Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627468:
Miten sulle kävi tässä tempussa? Minulla kun tosiaan vastaava neronleimaus (josta kirjoitinkin) mursi ranteen oiken napakasti.
Minulla myös ranne murtunut jäätelön kanssa pyöräillessä! Jätski oli takajarrun puolella, joten jarrutin alamäessa vahingossa liian napakasti etujarrulla ja sen kyllä tietää mitä siitä tapahtuu. Nostin kyllä ilmalennon aikana jäätelön ilmaan, sille ei käynyt kuinkaan vaan sen pystyi vielä syömään.
 
Jos laitat pakastepitsan uuniin paistumaan, älä poistu sohvalle katsomaan elokuvaa.

Jos pistät paperiin merkin nuppineulalla, älä tue paperia sormella toiselta puolelta.

Jos laitat kattilaan fairyvettä liottaaksi, niin älä siirrä kattilaa tiskikoneseen huuhtelematta välillä huolella...

Älä laske muovilautasta hellan levylle, jos levy on vielä kuuma.

Niin, ja älä hommaa langatonta hiirtä jos talossa on taapero joka tykkää kuskailla tavaraa paikasta toiseen... :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: JuiceFani
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;26627827:
Minulla myös ranne murtunut jäätelön kanssa pyöräillessä! Jätski oli takajarrun puolella, joten jarrutin alamäessa vahingossa liian napakasti etujarrulla ja sen kyllä tietää mitä siitä tapahtuu. Nostin kyllä ilmalennon aikana jäätelön ilmaan, sille ei käynyt kuinkaan vaan sen pystyi vielä syömään.
Hienoa toimintaa! :flower:
 
Sätkyt
Älä imuroi kylppärin lattiaa jos se on "vaan ihan pikkusen kostea"...

Mie oon kans paukauttanut oven kiinni pää oven raossa. Rähjäsin jotain lapsille, vastapäisen kerrostalon partsilla oli porukkaa tupakalla ja minä vetäsin oven kiinni pää oven välissä. Hä-vet-ti. Ja sattui.

Laita rinta imetyspaidan sisään ennen kuin lähdet vaunuttelemaan vauvan kanssa. (imetysliivi sentään oli kiinni)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;26627957:
Juu, ei mennyt kato hyvä jäätelö hukkaan. En kyllä suosittele kenenkään tekevän näinkään, lääkäri sanoi että tuskin olisi ranne murtunut jos olisin ottanut kahdella kädellä vastaan.
Ruutiukko priorisoi toisin. :D
Ja minulla ei edes ollut jätskiä kädessä. :ashamed:
 
Sätkyt
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;26627967:
Nyt on pakko kysyä että mitä kävi? Monta kerta meinannut sortua tuohon itse...
Antoi pieniä napsuja. Nakkasin imurinvarren lattialle ja vetäisin johdon seinästä.

Voi tuosta johdon vetämisestä tuli mieleeni... Kehtaako tätä edes kertoa, on niin nolo... Kun käytät sähkövatkainta, laita pitkät hiukset hyvin kiinni. Ja jos on suortuva jäänyt ponnarista pois niin älä ainakaan missään tapauksessa kallista päätä vatkainten lähelle. Kasvatan edelleen hiuksia kaljuun kohtaan päässäni :ashamed: Vatkaimet raastoivat sekunnissa hiuksia päästä ja en saanut pois päältä sitä helvetin rakkinetta vaan revin johdon seinästä. Sitten selvittelin vispilän irti päästä. Iso läntti päätä vereslihalla.

Nyt kun mietin, niin oon minä kyllä tyhymä :ashamed:
 
"hop"
Älä sivele itseesi aineita katsomatta ensin, mitä putelissa on. Tänään laitoin aamulla oikein reilusti dödöä, kun on niin kuuma päivä. Sivelin rollia kunnolla kumpaankin kainaloon, ennen kuin huomasin, että tuoksu on jotenkin omituinen. "FREE, hajuton hyttyskarkote" on hiton huonoa dödöä, mutta eipä ole yhtään hyttysenpistoa kainaloissa... :snotty:
 

Yhteistyössä