Ällöttävää ku puuma vikittelee varattua

  • Viestiketjun aloittaja ärri
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22644349]:D :D Kuuden lapsen leskiäiti! Siinä sitä olis anopin reaktio ollut näkemisen arvoinen kun poika tuo miniän taloon. :D Sain hyvät naurut, kiitos.[/QUOTE]

Mainittakoon nyt vielä anopin kunniaksi että ihan alkuaikojen jälkeen hän on ollut kaikin puolin ihanneanoppi. Pidän hänestä vallan valtavasti ja niin pitää muukin perhe.
:)
 
:P
Hih. Tuota pitäis kysyä anopilta.
Kyllä se hänelle oli vaikea paikka aikoinaan kun ainokainen poika otti itseään 16 vuotta vanhemman kuuden lapsen leskiäidin. Enkä kyllä syytä tai moiti häntä siitä ollenkaan. Minulla on aivan ihana anoppi, mutta hän eli pitkään hyvin konventionaalista elämää ja on mielestäni täysin ymmärretävää että aiavn uudenlaiseen perheeseen sopuetuminen vei aikansa.

Minun vanhempani ja sisarukseni eivät reagoineet ikäeroomme oikein mitenkään.
Lapsista vanhimmat taisivat aikoinaan vähän ärtyä minuun siitä kun emmin niin pitkään ja "kehittelin jotain ihme ikäero-ongelmaa, jota ei ole oikeasti muualla kuin omassa päässäni."
(Aika suora lainaus esikon puuskahduksesta vuodelta 2003.) ;)
Ihailtavaa sun vanhimpien lapsien suhtautuminen asiaan :) Jos mun äiti seurustelis yhtäkkiä mun ikäisen miehen kanssa, ni en kyllä tiedä, miten reagoisin... alkuun ainakin suu loksahtais aika auki varmaan :D
 
"vieras"
Mainittakoon nyt vielä anopin kunniaksi että ihan alkuaikojen jälkeen hän on ollut kaikin puolin ihanneanoppi. Pidän hänestä vallan valtavasti ja niin pitää muukin perhe.
:)
Muistuu mieleen miten serkkupoika seurusteli vanhemman eronneen lapsellisen kanssa ja setäni repi pelihousunsa ihan totaalisesti. Välit menivät poikki vuosiksi. Koko suku puhui tilanteesta. Tosin asiassa puhuttiin myös paljon rahasta.
 
Ihailtavaa sun vanhimpien lapsien suhtautuminen asiaan :) Jos mun äiti seurustelis yhtäkkiä mun ikäisen miehen kanssa, ni en kyllä tiedä, miten reagoisin... alkuun ainakin suu loksahtais aika auki varmaan :D
Tuo varmaan aika paljon kiinni siitä millainen perhe muuten on.
Luulen, että lapseni eivät ole koskaan pitäneet minua valinnoissani kovin konventionaalisena. Itse asiassa ehkä juuri siksi, se että emmin oli heille "pettymys".
:)
 
[QUOTE="vieras";22644433]Muistuu mieleen miten serkkupoika seurusteli vanhemman eronneen lapsellisen kanssa ja setäni repi pelihousunsa ihan totaalisesti. Välit menivät poikki vuosiksi. Koko suku puhui tilanteesta. Tosin asiassa puhuttiin myös paljon rahasta.[/QUOTE]

Noh apen kanssa minulla ei ollut alkuaikoinakaan ongelmaa.
Tosin meillä ei ole ollut rahajuttuja jotka olisivat sotkeneet. Alkuvuosina tienasin selvästi miestä enemmän. Nyt alkaa olla kiikunkaakun kummalla kulloinkin kuukausitulot isommat.
 
apppp
[QUOTE="Minni";22644476]Apua,olenko se minä?En todellakaan tiennyt että on varattu![/QUOTE]

Hän tietää että on varattu.Hän on myös tehnyt selväksi mutta nainen ei tajua.
 
apppp
[QUOTE="-p-";22644556]niin, se sun mies ei varmaan osaa myöskään sanoa itse ei...voi jösses![/QUOTE]

On tehnyt selväksi että ei kiinnosta.Hyvinkin selväksi.Mies näytti minulle ne viestit.
Mutta nainen jatkaa vaan.
 
Olin viime viikonloppuna pitkästä aikaa baarissa, ja siinä joratessa joku parikymppinen poika tuli ihan koko ajan iholle, ja oli persiissä kii. Se on siis muotia nykyään, enpä tajunnu... se varmaan luuli mua nelikymppiseks :D.
 

Yhteistyössä