen kirjoittaja ösdjföljsdf:Käsittämättömän halventavaa käyttää sanaa hoito. Ei mulla muuta.