Ällötysaihe

• Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei kai asumusero sitä tarkoita, että saa olla muiden kanssa? :eek: En mä haluais takas semmosta miestä.
no jos asutaan sovitusti erillään ja mielessä on eroaikeet niin miksei sais olla? eihän kukaan näe palloon että hups kuukauden päästä käydäänki keskustelu joka johtaa yhteen takasin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
tää on elämää ja tää ei tästä miksikään muutu! Mä en ala häpeilemään asioitani ja piste! musta abortti ei ole salaisuus ainakaan mun kohdalla!
Jos joku tunnistaa ja haluaa katsoa kieroon antaa palaa vaan :) ainakin se sitten tietää että meidän perheessä on elämää eletty oikein täysillä :whistle:

Niin ja mitä toi abortti nyt sitten liittyy mun mieheen ja puolituttuihin?
En mä tarkoittanutkaan, että aborttia pitäisi hävetä tai että kaikki katsoisivat kieroon. Mutta kun meitä on niin kurjan moneen lähtöön :(

Ja mitä tuohon viimeiseen kysymykseesi tulee, niin kyllä ainakin meillä mun asiani ovat myös mieheni asioita ja mieheni asiat mun asioitani.

Mutta todellakaan en mitään pahaa tarkoittanut! Hienoa, että olette ongelmien jälkeen palanneet yhteen (mä en taustoista mitään tiedä, tästä vasta luin, että olette erossa olleet). Mitä galleriasta muistan, niin teidän poikanne on hurjan suloinen!

rouva H
Miten joku ylipäätään voi tehdä abortin, oli lapsi kenen tahansa, tai VAATIA TOISTA TEKEMÄÄN (?)? Onneks jokainen nainen saa sen itse päättää, eikä tarvi kysellä lupaa lapsen isältä, tai hänen vaimoltaan/tyttöystävältään... (Eikä kellään oo oikeutta sanoo miehelleen,ettei hän saa tavata lapsiaan!)

Ja mitä tohon alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin jos mä joskus päätyisin asumuseroon,niin kyl se ois lopullista,enkä ottais miestä takas.. ..mun mielest ollaan yhes (ja asutaan yhes) tai sit ei. Ei mitään on-off avioliittoa! Kun on lapsia, pitää ajatella niitä. Lapset tarvii pysyyvyyttä ja tasapainoa, ei oikuttelevia vanhempia!!

Ja mitä noihin äitipuoli-juttuihin tulee, niin itse JOS eroisin joskus (tai mieheni kuolis nuorena),niin en ikinä alkais seurustelemaan miehen kans,jolla olis jo lapsia, enkä haluis lapsa enää toisen miehen kans. Ei velipuolia, siskopuolia, äitipuolia eikä isäpuolia! Itelläni on vuotta nuorempi velipuoli (sama isä) eikä hän haluu pitää mitään yhteyttä,vaikka mä olisin valmis tutustuun.. ..hänelle oli liikaa,ku sai tietää minusta ollessaan jo 22v. Mä oon tiennyt hänestä koko elämäni ajan.. ..mun äiti on kertonut jo kun olin pieni..

joo tota
Ei ole meidän tapaista, että otettaisiin asumusero, se olisi sitten lopullinen ero sitä myöten. Jos jostain syystä kuitenkin eron jälkeen palattaisiin takaisin yhteen, minkä minä sille voisin jos mies olisi jonkun paksuksi pamauttanut eromme aikana. Ihmettelisin kyllä miksi ei olisi käyttänyt kondomia.

Vieras lapsi tekisi kyllä tilanteesta aika mutkikkaan. Ei kai siinä muu auttaisi kun ryhtyä viikonloppuäidiksi sille lapselle, toki mies saisi omaansa yhteyttä pitää.

Mutta jos jollakulla asumusero tarkoittaa vain miettimistaukoa ja on tarkoitus, että sen aikaa ollaan uskollisia toiselle osapuolelle, tilanne on eri. Edellyttäen sitä, että molemminpuolisesti on sovittu uskollisuudesta, mutta se on vähän outo lähtökohta. Erotaan, mutta silti ei saa etsiä itselleen uutta onnea??

hhm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
oltiin asumiseron aikana muiden kans.ny takas yhdessä. olis aivan kamalaa jos miehen "hoito" nyt soittas ja sanois oottavansa lasta. vaatisin(joo,minä vaatisin) dna-testiä ja varmaan toivoisin myös ettei lasta tunnustettaisi miehen lapseksi,jos kuitenkin olisi pakko tunniustaa asettaisin ehdon meidän yhdessä ololle-ei tapaa lasta. voi kuulostaa kamalalle mut en vois elää niin että mies tapaisi lehtolastaan.
no juu kamalalta kuulostaa. Mutta tuskin se lapsi kuitenkaan se syyllinen on tilanteeseen.
ei oliskaan,mut mä en vaan pystyis näkee sitä vaikka kuinka syytön olisi.en kyllä ihan heti miestäkään,sais painella jonnekin muualle silmistä joksikin aikaa. ei voi mitään.
mäkään en osais/haluais nähdä lasta joka on mun miehen ja toisen naisen,koko ajatus kuvottaa :ashamed:
Miksi ihmeessä mietit tuollaisia? Yritä nyt vaan olla onnellinen ja puhaltaa miehesi kanssa yhteen hiileen. :hug:

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
oltiin asumiseron aikana muiden kans.ny takas yhdessä. olis aivan kamalaa jos miehen "hoito" nyt soittas ja sanois oottavansa lasta. vaatisin(joo,minä vaatisin) dna-testiä ja varmaan toivoisin myös ettei lasta tunnustettaisi miehen lapseksi,jos kuitenkin olisi pakko tunniustaa asettaisin ehdon meidän yhdessä ololle-ei tapaa lasta. voi kuulostaa kamalalle mut en vois elää niin että mies tapaisi lehtolastaan.
no juu kamalalta kuulostaa. Mutta tuskin se lapsi kuitenkaan se syyllinen on tilanteeseen.
ei oliskaan,mut mä en vaan pystyis näkee sitä vaikka kuinka syytön olisi.en kyllä ihan heti miestäkään,sais painella jonnekin muualle silmistä joksikin aikaa. ei voi mitään.
mäkään en osais/haluais nähdä lasta joka on mun miehen ja toisen naisen,koko ajatus kuvottaa :ashamed:
Miksi ihmeessä mietit tuollaisia? Yritä nyt vaan olla onnellinen ja puhaltaa miehesi kanssa yhteen hiileen. :hug:
Tosta on aikaa kun mä mietin tollaisia,unohdettuja juttuja...Miksiköhän tää nosettiin ylös :whistle:

hhm
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Tosta on aikaa kun mä mietin tollaisia,unohdettuja juttuja...Miksiköhän tää nosettiin ylös :whistle:
Katos, niinpä onkin. En huomannut katsoa päivämääriä. :ashamed:
Hyvä ettei ollut tämän päivän aloitus. =)

Yhteistyössä