Ällö kysymys punktiossa olleille..( ivf )

Vähän nolo ja tyhmä kysymys, mutta onko kellään ollut punktion jälkeen ripuli? :ashamed:

Vai oonko mä saanu taas jonku noron :headwall: :headwall: Ihan turvonnut oli koko maha eilisen illan, punktion jälkeen. Ja aamusta asti on sitten ravattu vessassa :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja jane85:
itse kävin kolme viikkoa sitten lv-punktiossa..eikä minulla kyllä tainnut maha mennä sekaisin siit.. :)
Siis lapsivesipunktiossa?
Mulle tehtiin munasolujen keräys.. vähän huonosti kirjoitin.
:ashamed:

Jos ois hyperstimulaatiota, voisin ymmärtää ehkä ripulin ym. Mutta ei kyllä ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei mulla ollu maha sekasin munasolupunktion jälkeen. Mutta nythän on ihan mahatautia liikkeellä. Tai ootko vatsalla jännittäjä? Jos se meni sekasin, kun jännitys laukes?
Joo, olen kyllä mahajännittäjä. Ja on mahatautiakin liikkeellä. En vaan millään haluis uskoa, että meille tulis TAAS mahatauti. Koko alkuvuosi ollut yhtä mahatautia :x

Työpaikalla ollut noroa, mutta sekin meillä jo oli äskettäin. :/

Punktio tehtiin anestesiassa ja sain myös antibiootit ennen toimenpidettä. Josko niistä johtuis :$
 
Mulle ei tehty punktiota, mutta puregonia pistin viikon ja sitten 5000iu pregnyliä.
Join paljon ja vältin turvottavia ruokia, silti olin kuin ilmapallo, mahaa kivisti ja pierutti kolme päivää tauotta. Ruikullakin olin. Eli tokihan sen luulis voivan johtua myös kaikista lääkesotkuista? Mulle se Pegnyl selkeesti teki kaiken..
 

Yhteistyössä