Ällömiesten Top 5

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371944:
Kyllä ulkonäkökin tekojen myötä muuttuu vastenmieliseksi. Esim. juuri Timo T. A. joka on varsin normaalin näköinen heebo, mutta ... :| you know.
Teot vaikuttaa, mutta mikään yksittäinen teko ei sitä vielä tee. Olet varmasti törmännyt henkilöihin, joista ainakin sanotaan, jos et itse ajattele, että "ei kyllä ikinä uskoisi että noin hurmaava ihminen on tehnyt sitä ja sitä". Jotkut osaa olla karismaattisia vaikka tekevät typeryyksiäkin. Ei Harrison Ford muuttunut yhtään ällöksi vaikka vaimonsa jätti ja seurusteli Luun-Calistaja Flockheartin kanssa. Toki pieni juttu, mutta en nyt yhtäkkiä keksi parempia esimerkkejä kovin tunnetuista ihmisistä.

Jotkut taas ovat limaisia ytimeen asti ja kun he tekevät jotain niin kommentti on yleensä "no en ihmettele". ;)

Teot vaikuttaa, mutta mikään yksittäinen teko ei sitä vielä tee. Olet varmasti törmännyt henkilöihin, joista ainakin sanotaan, jos et itse ajattele, että "ei kyllä ikinä uskoisi että noin hurmaava ihminen on tehnyt sitä ja sitä". Jotkut osaa olla karismaattisia vaikka tekevät typeryyksiäkin. Ei Harrison Ford muuttunut yhtään ällöksi vaikka vaimonsa jätti ja seurusteli Luun-Calistaja Flockheartin kanssa. Toki pieni juttu, mutta en nyt yhtäkkiä keksi parempia esimerkkejä kovin tunnetuista ihmisistä.

Jotkut taas ovat limaisia ytimeen asti ja kun he tekevät jotain niin kommentti on yleensä "no en ihmettele". ;)
Ei yksittäinen teko tosiaan, ellei se sitten ole vaikkapa kansanmurha tms...

Mut mitä pahaa on seurustella Flockhartin kanssa? En tajunnut. Ei se tee miehestä ällöä kenenkään silmissä, toivottavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371998:
Mut mitä pahaa on seurustella Flockhartin kanssa? En tajunnut. Ei se tee miehestä ällöä kenenkään silmissä, toivottavasti.
Eihän se seurustelu itsessään, mutta pitkäaikaisen vaimonsa jättäminen ja keski-iän kriiseily parikymmentä vuotta nuoremman näyttelijän takia on vähän, sanotaanko, ei ihailtavaa.

"mies"
Eihän se seurustelu itsessään, mutta pitkäaikaisen vaimonsa jättäminen ja keski-iän kriiseily parikymmentä vuotta nuoremman näyttelijän takia on vähän, sanotaanko, ei ihailtavaa.
Noin minäkin sen ymmärsin, ja jäinkin vähän ihmettelemään Liliin juuttumista tuohon Calista Flockhart:iin. Liekö jotain (henk.koht.) antipatioita vain, jotka sitten pääsevät pintaan ja leimaavat koko ajattelua. Naisellistako?

"vieraana"
1. Meidän naapuri
2. Meidän naapurin vaimo (okei, se on nainen, mutta se näyttää transvestiitilta, joten lasken sen mieheksi. Hassua kyllä sen mies taas näyttää myös transvestiitilta!)
3. Jussi Halla-aho
4. Häkämiehet
5. Lyly Rajala

Ihmettelin, että vaimon jättö ja keski-iän kriiseily nostetaan aiheeksi, joka tekee jostakusta miehestä ällön; kelatkaa moniko mies päätyisi tuon takia listalle. Kun sen sijaan mun mielestä (huom. huom. subjektiivisuus) tekojensa takia ällömies on esim. Breivik. Arvojensa takia ällömiehiä sitten he, ketkä minä jo etusivulla listasin.

Mun listalle ei ikumaailmassa voisi joutua siksi, että dumppaa vaimonsa. Hiukan liian kevyttä tässä maailmassa.

(Ihmettelin myös sitä, miksi Millenia koki tarpeelliseksi haukkua Flockhartin siinä sivussa.)

"tii-"
Yksi ällötys on Niclas Cage. Pilaa mielestäni elokuvan kuin elokuvan läsnäolollaan. Ällö-mielikuva syntyy tässä tapauksessa puhtaasti ulkonäöstä ja puutteellisista näyttelijänlahjoista.

Tuksun Arto.
Teuvo Hakkarainen.
Antti Kaikkonen.

Viides jää nyt uupumaan, mutta olihan täällä aikamoisia ällötyksiä jo aikasemmin mainittukin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24372439:
Ihmettelin, että vaimon jättö ja keski-iän kriiseily nostetaan aiheeksi, joka tekee jostakusta miehestä ällön; kelatkaa moniko mies päätyisi tuon takia listalle. Kun sen sijaan mun mielestä (huom. huom. subjektiivisuus) tekojensa takia ällömies on esim. Breivik. Arvojensa takia ällömiehiä sitten he, ketkä minä jo etusivulla listasin.

Mun listalle ei ikumaailmassa voisi joutua siksi, että dumppaa vaimonsa. Hiukan liian kevyttä tässä maailmassa.

(Ihmettelin myös sitä, miksi Millenia koki tarpeelliseksi haukkua Flockhartin siinä sivussa.)
Minähän sanoin, että tämä oli aika pieni juttu, mutta ensimmäinen joka tuli nyt yhtäkkiä mieleen. Ja nimenomaan Fordihan ei ole tuosta käytöksestään mitenkään kärsinyt vaan häntä fanitetaan vielä ihan kympillä. Kun taas joku toinen saattaisi saada samasta teosta paljonkin paskaa niskansa. Eikä vaimon jättäminen nuoremman takia ole ehkä sellainen juttu, joka sijoittaisi miehen ällötys top vitoseen, mutta aika monen mielestä se kuitenkin laskee kyseisen ihmisen "arvoa". Harrastat nyt tahallasi pilkunnussintaa tai väärinymmärtämistä.

Tämä ketju listaa "ällöttäviä" ihmisiä, ja näitä haukutaan täällä aika vapaasti. Jos mielestäni myös Calista Flockhart on vähän ällö ja sen vitsillä ilmaisen, niin en voi mitenkään katsoa olevani hirveän asiaton.

hyi
1.Vesa-matti Loiri-RUMA MIES vaikkakin hauska....
2.Marc Anthony
3.Harrison Ford(aina sama kulmat painaa-ilme)
4.Janne Kataja
5.ismo laitelan(salkkarit)näyttelijä-en muista nimeä.

Yhteistyössä