Älkää vaan sanoko et se mahatauti

"vieras"
Mulla alkoi just noin. Ihmettelin päivällä kun normi kotihommat tuntui niin vaikeilta. Pyykkienkin ripustus tuntui vievän kaikki voimat. Illalla aloi pahaolo ja yöllä alkoi oksentaminen..

Juuri noin se alkaa. Ainakin alkoi meillä.

Mulla oli lauantaina väsynyt, etova olo aamusta alkuiltaan asti. Sitten alkoi laatta lentää.

Tyttö oli eilen kalpea kuin lakana, sanoi että olo on kurja, ruoka ei maistunut. Tänä aamuna alkoi kunnon vatsatauti.

Se on se perkuleen noro :kieh:

Ok, en sano mut silleen se mulla+miehellä alkoi. Pojasta en tiedä kun ei se sanallakaan valittanu tai meno hidastunu ennenkun ykskaks tuli löröt housuun. Siitä se vauhdilla sitte eteni. Mullakin parissa tunnissa puhkesi ja jouduin petiin.

Mulla oli varmaan viikon verran vaan tosi paha olo, vatsa kipeä ja turvoksissa ja ihan vetämätön olo...

Ilmeisesti se oli se liikkeellä oleva vatsatauti.. Ei niin, ihan kiva vaan etten oksentanut oikeasti kertaakaan, mutta aika härö olo kun kaikki vaan eto ja oksetti ihan kamalasti mutta "oikeita" vatsataudin oireita ei ollut. Vatsakin oli tasan yhden kerran löysällä... Mutta toisaalta en mä oikeen mitään pystynyt kunnolla syömäänkään niin ei sieltä olisi mitään oikein voinut tullakaan..

Yhteistyössä